na stanici je 5 automatov na listky, samozrejme ANI JEDEN nefunguje ? je pracovny den, to ich nema kto prist opravit??? mam pocit ze dpmk schvalne automaty ani nerozsiruje a ani ssa nezaobera ich opravou aby si ludia castejsie kupovali drahe sms listky ci listky u vodica.. je mi zle z celeho dpmk ..
dnes som videla novych? revizorov
to je pravda, opravené ? mám obidve vetvy uložené ako jednu linku, tak ich systém takto zlepil ☺ Nejaká tá minútka hore-dole byť môže (preto bez záruky), keďže niektoré jazdné doby som si musel tipnúť (typu Krajský súd - Zimný štadión a pod., rovnako tak pre X6 a jej objazd cez Galenovu, či prestupné časy pri súde)
hodne bez záruky... 6+9 bude jazdiť na svoj čas na Terase, čiže každých 10 min cez víkend. Ten združený má jednu chybu - končí až na spol. pavilóne a nie na Nám. MMM, pokiaľ pôjdu 6A, 6B a 9 spolu. Za touto zastávkou sa odpája 6B, tú tam nemôžeš zahrnúť... 6A bude odchádzať na 07,27 a 47 a 6B na 00,20 a 40 (kvôli koordinácii na Terase).
kto si dovolí predikovať cenu nafty na 2 roky dopredu, má moju poklonu. Domnievam sa, že vo finančnej situácii Košíc sú takéto operácie priveľkým rizikom.
juj, už som vo výlukovom opojení videl viac spojov, než je v silách DPMK. Ale v podstate ten počet spojov bude naozaj taký, ak zoberiem do úvahy všetky spoje L 6 - teda napríklad cez pracovný deň z Havlíčkovej: 4 spoje L 9, 4 spoje L 6A a 4 spoje L 6B; v špičke 5 + 5 + 5. Alebo opäť vidím viac, než mám?
v polovičnom intervale a nadväzovať bude X6 ?
Inak L6 a L9 si ponechajú dnešnú koordináciu v úseku Havlíčkova - Spoločenský pavilón. Opačné polookružné vetvy L6 sa v úseku NMM - Havlíčkova žiaľ zaradia tesne za/pred L9, ale to je dané časovými polohami na Terase. Jedine cez víkend v smere na Havlíčkovu vznikne ako-tak preklad 7-4-9
takže cez pracovné dni mimo špičky až 12 a v rannej špičke 15 spojov za hodinu z, respektíve na, Havlíčkovu. Avšak má to háčik - ak budú odchody L 6 nadväzovať na dnešné odchody a zároveň bude jazdiť v polovičnom intervale, to znamená, že každý 2. spoj L 6 pôjde presne v rovnakú dobu ako spoj L 9. Takže toto posilnenie je v značnej miere zbytočné, keďže sa zneguje nekoordinovanosťou týchto liniek.
Inak, to je asi 1.-krát, čo vidím v materiáloch DPMK použitý názov Terasa.
Všetko je také perfektné, že až. A hlavne tie rozbité asfaltové chodníky doplnené pri prechodoch tou dlažbou. Perfektne to ladí a sedí. Tiež tie staré krivé obrubníky s novými a o doplnenej dlažbe pri Hitlone ani nehovorím.
Kto spomínal modernú električkovú zastávku na Námestí osloboditeľov? ? Veď to je odfláknutá robota! Bol to tam už niekto kontrolovať? Väčšina tých kociek sa hýbe, dajú sa vybrať. Super robota! ?
Isidor