Tá novinka na vnútorných paneloch vo vozoch, kde zobrazuje informáciu s textom "centrum" a "dowtown" je zobrazená pri ktorých zastávkach? Mimochodom, už tak je tam tých údajov veľa, resp. sú zbytočne "rozťahané" a rozdelené na priveľa "úsekov", alebo ako to nazvať. Dalo by sa to krásne a oveľa racionálnejšie rozdeliť.
Ale rpopo, zase sa tu nehádaj pre jednu R6ku, ktorá nebola vykonaná. Dobre vieš, že by šiel prázdny autobus na USS a možno ani toľko vozov vtedy nemali k dispozícií, tak radšej poslali náhradnú dopravu na inú linku ako na R6.
1) Od linky R3/13:01 Spoločenský Pavilón/, smer USS prišlo ZV 3508, no po trati nešlo.
2) Bol som tam, videl som, že sa jazdilo po trati, ba som si dokonca odjazdil aj kolečko.
3) Spoj R6 o 13:13 od Spoločenského pavilónu vykonaný nebol, respektíve, neprišla náhradná autobusová doprava.
4) Od Spoločenského pavilónu išla až R7 /13:27/ smer USS, už vykonaná električkou /V tom čase si akurát prichádzal ku spoločenskému pavilónu ako R1/.
5) Medzi časom 13:01 - 13:27 prišla R2, a 2x R1 smer USS ... Predpokladám, že sa o výpadku R6tky vedelo, tak nebol problém poslať ZV cez spoločenský pavilón.
Je mi už trápne sa opakovať, dookola len to isté ... ?
R3, R4 a R7 chodili cez spoločenský pavilón, a to dokonca po trati a na kruháku vychádzali z trate na cestu... sám som robil niekoľko spojov (ráno R3 a celé doobedie 4603)...
Nikto nenadával, len napísal, že bolo nelogické, že R1 chodili až ku DP, nakoľko to bola zbytočná zachádzka. Veď aj pri výluke na rýchlodráhe zvykne R1 ísť len po SOŠa, a ďalej autobus. Tú náhradnú dopravu chápem skôr, nakoľko pri všetkých elektrtičkových spojoch do USS sa to vykryť nedalo. Len zas, určite sa nebol problém poslať jeden autobus ND cez spoločenský pavilón, keď sa vedelo, že R6 nepôjde a vozy naviac niesú. Stačilo možno len poslať ND od liniek R1 alebo R2 cez Spoločenský pavilón.
áno, spodná by mohla byť ,,Pod horou". Ale s tými zastávkami že I, II som to nemyslel tak, že každá zastávka by mala iné číslo. Keď tá istá linka obsluhuje v jednom smere zastávku s rovnakým názvom, vtedy by tam mohli byť I, II a to tiež iba vtedy, keď by sa nedal dať prvej či druhej zastávke iný názov.
no neviem, či si to vieš predstaviť, ale naokolo sú samé rodinné domy... oproti je oba cintorín... skús si pozrieť googlemaps
Re #63290 rpopo: skús sa niekedy aspoň zamyslieť, lebo nadávať vie každý... jednoducho DP nemal dostatok vodičov a vozov na to, aby pokryl všetky Rky, preto čiastočne premávali po svojej trase a z Bardejovskej jazdili autobusy, ktoré sa točili dookola...
No hornu by som urcite nerusil... lebo ja v takych 70% pripadov nestiham trolej na spodnej a na hornej v pohode, popripade po lahkom prebehnuti sa a takych ludi, ktori len na poslednu chvilu dobehuju je pomerne dost...
Nová nemocnica má 6 zastávok. Teraz sa každá bude volať od I. až po VI. ? Blbosť. Ani také ako Perešská by som nepremenovával. Ale v tej myslave sú od seba zastávky vzdialené, a ešte aj opačným smerom. Podľa mňa by nebolo na škodu dolnú premenovať na "Pod Horou" a pekne by to vyzeralo aj na displejoch vozidiel ? Alebo ešte jedna možnosť-hornú zrušiť, myslím že každému je od ruky, nenachádzajú sa pri nej žiadne domy. Či niekto prestupuje na dolnej zastávke alebo nastupuje keď ide z domu, bolo by mu to pohodlnejšie ako šlapať do kopca...
Takže 20L bude v smere do mesta obsluhovať Perešskú 2, a napríklad taká L 52 bude obsluhovať v smere do mesta rovnakú zastávku, len s iným názvom ... Zbytočne to tu komplikujete.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK