Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Esicko #5767:
No máš pravdu, v Seredi to stojí už vyše hodiny... V Murpyho zákone určite niekde stojí, že ak ide niečo rýchlejšie na jednokoľajke, na dvojkoľajke to pôjde pomalšie ?
Re Esicko + Sarko:

Ste bozski, este by ste mali zaznamenavat farby vagonov a ktory je ten vagon v poradi v suprave. A rodne cisla rusnovodicov ? Ale nie, ja to nemyslim v zlom, aspon toto je dokaz, ze v dnesnej dobe sa ozaj da vsetko vyzistit ? Klobuk dole, pani!
Zial, sviznejsie nepojde, lebo je zaradena v tych najpomalsich vlakoch vdaka obmedzeniam pri preprave. Po prichode do Galanty bude zaradena zas do noveho "pomaleho" vlaku 😞
Reply on: Esicko #5764:

Takže naša PNM zásielka sa o 21:28 pohla z Trnavy a o 21:45 už prišla do nácestnej stanice Sereď. Ako spomínal Esíčko, tu už máme dvojkoľajku, takže to pôjde už asi svižnejším tempom.
Reply on: balky #5666:
Myslím, že riešiš nepodstatné veci. Nechaj sa prekvapiť, čo tam napíšu. Osobne dúfam, že sa CP nočákov v tomto smere meniť nebudú.

Re #5739 mišo: Sorry, skutočne to nemyslím v zlom, ale ak nie si "ten" mišo, nebolo by lepšie vystupovať pod iným nickom, aby sme vás vedeli odlíšiť?

Nočákom sa asi nevenujeme preto, že s rastúcom mierou nezmyselnosti návrhu rastie zlosť až pri najnezmyselnejšom návrhu je najväčšia zlosť. Potom je však ešte jeden stupeň, kedy je už návrh taký nezmyselný, že človek nezavrie ústa a ani nenachádza slov na komentovanie. A to je príklad nočnej dopravy v KE 🙂

Re #5749 balky: Tak to je úžasné. Ja sa celotýždenne môžem domov vyvážať nočákom v Prešove v 30 min. intervale a v meste dvaapolkrát väčšom niekto skúma, či by nestačila 120-minútovka... ?

Re #5752 TA: Vďaka za návrh. Ale snažím sa dávať otázky, na ktoré odpovede ma skutočne zaujímajú. Neodpovedalo by na Tvoju otázku 98% opýtaných odpoveďou c)? Ale nehádam sa, možno takáto otázka bude. Ak sa nemýlim, nová anketa pre ke.imhd.sk vychádza už na túto sobotu.
Sarko + LUK: Podarilo sa mi zistit, ze "nasa" zasielka je PNM, kde vlak vezuci tieto vozne pri jazde cez vyhybky inym nez priamym smerom smie ist rychlostou najviac 20 km/h, napr. v useku Zarnovica - Hlinik nad Hronom rychlost v celom useku 20 a kopu dalsich obmedzeni... Z Trnavy pojde prestavovacim vlakom do Galanty.
Sarko+Esicko: Neviete určiť (alebo odhadnúť) približný príchod do žst. Zvolen? Skúsil by som ju tam zdokumentovať.
Prevoz KT8D5R.N2 #512 - momentálny stav podľa tabuľky:

Dátum a čas / Udalosť / Stanica
2004-08-20 13:30 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Jablonica
2004-08-20 13:59 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Smolenice
2004-08-20 15:18 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Smolenice
2004-08-20 15:26 / Prichod vlaku do nacestnej stanice / Boleraz
2004-08-20 16:09 / Odchod vlaku z nacestnej stanice / Boleraz
2004-08-20 16:15 / Prechod vlaku KB / Selpice
2004-08-20 16:32 / Prichod vlaku do cielovej stanice / Trnava
2004-08-20 19:39 / Ukoncenie supisu vlaku / Trnava
Reply on: 1018 (generalny riaditel VPMK a.s.) #5760:
?
1018 (generalny riaditel VPMK a.s.)

1018 (generalny riaditel VPMK a.s.)

Predstavujeme Virtualno-dopravny podnik mesta Kosice, a.s.:

generalny riaditel - 1018
technicky riaditel - BM
riaditel prevadzky cestnej dopravy - Diggi
hlavny majster trolejbusov - Dopravak
riaditel prevadzky kolajovej dopravy - Shorty
veduci oddelenia dopravneho marketingu - Isidor
hovorca a.s. - Sarko
veduci pravneho oddelenia - Nodes
riaditel dopravy - eMareq

Miesta riaditela technickej kontroly a ekonomiky su toho casu zatial neobsadene jena nich vypisane vyberove konanie... Dozorna rada v tychto dnoch jednotaketo vyberove konanie vyhodnocuje, uchadzacmi su Ayreon a Ikarus.


---> to nic, teplo nam lezie poriadne na mozog...
1018 (generalny riaditel VPMK a.s.)

1018 (generalny riaditel VPMK a.s.)

Reply on: milan-cestujúci #5753:


Tak si to ujasnime...
Vo vaecsine miest je nocna MHD prevadzkovana tak, ze jej linky vychadzaju z jedneho prestupneho uzla spravidla umiestneneho niekde v centre mesta a po obsluhe uzemia sa don vracaju. Tymto uzlom je v KE zeleznicna stanica a bola vybrana preto, lebo v centre niet lepsieho miesta na odstavenie, otacanie a bezproblemovy odchod abusov na vsetky smery. Ak by prestupnym uzlom bolo ine miesto, na stanicu by spoje iste kvoli ZSSK a SAD zachadzali tak, ako vaecsina dennych liniek.
V ramci zachovania dopravnej obsluznosti mesta je nutne nocne linky prevadzkovat, ale v primeranom rozsahu. Co je primerany rozsah? Je jasne, ze nocne linky su u nas okrem vikendov malo vytazene. Rusit ich ale celoplosne tiez nie je riesenim, lebo sa strati prave ta obsluznost mesta, ktora bohuzial nie je v zakonoch nijako presnejsie definovana. Je ale podstatne ponechat prve a posledne kolo presne kvoli ludom, ktori pracuju a neskoro koncia, resp. skoro zacinaju. Zelezniciari, baby v PNS-kach, ... je ich mnoho. Takze zachovat odchody cca o polnoci a o 3hod zo zst. Pocas vikendov k nim pripojit jedno kolo naviac, cca o 1:30. Pretoze aj zabavajuci sa cestujuci su cestujuci a obyvatelia tohto mesta.. K tomu este ponechat 2 denne trolejbusy urobit 2 kolecka nadvaezujuce na denny odchodovnik, cize z Lingova o 23:55 a 00:55 a rovnako z KVP o 23:52 a 00:52, cim by sa pomohlo zvladnut vikendovy napor mladeze.
Tymto vsetkym sa usetria vozokilometre a KVANTA sluzieb, pricom to bude v ramci setrenia ale aj zdraveho rozumu... ?
Viete, čo napísal pete. v prispevku #1334 na po.imhd??????

Posledná veta:,,Tiez sa tesim na kosicke nove citybusy s plechovymi tabulkami... ? "
Neviem načo chodia na 60 Karosy B 732 so zdvihákom(v stedných dverách (neviem to presne pomenovať)), keď máme aj nízkopodlažné vozidlá.

Na 60 by sa podľa mňa kupiť Solaris Urbino 10, Karosa Mydway 9.7M alebo Karosa Citybus 12M bez sedadiel (okrem vodiča).
Reply on: milan-cestujúci #5753:
Podľa mňa by mali plniť takú funkciu. A inak, keď neplnia takú funkciu, tak načo nočné linky 101, 103, 105, 107 končia na Žel.stanici??????
Reply on: Dispecer #5754:
A ešte:
e)iný
Reply on: TA #5752:
Alebo
Ktoré vozidlo by mala zakúpiť DPMK a.s. ?
a)Karosa Irisbus Citybus alebo Renault Agora
b)Karosa Irisbus rady 950E (B951E, B952E, B961E)
c)Sor B10.5
d)pokračovať v nákupe Solarisov Urbino 12, 15, 18
milan-cestujúci

milan-cestujúci

Reply on: balky #5749:
Nočné spoje sa asi nevypravujú "Kvoli par cestujucim, ktori sa pozabudli v baroch". Pretože väčšina z nich (všetky?) zastavujú na ŽST, tak slúžia na dopravu občanov mesta k vlakom. Prvý ranný rýchlik do Blavy odchádza 4:20 a prvý ranný bus napr. z Furče od OC Torysa ide L32 až 4:41.
Ak doprava na ŽST nie je hlavná funkcia nočných spojov, tak to zrejme nie je ani funkcia denných spojov. Potom sa kľudne môžu zrušiť aj všetky denné spoje na ŽST (a rovno aj zastávky MHD na ŽST).
Keďže sa tu veľa hovorí o nákupoch nových autobusov, bolo by vhodné keby nasledujúca anketa mala otázku, kt. by znela nejako takto : " Myslíte si, že je pre DPMK výhodné zakúpiť nový typ autobusu Karosa Citybus ? "
Možnosti na odpoveď:
a)áno
b)nie
c)nie, treba pokračovať s nákupom Solarisov
Reply on: balky #5749:
Alebo kúpime minibusy Karosa Irisbus S 2000 alebo Touring alebo Mydway 9.7M.
Reply on: Esicko #5747:
Tak, po hodine a pol sme sa dočkali, o 13:30 vyrazila zásielka z Jablonice.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.