aha, no novšie syčia, ale potichšie, to je pravda, ale tá 5221 vôbec, také tiché dvere ako na novoplane ? inač ta 5221 je riadne temný autobus a ešte keď je vonku zamračené, tie nálepky cez okno sú hnus ?
Však šneky sičali iba na 732kach a prvych 932, ostatne boli tiche ale kedže sa kvoli porucham križom kražom menia z voza na voz a možno to už nevedia tak opravit aby išli potichu tak už "syčia" aj novšie vozy... Okrem prednych dveri, keď si tam vodič vybavi tiche šneky ?
Chcem sa opýtať technicky znalejších prečo na niektorých karosách dvere pri otváraní/zatváraní nesyčia. Kedysi takto chodili tuším 6243 alebo 6266, dnes som si to všomil v 5221. To je nejako prerobené?
to je pravda, ze nemam extra prehlad, ale niektore busy si pamatam ako som nimi cestoval na celodennych a teraz rok dva po ked su na nocnych a je to dost rozdiel. Len som pisal ze ziadne nove busy na nocne nechodia, co si pamatam vzdy za posledne roky to tak bolo ze najprv busy odjazdili svoje cez den a az tak sli na nocne a trhane. Lebo logicky tie sluzby uz za den najazdia menej tak tam stacia starsie busy.
neviem, ale zda si mi, ze vobec nevies aka je sizuacia s vozidlami na zam. nocnych a ra spojoch. jazdia tam vozidla s cca 850 000 km. v noci nie je ziadna zaloha a premava tam len jeden spoj. a tie tvoje iris-busy to nie tiez vobec ziadna vyhra takze nikto po nich netuzi, lebo su len vycackane ale polamane a tiez maju cez 500 000 km.
No tak a" dneska" a "dneska" sa tam tieź nemusela vyjadrovať, ale zaujímavé, že tú biedu, ako je to LCD namontované, prekrýva úžas, že je to LCD .
Mám pocit, že takto veci v KE vníma veľa ľudí a to je jeden z dôvodov, prečo akosi, napíšem to slušne, stagnujeme.
tbus