Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pomôžte mi, prosím, s identifikáciou typového označenia autobusov SAD-KDS :
a) Karosa Citybus ( biele prevedenie ) , vpredu dole je umiestnený nápis "Predvádzacie vozidlo"
b) Karosa ( s bočným nápisom "eurobus" ), pomerne dlhý 1-článkový autobus .

Čo vlstne znamená Ares?

Ďakujem
Prevoz KT8D5R.N2 #512 - informácie o zásielke:

Preprava mimoriadnej zasielky

Prepravte:
a) zo stanice: KRNOV (CD)
do stanice: HANISKA PRI KOSICIACH (ZSR)

b) nalozene na voznoch:
8154 394 2963 - 1
8154 394 3990 - 3
8154 394 2453 - 3

c) zasielka:
elektricky KT8 (2 cl. koncove, 1 cl. stredny) + priloz bez PNM

d) rozmery zasielky:
11/ 12000 mm max.
12/ - 15/ ...
19/ Na kazdom z troch vagonov Res je nalozeny jeden clanok elektricky. Krit. body zodpovedaju obalovej ciare vsetkych dielov zasielok. Zberac prudu bude demontovany a prilozeny k nakladu bez PMN.

e) prepravna cesta:
st. hr. Kuty - Jablonica - Trnava - Sered - Galanta - (Nove Zamky) - Surany - Levice - Kozarovce - Zvolen - Plesivec - Haniska pri Kosiciach

i) Podla ustanovenia predpisu D2 cl. 195, 358-364
- vozte po hlavnych stanicnych kolajach;
- rychlost max. 80/20 km/h;
- jazda po kolajach s krytymi nastupistami a pristreskami max rychlost 20 km/h;
- jazda v useku Lanzhot-Kuty max. rychlost 20 km/h - znizena vyska TV (most);
- jazda cez Jablonicky tunel v useku Jablonica - Smolenice max rychlost 10 km/h - znizena vyska TV;
- jazda v zst. Surany max. rychlost 20 km/h - znizena vyska TV (lavka);
- jazda v useku Zarnovica - Hlinik nad Hronom max. rychlost 20 km/h - znizena vyska TV (lavka);
- zakaz odrazania a spustania;
- opatrne posunovat!
Prevoz KT8D5R.N2 #512 - momentálny stav podľa tabuľky:

Dátum a čas / Udalosť / Stanica
2004-08-20 16:32 / Prichod vlaku do cielovej stanice / Trnava
2004-08-20 19:39 / Ukoncenie supisu vlaku / Trnava
2004-08-20 21:28 / Odchod vlaku z vychodiskovej stanice / Trnava
2004-08-20 21:45 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Sered
2004-08-20 22:58 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Sered
2004-08-20 23:15 / Prichod vlaku do cielovej stanice / Galanta
2004-08-21 06:43 / Zmena zlozenia vlaku-privesenie / Galanta
2004-08-21 07:30 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Galanta
2004-08-21 07:42 / Prechod vlaku KB / Sala
2004-08-21 07:50 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Trnovec n.V.
2004-08-21 09:01 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Trnovec n.V.
2004-08-21 09:27 / Prichod vlaku do cielovej stanice / Nove Zamky
2004-08-21 10:41 / Ukoncenie supisu vlaku Nove Zamky /
2004-08-21 11:32 / Odchod vlaku z vychodiskovej stanice / Nove Zamky
2004-08-21 11:40 / Prechod vlaku KB / Banov
Takze ''Bambulka'' 512 nam pred osmimi minutami odisla zo stanice Nove Zamky 🙂
SoLaRiS mAnIaK

SoLaRiS mAnIaK

☺ Nevie niekto z Vás že odkedy začnú jazdiť nové SOLARISY Urbino 15 a 12 ?
Reply on: Sarko #5782:


-- no pre Boha, dalsi Leninov spis ?
Reply on: Sarko #5782:
Kurnik, chlapi, vy sa asi nudite, ze? Ked podnikate take prechadzy.
Dnes (je po polnoci, takže vlastne už včera) sme sa so Shortym prešli popri nábreží Hornádu kompletne od Nad Jazera až po Ťahanovce. Nejaké postrehy tu opisujem v jednotlivých odstavcoch:

* Výstavba nového mosta Južné nábr.-Stará pracháreň je už pred dokončením, chýba dobetónovať posledný diel (cca 1 - 2 m), položiť asfaltovú vrstvu a zábradlie. Časť novej komunikácie v smere Palackého-Stará pracháreň a Stará prešovská-Stará pracháreň, vrátane prepojenia týchto smerov a zámkovej dlažby chodníkov je už dokončená.

* Pôvodný nevyhovujúci starý most je už kompletne zbúraný, jeden bager tu odstraňuje posledné sutiny. Ten istý bager sa v čase nášho prejazdu aj zachytil do nejakého oceľového lana, z ktorého sa nevedel vyslobodiť. Bol aj tak šikmo naklonený, akoby každú chvíľu mal spadnúť do Hornádu. Odporúčam pozrieť si toto miesto, po tom, čo tu chýba starý most, je toto miesto zmenené na nepoznanie.

* Nedávne záplavy nechali následky aj tu. Na viacerých miestach retenčnej hrádze, kadiaľ voda za normálnych okolností vôbec netečie, sú namiesto rovných trávnatých úsekoch veľké výmole. Poškodené boli aj betónové tvárnice - výstuhy svahu novej retenčnej hrádze zo strany Južného nábrežia a takisto oporná konštrukcia nového mosta aj s podkladovými panelmi, ktoré boli obalené oceľovými pásmi zapichnutými na dne rieky. Oceľové pásy boli skrútené a celé podkladové panely odniesla voda nevedno kam. Všade okolo útrob konštrukcie sú nánosy dreva a dokonca celý strom aj koreňmi. Most už mal našťastie dokončený železobetónový nosník, takže sa nič vážne nestalo.

* Zhodli sme sa, že ľavý breh Hornádu je výborným miestom na prechádzku, bicyklovanie alebo korčuľovanie. Súvislý chodník/z časti pešia komunikácia začína už na hranici Krásnej n/H. a Nad Jazerom od konca Galaktickej ul. a plynule pokračuje popod nové mosty na križovatke Južné nábr.-Slanecká. Prvé prerušenie je v časti nového mosta na križovatke Južné nábr.-Stará pracháreň, ale po dostavbe tohto mosta je predpoklad, že chodík bude viesť cez všetky tri nové mosty až na Bosákovu ul. Otiaľ sa plynule pokračuje, avšak už len po poľnej/trávnatej ceste až na Rampovú ul., kde nasleduje druhé prerušenie. Tu môžu pešiaci prejsť cez most na pravý breh a pokračovať po brehu až ku železničnému mostu, spod ktorého vedie na pokračovanie trávnatého chodníka 14 schodov. Pre cyklistov a korčuliaristov je vhodnejšia trasa po Rampovej smerom k železničnému priecestiu (čo je súčasne križovatka Alvinczyho-Rampová), tu odbočiť vpravo na severnú vetvu Rampovej a pokračovať plynulým podjazdom popod železničný most a ďalej po Slovenskej ul. (bývalá Ul. Medzi mostami) až na konečnú L14 Pri hati. Tu je tak či tak potrebné úrovňovo prejsť cez rušnú Hlinkovu ul., najlepšie cez CSS na križovatke Hlinkova-Študentská-Vodárenská a odiaľ je možné pokračovanie cez Ul. Pod šiancom a od hate, resp. od konca kúpaliska Ryba opäť po ľavom nábreží s asfaltovým chodníkom. Po náročnej ceste sa odporúča zastávka na Aničke, kde je možné sa napiť z 13°C studeného magnéziovo-horčíkovo-sírnateho prameňa. Rekreačný chodník sa končí na starom ťahanovskom moste, kde sa cesta zakotví kde inde ako pri obľúbených Súdkoch s osviežením už aj napr. takou Becherovkou, však Esíčko 😉

* A keď sme už pri ťahanovskom moste, nedalo mi nepozorovať železničné priecestie a výluku 2. traťovej koľaje KE-Družstevná p/H. Vystihli sme celkom zaujímavý čas, keď v smere z KE prešli v krátkych intervaloch (cca 10-12 min.) asi 4 nákladné vlaky, potom 2 osobné a do toho ešte Ex Kriváň. Za celý tento čas sa závory zavreli cca minútu pred príchodom vlaku a 2 minúty po prechode cez priecestie. Z toho vyplýva, že v priebehu sledovania bolo priecestie vždy 7 minút voľné a 3 minúty obsadené. Potom boli púšťané vlaky v správnom smere.

* No a nakoniec zaujímavosť na L14. Presne o 17:45, keď má zo stanice Košice odchod Ex Kriváň, ma aj odchod spoj L14 zo zastávky Ťahanovce-Kostol (sm,er Pri hati). 5209 sa však tesne za priecestím pokazila. Krátko na to sa zavreli závory a po chvíli už tadiaľ prefrčal spomínaný expres. Po cca 15 minútach sa vodičovi 5209 podarilo na krátku chvíľu vzkriesiť a dôjsť na zastávku Žel. zatávka Ťahanovce. V smere z Magnezitárskej dielenské vozidlo #6285 a vzápätí na to záloha v podobe #5226, ktoré hneď zobralo všetkých vyhodených cestujúcich a pokračovalo sa v ceste. A my takisto - domov.
Reply on: 1018 #5778:
Jasne, ved sa pozname. ? ?
Reply on: Esicko #5779:


Staci, dakujem. Ale ako sa vola sluzbukonajuca upratovacka/-cky v Galante nezistis.. 🙂
Inac este jeden serial chodi na Markize, ktory tiez pasuje do tejto situacie. Pretoze ak nam 512-ka bude takto dlhe dni chodit po slovenkych tratiach a netratiach, urcite si nejeden z nas vzdychne "Ked budes moja"...
1018: V Galante prisiel ten vlak na kolaj cislo 9, ak by Ti info nestacilo...
Reply on: Nodes #5773:


Dobre vies, ako rad Ti robim dobru naladu... ?
Reply on: Esicko #5775:


Moja prahlboka poklona, od dnes vam vykam, pan kolega, teraz ste ma zrusili ako pracovnu sobotu...
Reply on: Papyr #5772:
Ber ale v úvahu tie pomalé jazdy, z toho vznikajúce meškania a určite aj nejaké tie výluky. Tým ale nechcem obhajovať ZSSK...
Papyr, Treba citat vsetko. Do Galanty mal vlak len tieto 3 vozne 12 naprav 111 ton a dotiahol ho rusen 210042-8 rusnovodic Suplata.
Reply on: Papyr #5772:
Presne tak, príchod do Galanty o 23:15. No možno ZSSK len paroduje na aktuálnu 135-dielnu telenovelu Mariana - dcéra noci. 🙂
Reply on: 1018 (generalny riaditel VPMK a.s.) #5760:
Pocuvaj, generalny, napad to nie je zly. ? Aspon som sa pobavil. ?
Reply on: Sarko #5770:
A od 6.50 je na ceste z Kutov? A uz je v Galante? No, nacase 🙂 uz zacinam chapat pocet kamionov na nasich cestach 🙂
Reply on: 1018 #5768:
No poradie vagonov je zrejme v každej stanici iné, takže zisťovať radenia vagónov je už vysoká matematika ? Ale tie rodné čísla by hádam nebol problém ?
Reply on: Sarko #5769:
A som to zakríkol! O 22:58 sa zásielka pohla zo Serede do Galanty ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.