Reply on: Vladimír #622:
Ale vsak revizor si to moze overit napriklad cez dispecing, ze zavola, ci meskali cestujucim popisovane linky.
.
Tak čítaj poriadne aj Ty! Návrh tarify som písal PRE MESTO PREŠOV ako reakciu na Petra K. V Košiciach sa môže uplatniť iná tarifa. Každé mesto má svoje špecifické podmienky, všade sa hodí iný spôsob účtovania za služny MHD.
. Okrem toho, revízori často ovládaju aspoň určité úseky, na ktorých vedia kde a akými prestupmi pohodlne a bez čakania prechádzať medzi jednotlivými spojmi. A napokon by tu nemal byť problém buď mať CP so sebou, resp. vypracovaný vlastný plán postupu kontroly jednotlivých spojov.
.
Sarko
Z teoretickej časti sa hodnotila PCD, technika a doprava, zdravoveda a história a súčasnosť. Z praktickej časti to bolo zistenie poruchy, výmena poistky, praktická zdravoveda, štart, úsekový delič, odsunutie závory, zastávka MHD, hala DO, tlačenie poruchového vozidla, odhad vzdialenosti od zadného spriahadla, obmedzená rýchlosť, prejazd zúženým profilom, prekážka vpred, prekážka vzad, cieľ a čas celkovej jazdy.
Pokiaľ by v jednom prípade nedošlo k pravdepodobnému úmyselnému sabotovaniu (vojdenie pracovníka organizačného výboru do dráhy účastníkovi súťaže), suverejne by to vyhral Shorty, ktorý mal napokon o 200 trestných bodov viac (spolu 2173 trestných bodov) a tak sa umiestnil až na 2. mieste. 1. miesto obsadil vodič s 1966 trestnými bodmi. Hodnotenie bolo prísne a v dvoch prípadoch došlo aj ku diskvalifikácii (v prípade tlačenia poruchového vozidla došlo k ťahaniu vozidla).
Najlepší vodič a vodička sa zúčastnia medzinárodného kola jazdy zručnosti 4.10.2003, ktoré sa uskutoční takisto v Košiciach, ktorého sa zúčastnia vodiči slovenských a českých DP s električkovou dopravou.