Reply on: Vladimír #622:
Ale vsak revizor si to moze overit napriklad cez dispecing, ze zavola, ci meskali cestujucim popisovane linky.
.
Tak čítaj poriadne aj Ty! Návrh tarify som písal PRE MESTO PREŠOV ako reakciu na Petra K. V Košiciach sa môže uplatniť iná tarifa. Každé mesto má svoje špecifické podmienky, všade sa hodí iný spôsob účtovania za služny MHD.
. Okrem toho, revízori často ovládaju aspoň určité úseky, na ktorých vedia kde a akými prestupmi pohodlne a bez čakania prechádzať medzi jednotlivými spojmi. A napokon by tu nemal byť problém buď mať CP so sebou, resp. vypracovaný vlastný plán postupu kontroly jednotlivých spojov.
.
Vladimír
J: Veď ja som predsa tých, čo cestujú menej vyčlenil a ponúkol možnosť neprestupného lístka do 5 zastávok.
Sarko: Aj v PO sú zastávky, kde je jazdná doba 3 min., ale v čase špičky, keď vozidlo uviazne v kolóne sa predĺžia aj na 8-10 min. Teória o uznávanie platnosti podľa CP je jedna vec, a následný boj s revízorom vec druhá. Vôbec neviem, prečo by mal cestujúci presviedčať revízora a nebodaj si hľadať nejakých svedkov (vodič), aby dokázal, že vozidlo meškalo. Lístok na počet zastávok je v tomto ohľade lepší. Oproti nejakému krátkodobému časovému CL má jedinú nevýhodu, a to, že je neprestupný. To však podľa mňa nevadí, pretože si myslím, že by aj neprestupný mal byť.