Reply on: COMFORT #58561:
Tescosemafor mal mat jednoznacne preferenciu ED, tu neni o com. To s tymi chodcami beriem, uz aj minule si sa ich zastaval. Jednoznacne sa tu haja zaujmy IAD, vsetko ostatne je bokom.Re #58560 TA: "vyhoda" spociva v tom, ze ED ma opat menej casu na prejdenie vzdialenosti od zastavky Krajsky sud - Hlavna posta, aby stihla nasledny signal od zastavky Hlavna posta - Radnica a necakala cely cyklus a nezvysovala si meskanie. Tak ako na NO, tak aj tu na to doplatila len ED.
TA
Nedá mi tu nespomenúť aj "skvelé" nové nastavenie CSS na križovatke Kuzmányho - Štúrova - Žižkova. Po zriadení nového pravého odbočovacieho pruhu v smere Kuzmányho - > Štúrova sa CSS prestavila tak, že teraz namiesto plynulého prechodu v smere juh - > sever cez križovatku musia chodci čakať na ostrovčeku zastávky. Najprv som si myslel, že to bolo nutné kvôli predĺženiu signálu voľno pre nový pruh, ale nie je to tak. Autá majú rovnako dlhé signály, nijako si nepomohli, ale chodcom sa zhoršil prechod križovatkou (nehovoriac navyše o tom, že tým sa skrátil 1. signál voľno chodcom v smere západ - > východ na severnej strane križovatky). Asi sme sa ešte nepoučili z toho, že chodci sú v nebezpečnejšej situácii, keď stoja na ostrovčeku v križovatke, než keď čakajú na chodníku. Opäť raz ďalší príklad toho, že v tomto meste sa robí všetko pre to, aby sa urobilo napriek MHD, cyklistom aj chodcom, hoci aj vtedy, keď to nijako nepomôže IAD.