Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tatranka #65159:
Tiez som sa divil, ze ci minuly rok nebodaj nestacili klbove "nocaky" raz za hodinu po 18tej? Keby ze sa nejaky ten vykon dal presunut na posilnenie luxusnej nocnej 90-minutovky... TO by som asi vela chcel ?
Reply on: Tatranka #65159:
Myslel som to tak, že od 18:00 do 07:00, by premávali nočáky... ? Dosť drahé vozenie vzduchu...
Reply on: Dopravák #65158:
To aby sa náhodou niekto nesťažoval,že sa o 18:05 nemohol nikam dostať lebo nič nechodilo ? ? ?
Nestačím sa čudovať, prečo bežné linky na šedrý deň nekončia o 18:00 a ráno 25.12. stačilo dať začiatok spojov o 07:00... Ach jooo, magistrát má asi dostatok financiíí ?
Reply on: KVKV #65155:
Hahaha!!!Ešte raz,ja nie som Adam Tatranský,nenechajte sa mýliť nickom!Čo ak obľubujem Tatranky od Opavie? ?
Reply on: Isidor #65149:
Ono začnime tým, že tento projekt nemá nič spoločné s IDS, ten sa dá zaviesť bez akýchkoľvek infraštruktúrnych stavieb a ak, mali by to byť najmä prestupné terminály. To že sa nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel, je pravda. Vcelku som zvedavý čo bude chodiť aspoň do tej Moldavy, ak tam niekto v pominutí zmyslov tie drôty naozaj natiahne. 813/913 alebo 163+2Bt? Alebo má KSK nejakého súkromného dopravcu? Celé je to jedna veľká fraška.
Reply on: Tatranka #65154:
Tvrdí, že ste dodal text aj obrázky, údajne sa poznáte. Moje stránky to nie sú
Reply on: KVKV #65153:
Fíha....A takto vznikajú podnety na bájky o prenatálnom fotografovaní.Dúfam,že ste dôrazne upozornil tvorcu tohoto nezmyslu na chybu,či???
Reply on: Isidor #65149:
Skvelé. To ako keby zase naopak, niekto postavil desať súprav metra pre Košice a uvidíme či niekto niekedy postaví aj nejakú trasu a za kolko ?
nevie mi niekto poslat plany mackopsa?

a este k navrhom zrychlenia dopravy: stacil by bus pruh pri krajskom sude smerom do centra. miesto na neho je. alebo dovolit AD a mozno po prerobeni vedenia TD jazdu v kolajisku
Reply on: KVKV #65146:
Projekt pseudo"IDS" nepočíta s nákupom žiadnych vozidiel ? proste sa postaví trať a uvidíme, či a kto tam bude následne chcieť (a za koľko) jazdiť...plánovanie po košicky
Reply on: veteran #65123:
Naprosto súhlasím.
Verziu ed trate od amf cez Watsonovu - Hlinkovu cez most k Tescu som tu spomínal snáď pred piatimi rokmi. Bolo by to ideálne, dalo by sa riešiť aj povrchovo, Hlinkova by šla rozšíriť bez problému, Watsonova by yvžadovala aj asanačné zásahy aby nedošlo k obmedzeniu priepustnosti cestnej dopravy.
Bohužial niektorí na to reagovali ako na úplné kacírstvo. Dnes by bol taký návrh asi nepriechodný.

Ešte pripomeniem, že sídl.MIER malo byť povodne koncom 50-tych rokov napojené električkou z Komenského, ale presadil sa "rýchly a moderný" autobus. A bolo to tiež rýchlejšie a menej pracné.
čaute vie niekto že zajtra (23.12.2011) na ktorej linke bude 6242,či zajtra ani nebude premávať. Dakujem. ?
Reply on: AAA #65135:
No dobre, uveďte svoju vlastnú predstavu. Vytvorte systém ako by to malo vyzerať podla Vás. Možme to rozdiskutovať, možno sa niekto pridá.
Neviem síce s nákupom kolkých tramtrain vozidiel projekt počíta (v prvej fáze) , ale viac než 10 nepredpokladám, to som možno ešte optimista. Spočítajte jazdné doby z piatich smerov podla súčasných os.vlakov a vypočítajte potrebu vozidiel k zaisteniu 30´alebo 60´ intervalu + jazdnú dobu mestom + prestávky. (Čaňa, Kechnec, Michaľany, Prešov, Spišská n.V.)
Ja sa totiž obávam, že by mohlo dojsť k podobnému javu ako v niektorých nemeckých mestách. Takzvaná prestavba električky na S Bahn sposobila zhoršenie a nepravidelnosti spojenia v rámci mesta, likvidáciu niektorých (alebo postupne všetkých) mestských tratí a následné zavádzanie nových bus liniek na čiastočné vyriešenie vzniklých nedostatkov.
O náhrade bus spojov mhd integrovanými linkami SAD ani nehovorím, HOROR!
Vy ste síce spomenul náhradu v okraj.častiach , napr. v Myslave, Šebastovciach a pod., to by šlo. Ale jedná sa aj o to, kto je povinným zriaďovatelom dopravy. V KE je to mesto, mimo KE vyšší samosp.celok.
Reply on: Dispecer #65134:
Áno, súhlasím, len doplním, že trolejbusy s pom.agregátom - nezávislým pohonom sú schopné prekonávať aj väčšie vzdialenosti, využíva(lo) sa to aj na pravidelných linkách Plzeň, Zlín, Hradec Kr. ...
Reply on: myslavcan #65131:
Úplne zlá úvaha!
Celý ten problem na Terase vznikol z neschopnosti rýchlo a operativne riešiť dn na frekventovaných miestach a neochotu či neschopnosť dispečerov včas riešiť náhradnú dopravu. So zavedením paralelných ad liniek nesúhlasím , to je cesta k postupnému rušeniu ed a td!
NÍZKOPODLAŽNOSŤ je aj vlastnosťou všetkých v súčasnej dobe vyrábaných trolejbusov. (a električiek)
Reply on: myslavcan #65141:
Zo zastávky Magistrát premávajú 2 nosné električkové linky plus Rky, z Hodonínskej dokonca autobus L17, a pre porovnanie je Trieda SNP od Nemocnice po Sp. pavilón už dlhé roky obsluhovaná výhradné električkovou dopravou, tam netreba súbežný autobus?
Reply on: myslavcan #65141:
kde v Košiciach je 5 takých zastávok ? som zvedavý

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.