K tým upraveným cestovným poriadkom počas štedrého dňa.. Je smutné že DP nenašiel pár korún na zabezpečenie dovozu a odvozu ludí z polnočnej omše z mesta. To fakt vypravenie po 1 spoji na každý smer na sídliska by boli obrovské náklady? Tak potom sa čudujem že na MMM premávaju všelijaké "vetvy" liniek, idú za sebou a prevážajú väčšinou vzduch , jazdia tak pol dňa a nikomu to nevadí - "hlavne že niečo niekam jazdí "- takto tu odznelo vtedy ak diskusia bola na tému doprava cez MMM..
No už ak sa nič nevypravilo, tak sa aspoň posunúť odchody mohli ináč, prispôsobiť trocha tie spoje aj potrebe ludí.. Príklad jazero : Linka 3 jazdila len do 18.00, posledný možný spoj ako sa dostať do mesta (na polnočnú omšu), linka 7 odchod 22.32 (trochu skoro) a po polnočnej omši linka N2 odchod z námesta o 1.03 (nemožné stihnúť), dalšia N2 odchod o 2.32.. Suma sumárum jazerčania ak chceli využiť služby DPMK akože prispôsobené k sviatkom - tak odchod z jazera hodinu a pol pred polnočnou a príchod domov najskôr o 3 tej ráno.. ?
Myslím že zvýšené náklady by neboli ak by sa napríklad spomenuté spoje vypravili a prispôsobili by sa potrebe cestujúcich..
Tiez som sa divil, ze ci minuly rok nebodaj nestacili klbove "nocaky" raz za hodinu po 18tej? Keby ze sa nejaky ten vykon dal presunut na posilnenie luxusnej nocnej 90-minutovky... TO by som asi vela chcel ?
Nestačím sa čudovať, prečo bežné linky na šedrý deň nekončia o 18:00 a ráno 25.12. stačilo dať začiatok spojov o 07:00... Ach jooo, magistrát má asi dostatok financiíí ?
Ono začnime tým, že tento projekt nemá nič spoločné s IDS, ten sa dá zaviesť bez akýchkoľvek infraštruktúrnych stavieb a ak, mali by to byť najmä prestupné terminály. To že sa nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel, je pravda. Vcelku som zvedavý čo bude chodiť aspoň do tej Moldavy, ak tam niekto v pominutí zmyslov tie drôty naozaj natiahne. 813/913 alebo 163+2Bt? Alebo má KSK nejakého súkromného dopravcu? Celé je to jedna veľká fraška.
a este k navrhom zrychlenia dopravy: stacil by bus pruh pri krajskom sude smerom do centra. miesto na neho je. alebo dovolit AD a mozno po prerobeni vedenia TD jazdu v kolajisku
Projekt pseudo"IDS" nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel ? proste sa postaví trať a uvidíme, či a kto tam bude následne chcieť (a za koľko) jazdiť...plánovanie po košicky
Naprosto súhlasím.
Verziu ed trate od amf cez Watsonovu - Hlinkovu cez most k Tescu som tu spomínal snáď pred piatimi rokmi. Bolo by to ideálne, dalo by sa riešiť aj povrchovo, Hlinkova by šla rozšíriť bez problému, Watsonova by yvžadovala aj asanačné zásahy aby nedošlo k obmedzeniu priepustnosti cestnej dopravy.
Bohužial niektorí na to reagovali ako na úplné kacírstvo. Dnes by bol taký návrh asi nepriechodný.
Ešte pripomeniem, že sídl.MIER malo byť povodne koncom 50-tych rokov napojené električkou z Komenského, ale presadil sa "rýchly a moderný" autobus. A bolo to tiež rýchlejšie a menej pracné.
110mat110
a este k navrhom zrychlenia dopravy: stacil by bus pruh pri krajskom sude smerom do centra. miesto na neho je. alebo dovolit AD a mozno po prerobeni vedenia TD jazdu v kolajisku