Myslím si, že kabína tak ako je v napr. 3514 nie je potrebná. Mal som tú česť sa odviezť Citarom a to bolo riešené ako busy SADky, čiže úplne otvorené. Bolo to veľmi príjemné sa takto stretnúť s vodičom. bol tam ako hosteska
Dokonca mi vodič hovoril, že ho mali cestujúci tendenciu zdraviť. Aj preto som nieveľmi rád, že DPB si vybavil u MB pri potencionálnych dodávkach kabínu.
Dalšia vec je, že nedávate klimatizáciu pre vodičov takže aj preto, nie je uzatvorené kabína so zabratím polky dverí potrebná.

Dalšia vec je, že nedávate klimatizáciu pre vodičov takže aj preto, nie je uzatvorené kabína so zabratím polky dverí potrebná.
Vladimír
Opravte ma, ak sa mýlim, ale nie je to práve dnes
10 ROKOV ODO DŇA, KEDY SA MALI MOŽNOSŤ KOŠICKÍ CESTUJÚCI PO PRVÝ RAZ PREVIEZŤ TROLEJBUSOM?
Ja myslím, že áno. Len pripomeňme, že sa premávalo na jedinej linke - č. 70 na trase Dom kultúry VSŽ - Lingov. V čase špičky linka premávala v 5 min. intervale, v čase sedla v dvojnásobnom intervale. Podnik mal k dispozícii 15 trolejbusov Škoda 15 Tr. 27. september 1993 je jedným z najvýznamnejších dní pre košickú MHD.