Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #5848:
Takže si bol v kancelárii vozmajstrov USSK? Ináč podľa mojich vedomostí je tam 16 a nie 17 koľají / t. j. len taký detail/ Zohnať sieť vlečky v areáli USSK nie je problém, horšie je to s jej zverejnením a rozširovaním. ?
Reply on: eMareq #5929:
Staré označníku sú už naozaj naozaj málokde.
Vidim ze CePo 6+9 uz "visi" - ej ale som rada 🙂 😉

2+4 a 3+7 su uz hotove, ak sa nepomenia odchody poslem hned ako sa bude dat.
Reply on: LUK #5908:
Vec ked si zoberies taku L22, alebo L28, tam sa clovek naklepe a potom to este povylepovat.

Vidno, ze si nebol vsade, lebo este existuju stare zastavky (nie palicove), ale to by si musel si urobit kompletnu prehliadku kde vsade nasa MHD jazdi.
Reply on: Dispecer #5902:
Neviem sa k tomu vyjadriť.

Re #5904 BMko: Ja sa s Tebou hádať nebudem. Sám poznám mnoho ľudí, čo majú taký istý názor. Ale tiež aj ľudí, ktorí ho nemajú.

Re #5913 balky: Dobre, ten vlak nechceš rušiť, ale v príspevku #5798 si jasne naznačil, že Ťa prípadné zrušenie nočnej dopravy vo vzťahu k odchodu tohto vlaku nijako nevzrušuje, pretože každý kto ide do BA, uprednostní iný vlak.

A o toto mi ide, v tomto s Tebou nesúhlasím.

Re #5925 1018: Naučili sa používať Excel. Fajn. Takže obrazne povedané, remeselnícka dielňa sa nám upgradla na manufaktúru. V ktorom roku možno očakávať technickú úroveň tvorby ZCP aspoň približne podobnú ktorémukoľvek inému mestu?

Ohľadne tyčí - LUK mal najskôr na mysli, že v Solarisoch neskorších sérií medzi druhými a tretími dverami nie sú vodorovné madlá. Skrátka človek sa nemá kde počas jazdy držať.

Ad trolejbusy: Súhlasím. Tak, tak... Na Slovensku niet pomalšej prevádzky.

Ad nezrovnalosti: Ovsište nie je dobrým príkladom, pretože ide o jeden z najklasickeších bratislavských názvov. Nevedieť v BA kde je Ovsište, to ako v KE nevedieť, kde je Terasa.
Ale ruku na srdce, myslíš, že prispieva k lepšej orientácii cestujúcich, kde cieľ na transparente nezodpovedá žiadnej existujúcej zastávke MHD?
Len sa pýtam - ja osobne som si už v Košiciach zvykol, že napr. konečná zastávka Kláštor na Lechkého ulici je na displeji označená ako Kilimkovičova 🙂

Buďme korektní. Hlásenie zastávok je až na pár výnimiek NAINŠTALOVANÉ vo všetkých vozidlách s BUSE. To však len málo súvisí s tým, koľko vozidiel v Košiciach v skutočnosti hlási.
Reply on: BMko #5923:
Ja viem že 8, ale možno sa mýlim... ?
Reply on: 1018 #5925:
Vodorovné tyče pod stropom na držanie. Vozidiel s BUSE som veľa nepoužil, tým by sa vysvetlilo.
Reply on: LUK #5908:


Skusim sa vyjadrit k niektorym Tvojim poznatkom:

- CP na pisacom stroji - aj to uz len ciselna spodna cast, nastal pokrok a poniektori ludkovia sa naucili pouzivat Excel, takze v dnesnej dobe to uz je rychlejsie
- SOLARIS - pomer dvere/kapacita + hodiny - plny suhlas; ake vodorovne tyce mas na mysli?; hlasitost je zalezitost Solarisu, je to na maxime
- rychlost trolejbusov - bohuzial... Nevhodne armatury, minimalne pritlaky na paliciach, blbe vedenie prevadzky, pomale chronometraze, ...
- nezrovnalosti v oznaceni smerov na transpatentoch a v CP - na transparentoch sa pozivaju casto nazvy, ktore oznacuju obsirne celu oblast, napr. BLSAK, PODHRADOVA, ..., je to urcite lepsie ako v BA napisat na bus OVSISTE a nik okrem zasvaetenych nevie, kam to ide...
- hlasenie zastavok je az na par vynimiek vo VSETKYCH vozidlach vybavenych systemom BUSE
- pochavala za farby - ? darmo, zelena ja zelena...
Reply on: Dispecer #5921:
Zda sa, ze tu asi bola. Ale niektore archivne snimky uz maju riadnu historicku hodnotu. Taka suprava snehovych vlociek pred Slovanom s pozostatkom socialistickej vyzdoby, hmmm, to je nadhera.
Reply on: Dispecer #5921:
Pokial viem bolo ich 6 kusov. Ale dlho sa v KE neohriali
Dispecer: Samozrejme, že osobná električka. Hádam nechceš za historické považovať vozidlo koňky z roku 1999 (alebo 2000, teraz neviem presne). Ale aj to potrebuje údržbu a opravu. Niekto ho už potagoval a aj niektoré drevené časti už pýtajú opravu a nový lak.
No, nevedel som, že máme aj T3M-ku?!

Potvrdenie:http://www.mhdfoto.webz.cz/index_up2.html (fotka T3M 258)
All: V dňoch 28.-29.8. bude v rámci osláv 110 rokov MHD v Ostrave deň otvorených dverí vo vozovniach a ústredných dielňach.
Reply on: LUK #5908:
Aj niekedy Ikarusy 415 a 435, Karosy B 732CNG, B 932 a B 932E ukazujú a hlásia názvy zastávok.A všetky Karosy B 941E a B 952 hlásia zastávky.
Reply on: balky #5916:
...a CP viseli dokonca na oznacnikoch... ? Hold, vela nepozornosti a preklepov v jednom prispevku. Polepsim sa.
Reply on: LUK #5908:
Pardon, CP viseli mäkko.. ?
Reply on: LUK #5908:
K tym CP...to vies, niektore CP vyseli na oznacnichoch aj mesiac po skonceni ich platnosti. Casy odchodov su sice stale pisane na pisacom stroji, ale DP uz pokrocil, trasu a zastavky su uz tlacene cez PC. Dokonca sa uz stava samozrejmostou, ze su zalaminovane.A to je uspech.
Ale zas nemozes byt az taky nespokojny, ked si sa v jeden den vozil na tolkych linkach.(vzhladom na casove intervaly niektorych liniek).
Reply on: Nodes #5911:
Ani ja.

Re #5913 balky: Súhlasím s tebou.
Reply on: Sarko #5910:
Ako 1 myslíš koňku alebo 1. osob. električku?????
Reply on: Vladimír #5901:
Este raz. Ten vlak nikto nechce rusit, vravel som, ze je urceny hlavne pre pracujucich, a je vyuzity najmä v useku Poprad-Zilina-(Bratislava). Vlak na svojej trati zbiera cestujucich, co musia cestovat za pracou a potom napr. v Poprade, Strbe ich drviva vacsina vystupi. Dalsi vyznamny vystupny bod je Zilina.jasne, ze aj z Kosic cestuju ludia,no ich pocet je nizsi, ako na dalsich staniciach.
Je to podobne, ked R612 Zemplin ide z Kosic o 0:20, no zbiera najma ludi z okolia Ziliny az Trnavy, co migruju za pracou do Blavy (na 7hod.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.