zaujalo ma to ,že diesel z Euro 5 a CRT filtrom je porovnatelný z CNG motorom čo sa znečistenia týka,je lacnejši ako CNG bus a su menšie naklady na udržbu dieslovych motorov,a čo je podstatne,diesel motor ma vyššiu životnosť ?
celková bilancia na 1 bus je pozoruhodná (hoci je pravda, že to rátali len pre 15 busov - teda pre vlastné pomery, čiže u väčších DP by bola táto bilancia menej výhodná v prospech nafty)
podľa čoho usudzujete, že to bolo v Košiciach predražené? To sú celkom primerané ceny... Ja si myslím, že v Prahe to je predražené. 16 milionov bývalých Sk (557 tis. €) na 100 m električkovej trate ? No to sa mi zdá priveľa. To by tá trať v Prahe mala byť zo zlata.
Klasika...keď niečo zmizne, alebo sa poškodí, nahradí sa to hocičím, len nie tým, čo tam bolo a malo by tam byť.
Ďalšia z vizitiek DPMK, kde nejde o peniaze, ale o vôľu na zmenu.
doplním, že aktuálne sa v Tempuse nachádza 9 Citelisov, z toho z prvej dodávky je jeden už komplet nalakovaný (parádne nepoznať rozdiel od tých čo prišli už tak z V.Mýta), jeden je práve vo vypaľovačke, ďalší už má pripravené krivky na lakovanie, vonku stojí "šablóna" + 2 zelenobiele, a 3 už nalakované čo prišli dnes. V skutočnosti ich tam je 10, lebo v dielni je skrytý aj 3308.
ani tieto naviac práce nie sú také, aby stavba v Prahe bola viac ako 2 krát drahšia ako v KE.
Alebo ináč: reko... trate v KE nebola finančne nadhodnotená, teda cena bola primeraná.
P.S: Tým odkazom na Prahu som chcel len poukázať na to, že stavba v KE nebola predražená.
aj farebné označenie môže byť rovnako veľké ako čierne. To by však farebný podklad okolo čísla linky musel byť rovnako vysoký ako samotná tabuľa. Nechápem, prečo si DPMK nechal zhotoviť len také malé farebné štvorce na tabule a do toho vtesnali ešte menší font.
Inak, keď už sa používa farebné označenie liniek, mohla sa daná farba použiť ako podklad na kompletne celú tabuľu danej linky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55