Reply on: Peter55 #57370:
reklama, môže to povedať príbuzným, známym, kolegom a podobne - a minimálne aj na to, aby dotyčný vedel, že si práve zakúpil 31-denný, resp. 91-denný CL namiesto 30-denného, resp. 90-denného.Re #57369 Riks: netuším, či to zvládne, na to tu sú iní, aby odpovedali. Ale keď vidím, že Emtrest nezvláda niekedy ani len základné funkcie, tak mám zmiešané pocity.
Re #57363 VLK: myslím, že by pre SKK nebol problém osadiť značky, ak by mesto požiadalo políciu o odsúhlasenie nového dopravného značenia - veď na terajšie porušovanie predpisov DPMK má povolenie (teda aspoň to predpokladám, ak nie, oprav ma)
"oznam na dverách zvonku" - mal som sa vyjadriť lepšie: viditeľný, teda otočený by bol v smere von z vozu, ale pripevnený zvnútra. Samozrejme, musel by byť krátky a stručne napísaný, keďže tieto časti vozov sú cestujúcim na priamom dohľade len veľmi krátku dobu pri nástupe.
napadla mi 1 teoretická otázka: keďže sú hlásenia kapacitne vyčerpané, čo by sa robilo v prípade, že by vzniklo väčšie množstvo nových zastávok v meste

TA
"A zastavkova vytrina kde su najdôležitejši oznamy nie je pre teba lukrativne a dosť "kompetentne" miesto?"
--->>> to som nepovedal a ani nehovorím - v tomto smere vidieť snahu o zlepšenie obsahu vitrín - síce teraz som trochu OT, ale páčia sa mi nové magnety, ktoré sa používajú na zachytenie materiálov - narozdiel od pôvodných magnetických pásov je to oveľa lepšie riešenie
Nemuseli polepiť každý 1 voz, ale cestujúci už dlhodobo trpia slabou informovanosťou zo strany DPMK. Nezaškodilo by pridať daný oznam aj na infopanely, prípadne do hlásení (tu sa mi však naskytá otázka: Dokáže to Emtrest?).