No máš pravdu, v Seredi to stojí už vyše hodiny... V Murpyho zákone určite niekde stojí, že ak ide niečo rýchlejšie na jednokoľajke, na dvojkoľajke to pôjde pomalšie ?
Ste bozski, este by ste mali zaznamenavat farby vagonov a ktory je ten vagon v poradi v suprave. A rodne cisla rusnovodicov ? Ale nie, ja to nemyslim v zlom, aspon toto je dokaz, ze v dnesnej dobe sa ozaj da vsetko vyzistit ? Klobuk dole, pani!
Zial, sviznejsie nepojde, lebo je zaradena v tych najpomalsich vlakoch vdaka obmedzeniam pri preprave. Po prichode do Galanty bude zaradena zas do noveho "pomaleho" vlaku
Takže naša PNM zásielka sa o 21:28 pohla z Trnavy a o 21:45 už prišla do nácestnej stanice Sereď. Ako spomínal Esíčko, tu už máme dvojkoľajku, takže to pôjde už asi svižnejším tempom.
Myslím, že riešiš nepodstatné veci. Nechaj sa prekvapiť, čo tam napíšu. Osobne dúfam, že sa CP nočákov v tomto smere meniť nebudú.
Re #5739 mišo: Sorry, skutočne to nemyslím v zlom, ale ak nie si "ten" mišo, nebolo by lepšie vystupovať pod iným nickom, aby sme vás vedeli odlíšiť?
Nočákom sa asi nevenujeme preto, že s rastúcom mierou nezmyselnosti návrhu rastie zlosť až pri najnezmyselnejšom návrhu je najväčšia zlosť. Potom je však ešte jeden stupeň, kedy je už návrh taký nezmyselný, že človek nezavrie ústa a ani nenachádza slov na komentovanie. A to je príklad nočnej dopravy v KE
Re #5749 balky: Tak to je úžasné. Ja sa celotýždenne môžem domov vyvážať nočákom v Prešove v 30 min. intervale a v meste dvaapolkrát väčšom niekto skúma, či by nestačila 120-minútovka... ?
Re #5752 TA: Vďaka za návrh. Ale snažím sa dávať otázky, na ktoré odpovede ma skutočne zaujímajú. Neodpovedalo by na Tvoju otázku 98% opýtaných odpoveďou c)? Ale nehádam sa, možno takáto otázka bude. Ak sa nemýlim, nová anketa pre ke.imhd.sk vychádza už na túto sobotu.
Sarko + LUK: Podarilo sa mi zistit, ze "nasa" zasielka je PNM, kde vlak vezuci tieto vozne pri jazde cez vyhybky inym nez priamym smerom smie ist rychlostou najviac 20 km/h, napr. v useku Zarnovica - Hlinik nad Hronom rychlost v celom useku 20 a kopu dalsich obmedzeni... Z Trnavy pojde prestavovacim vlakom do Galanty.
Miesta riaditela technickej kontroly a ekonomiky su toho casu zatial neobsadene jena nich vypisane vyberove konanie... Dozorna rada v tychto dnoch jednotaketo vyberove konanie vyhodnocuje, uchadzacmi su Ayreon a Ikarus.
Tak si to ujasnime...
Vo vaecsine miest je nocna MHD prevadzkovana tak, ze jej linky vychadzaju z jedneho prestupneho uzla spravidla umiestneneho niekde v centre mesta a po obsluhe uzemia sa don vracaju. Tymto uzlom je v KE zeleznicna stanica a bola vybrana preto, lebo v centre niet lepsieho miesta na odstavenie, otacanie a bezproblemovy odchod abusov na vsetky smery. Ak by prestupnym uzlom bolo ine miesto, na stanicu by spoje iste kvoli ZSSK a SAD zachadzali tak, ako vaecsina dennych liniek.
V ramci zachovania dopravnej obsluznosti mesta je nutne nocne linky prevadzkovat, ale v primeranom rozsahu. Co je primerany rozsah? Je jasne, ze nocne linky su u nas okrem vikendov malo vytazene. Rusit ich ale celoplosne tiez nie je riesenim, lebo sa strati prave ta obsluznost mesta, ktora bohuzial nie je v zakonoch nijako presnejsie definovana. Je ale podstatne ponechat prve a posledne kolo presne kvoli ludom, ktori pracuju a neskoro koncia, resp. skoro zacinaju. Zelezniciari, baby v PNS-kach, ... je ich mnoho. Takze zachovat odchody cca o polnoci a o 3hod zo zst. Pocas vikendov k nim pripojit jedno kolo naviac, cca o 1:30. Pretoze aj zabavajuci sa cestujuci su cestujuci a obyvatelia tohto mesta.. K tomu este ponechat 2 denne trolejbusy urobit 2 kolecka nadvaezujuce na denny odchodovnik, cize z Lingova o 23:55 a 00:55 a rovnako z KVP o 23:52 a 00:52, cim by sa pomohlo zvladnut vikendovy napor mladeze.
Tymto vsetkym sa usetria vozokilometre a KVANTA sluzieb, pricom to bude v ramci setrenia ale aj zdraveho rozumu... ?
Alebo
Ktoré vozidlo by mala zakúpiť DPMK a.s. ?
a)Karosa Irisbus Citybus alebo Renault Agora
b)Karosa Irisbus rady 950E (B951E, B952E, B961E)
c)Sor B10.5
d)pokračovať v nákupe Solarisov Urbino 12, 15, 18
Nočné spoje sa asi nevypravujú "Kvoli par cestujucim, ktori sa pozabudli v baroch". Pretože väčšina z nich (všetky?) zastavujú na ŽST, tak slúžia na dopravu občanov mesta k vlakom. Prvý ranný rýchlik do Blavy odchádza 4:20 a prvý ranný bus napr. z Furče od OC Torysa ide L32 až 4:41.
Ak doprava na ŽST nie je hlavná funkcia nočných spojov, tak to zrejme nie je ani funkcia denných spojov. Potom sa kľudne môžu zrušiť aj všetky denné spoje na ŽST (a rovno aj zastávky MHD na ŽST).
Keďže sa tu veľa hovorí o nákupoch nových autobusov, bolo by vhodné keby nasledujúca anketa mala otázku, kt. by znela nejako takto : " Myslíte si, že je pre DPMK výhodné zakúpiť nový typ autobusu Karosa Citybus ? "
Možnosti na odpoveď:
a)áno
b)nie
c)nie, treba pokračovať s nákupom Solarisov
1018
Ste bozski, este by ste mali zaznamenavat farby vagonov a ktory je ten vagon v poradi v suprave. A rodne cisla rusnovodicov ? Ale nie, ja to nemyslim v zlom, aspon toto je dokaz, ze v dnesnej dobe sa ozaj da vsetko vyzistit ? Klobuk dole, pani!