Dnes sa uskutočnilo miestne kolo jazdy zručnosti vodičov električiek. Jazdy sa uskutočnili na dvoch súpravách T3SUCS #386+387 a 423+424, kvázi poruchového "B" vozidla #383, školského vozidla #100/II (ex 261/II) a pojazdnej jedálne Cassovia #104 (ex Praha služobný 4031, ex osobný 364).
Z teoretickej časti sa hodnotila PCD, technika a doprava, zdravoveda a história a súčasnosť. Z praktickej časti to bolo zistenie poruchy, výmena poistky, praktická zdravoveda, štart, úsekový delič, odsunutie závory, zastávka MHD, hala DO, tlačenie poruchového vozidla, odhad vzdialenosti od zadného spriahadla, obmedzená rýchlosť, prejazd zúženým profilom, prekážka vpred, prekážka vzad, cieľ a čas celkovej jazdy.
Pokiaľ by v jednom prípade nedošlo k pravdepodobnému úmyselnému sabotovaniu (vojdenie pracovníka organizačného výboru do dráhy účastníkovi súťaže), suverejne by to vyhral Shorty, ktorý mal napokon o 200 trestných bodov viac (spolu 2173 trestných bodov) a tak sa umiestnil až na 2. mieste. 1. miesto obsadil vodič s 1966 trestnými bodmi. Hodnotenie bolo prísne a v dvoch prípadoch došlo aj ku diskvalifikácii (v prípade tlačenia poruchového vozidla došlo k ťahaniu vozidla).
Najlepší vodič a vodička sa zúčastnia medzinárodného kola jazdy zručnosti 4.10.2003, ktoré sa uskutoční takisto v Košiciach, ktorého sa zúčastnia vodiči slovenských a českých DP s električkovou dopravou.
Z teoretickej časti sa hodnotila PCD, technika a doprava, zdravoveda a história a súčasnosť. Z praktickej časti to bolo zistenie poruchy, výmena poistky, praktická zdravoveda, štart, úsekový delič, odsunutie závory, zastávka MHD, hala DO, tlačenie poruchového vozidla, odhad vzdialenosti od zadného spriahadla, obmedzená rýchlosť, prejazd zúženým profilom, prekážka vpred, prekážka vzad, cieľ a čas celkovej jazdy.
Pokiaľ by v jednom prípade nedošlo k pravdepodobnému úmyselnému sabotovaniu (vojdenie pracovníka organizačného výboru do dráhy účastníkovi súťaže), suverejne by to vyhral Shorty, ktorý mal napokon o 200 trestných bodov viac (spolu 2173 trestných bodov) a tak sa umiestnil až na 2. mieste. 1. miesto obsadil vodič s 1966 trestnými bodmi. Hodnotenie bolo prísne a v dvoch prípadoch došlo aj ku diskvalifikácii (v prípade tlačenia poruchového vozidla došlo k ťahaniu vozidla).
Najlepší vodič a vodička sa zúčastnia medzinárodného kola jazdy zručnosti 4.10.2003, ktoré sa uskutoční takisto v Košiciach, ktorého sa zúčastnia vodiči slovenských a českých DP s električkovou dopravou.
Sarko
Prekvapuje ma Tvoj názor pre zavedenie kombinovanej tarify. Ale myšlienka to nie je na zahodenie.
Neviem prečo si myslíš, že cestujúci s prestupnou tarifou na kratšie časy by mali byť stresovaní napr. dopravnou situáciou. Predsa tá časový CL neovplyvňuje. Smerodajná má byť informácia podľa CP, kde má byť uvedené, koľko minút trvá cesta do cieľovej zastávky. Inak teoreticky aj počítanie do 5 zastávok može byť stresujúcim faktorom