Šiesty myslíš ten, ktorý je schovaný v chodbe v budove stanice, aby ho náhodou niekto nenašiel? A toto odporúčanie by si dal aj tisíckam cezpoľných a v turistickej sezóne aj návštevníkom mesta? Na tie tri a pol automaty sa nenájdu ľudia, keď aj servisné vozidlo majú špeciálne na to určené s pekným nápisom "údržba automatov"?
Všetky chodníky a zastávky na NO sú robené veľmi zvláštnym spôsobom...
1. Zastávka pri Hiltone - starší chodník vybudovaný pri rekonštrukcii hotela sa zvažuje smerom k ceste... nový od stanovišťa zase opačným smerom a zlom vedie presne stredom prístreškov... neviem ako to tam vyzeralo dnes počas tej búrky ale viem si to živo predstaviť... Ktorý múdry človek toto vymyslel?
2. Prečo sa električkové zastávky budujú štýlom 30 metrov + medzera + 30 metrov? Veď tram-train vozidlá (K)ORID-u majú mať 80 metrov. To sa zase budú po pár rokoch prerábať?
na stanici je 5 automatov na listky, samozrejme ANI JEDEN nefunguje ? je pracovny den, to ich nema kto prist opravit??? mam pocit ze dpmk schvalne automaty ani nerozsiruje a ani ssa nezaobera ich opravou aby si ludia castejsie kupovali drahe sms listky ci listky u vodica.. je mi zle z celeho dpmk ..
dnes som videla novych? revizorov
to je pravda, opravené ? mám obidve vetvy uložené ako jednu linku, tak ich systém takto zlepil ☺ Nejaká tá minútka hore-dole byť môže (preto bez záruky), keďže niektoré jazdné doby som si musel tipnúť (typu Krajský súd - Zimný štadión a pod., rovnako tak pre X6 a jej objazd cez Galenovu, či prestupné časy pri súde)
hodne bez záruky... 6+9 bude jazdiť na svoj čas na Terase, čiže každých 10 min cez víkend. Ten združený má jednu chybu - končí až na spol. pavilóne a nie na Nám. MMM, pokiaľ pôjdu 6A, 6B a 9 spolu. Za touto zastávkou sa odpája 6B, tú tam nemôžeš zahrnúť... 6A bude odchádzať na 07,27 a 47 a 6B na 00,20 a 40 (kvôli koordinácii na Terase).
kto si dovolí predikovať cenu nafty na 2 roky dopredu, má moju poklonu. Domnievam sa, že vo finančnej situácii Košíc sú takéto operácie priveľkým rizikom.
juj, už som vo výlukovom opojení videl viac spojov, než je v silách DPMK. Ale v podstate ten počet spojov bude naozaj taký, ak zoberiem do úvahy všetky spoje L 6 - teda napríklad cez pracovný deň z Havlíčkovej: 4 spoje L 9, 4 spoje L 6A a 4 spoje L 6B; v špičke 5 + 5 + 5. Alebo opäť vidím viac, než mám?
v polovičnom intervale a nadväzovať bude X6 ?
Inak L6 a L9 si ponechajú dnešnú koordináciu v úseku Havlíčkova - Spoločenský pavilón. Opačné polookružné vetvy L6 sa v úseku NMM - Havlíčkova žiaľ zaradia tesne za/pred L9, ale to je dané časovými polohami na Terase. Jedine cez víkend v smere na Havlíčkovu vznikne ako-tak preklad 7-4-9
takže cez pracovné dni mimo špičky až 12 a v rannej špičke 15 spojov za hodinu z, respektíve na, Havlíčkovu. Avšak má to háčik - ak budú odchody L 6 nadväzovať na dnešné odchody a zároveň bude jazdiť v polovičnom intervale, to znamená, že každý 2. spoj L 6 pôjde presne v rovnakú dobu ako spoj L 9. Takže toto posilnenie je v značnej miere zbytočné, keďže sa zneguje nekoordinovanosťou týchto liniek.
Inak, to je asi 1.-krát, čo vidím v materiáloch DPMK použitý názov Terasa.
Všetko je také perfektné, že až. A hlavne tie rozbité asfaltové chodníky doplnené pri prechodoch tou dlažbou. Perfektne to ladí a sedí. Tiež tie staré krivé obrubníky s novými a o doplnenej dlažbe pri Hitlone ani nehovorím.
TA
Inak, to je asi 1.-krát, čo vidím v materiáloch DPMK použitý názov Terasa.