Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zlatý komunizmus, vtedy aj jednoduchá napäťová výluka bola takmer pol roka v predstihu zorganizovaná a pripravená aj s rozkazom o nej... ? ?


Dopravný podnik mesta Košíc

Výlukový rozkaz č. 3/1977

Na základe požadavky Technického úseku – US a OoZP za účelom výmeny izolátorov na stožiaroch 22 kV vedenia pre MR F – G sa uskutoční výluka na rýchlodráhe v úseku Moldavská cesta – Vstupný areál VSŽ nasledovne:

1. Začiatok výluky: Dňa 9. 8. 1977
2. Ukončenie výluky: Dňa 12. 8. 1977
3. Doba konania výluky bude vždy od 8.00 – 12.00 hod.
4. Dopravné opatrenia:
Výluka sa zabezpečí postupným vystriedaním jednej električky dvoma autobusmi, ktoré sa za zapájajú v utorok – piatok zo Vstupného areálu VSŽ nasledovne:

V službe č. 406 sa zapoja autobusy s odchodom od VA VSŽ o 7.30 hod.
V službe č. 404 sa zapoja autobusy s odchodom od VA VSŽ o 7.30 hod.
V službe č. 402 sa zapoja autobusy s odchodom od VA VSŽ o 8.00 hod.
Spiatočné električky sa zapájajú nasledovne:

Služba č. 404 o 12.00 hod.
Služba č. 402 o 12.30 hod.
Služba č. 406 o 12.40 hod.

Autobusy na uvedenú výluku budú zabezpečované z autobusovej prevádzky Šaca.
5. Úkony pre vedúcich prevádzok
a) Vedúci autobusovej dopravy zabezpečí:
- pristavenie 6 autobusov
- oboznámenie dopravných zamestnancov s opatreniami
- vyhotovenie smerových tabúľ na autobusy linky R1 a R3
- vyhotovenie 8 kusov informačných tabúľ na zastávky Pereš, Poľov, Ľ. Dvor a Hydrostav o rozmeroch 20 x 45 cm s nápisom „Náhradná autobusová doprava premáva od 7.00 hod do 12.30 hod.“
b) Vedúci elektrickej dopravy zabezpečí:
- oboznámenie dopravných zamestnancov opatreniami
c) Vedúci dispečerského riadenia zabezpečí:
- riadenie a kontrolu počas výluky
- oboznámenie zamestnancov s opatreniami počas výluky
- vyvesenie ako aj stiahnutie informačných tabúľ na zastávkach Pereš, Poľov, Ľudvíkov Dvor a Hydrostav v oboch smeroch
- vypnutie ako aj zapnutie prúdu v úseku Moldavská cesta – Vstupný areál VSŽ podľa bodu 2.

Košice, dňa 8. 3. 1977
Ing. Igor R e i p r i c h
riaditeľ podniku

...alebo to bolo omyl a správny dátum vydania mal byť 3. 8. 1977?? ... pravdu sa už asi nedozvieme... ?
Reply on: RDZ 50 #55930:
Ževraj je tam niečo také ako 7209 a písmeno yogistik nevie ? Ale aspoň vidno že je v tom bordel...raz sa ide podľa kľúča, potom nie...Môžem to brať tak že robím 72ku deväťdesiatu piatu, alebo deväťdesiatu druhú ak si niekto nevšíma písmenko ?
Reply on: gabo5607 #55928:
veru, yogistika je ťažký vedný odbor, to by aj mňa zaujímalo... zrejme CN7101 ?
Reply on: gabo5607 #55928:
nie,toto neviem.Myslím,že niečo sa označuje ako L72 niečo ako L71. Jasejo alebo Marek budú vedieť jak sa to označuje aj po novom.
Reply on: Yogi616 #55927:
Inak, ako sa označujú služby linky N71?
71 114 je N7114 alebo N7111 ? ?
Reply on: TA #55926:
nikde. Ale iď si pekne od hora.

hneď prvá je D,to znamená,že je trhaná služba. A trhaná služba nemôže byť prekrývaná. Ak by sa služba označila O4612,tak nepoviem. Áno,celodenná služba môže byť prekrývaná,ale logicky asi trhaná prekrývaná nemôže byť.
Reply on: Yogi616 #55924:

"A k tej D4612,nemôžeš to brať prekrývanou,lebo už písmeno D ti naznačuje,že ide o trhanú službu."

--->>> ak nie, kde je potom chyba?: http://bit.ly/aAT2yt
Reply on: TA #55923:
932 po starom by bola 09021, konkrétne teraz cez prázdniny 09 02 1 „w“ (veľká električka nízkopodlažná )...
skrátka, info o tom, že je to NP garant bolo dané slovami v zátvorke, info o tom, že sa jedná o prekrývanú službu bolo dané písmenom P v zátvorke... Vtip je v tom, že vtedy sa ešte mohla spraviť odpoludňajšia prekrývaná služba, čiže s nástupom vo vozovni (dajme tomu deviatka piata cez prázdniny) a mohol na nej súčasne byť nasadený nízkopodlažák... v zadelení by bolo veľmi jednoducho napísaná ako "09052" miesto nástupu "VOZOV"... V služobnom CP (samozrejme v normálnom, čiže excelovskom) by mal vodič v prvom riadku napísané: "S L U Ž B A č. 09 05 2 (P) „w“ (veľká električka nízkopodlažná). Lenže teraz keď sa prostredníctvom druhej číslice (napr. 917 - 09 07 2 (P) ) podáva správa o tom, že je to buď NP alebo so začiatkom vo vozovni tak neviem neviem či riešením nie je radšej sa vyhnúť takejto kombinácii... ? ?

Re #55915 tbus: zabil... ?
Reply on: TA #55923:
D4612 je 46125
R932 by sa po starom označovala 09021,vtedy sa nepoužívalo špeciálne odlišenie služby číslom,ale písmenkom za službou.Už nevie jak bola NP.
A k tej D4612,nemôžeš to brať prekrývanou,lebo už písmeno D ti naznačuje,že ide o trhanú službu.
Reply on: Yogi616 #55922:
kde som napísal, že je 5 eRkových poradí? Všímaj si poriadne interpunkciu - hovoril som o 5. poradí a nie o 5 poradiach.

Re #55921 Yogi616: keď je nové označovanie lepšie, tak prečo neodstránilo vynechávania poradí medzi párovými a delenými eRkovými službami?
No a 46125 by to nemala byť, lebo, ako vravím, kuk legendu nového označovania a zistíš, že tá jednotka znamená prekrývanú službu (ak to budeš obhajovať tým, že ide o poradie a nie o označenie typu služby, tak potom prezraď ktoré poradie predstavuje napr. služba R932). A sme pri tom, o čom som tu hovoril dávnejšie.
Reply on: TA #55919:
chcel by som vedieť skade ty máš 5poradí. 3 sú celodenné (4601,4602,4603) + 7 trhaných poradí (D4611-D4617) = 10poradí na linke R
Reply on: TA #55919:
to je trhané poradie linky R,žiadne 5poradie.Trhané poradia sú D4611 až D4617.
D4612 po starom 46125
Reply on: TA #55919:
To nevedia ani tvorcovia tohto super vynalezu ?
Keďže sú tu zástancovia nového označovania služieb, poprosím niektorého z nich, aby mi preložil D4612 do starého označenia, lebo nastáva problém:
1. prečo je to 12. poradie eRky, keď je len 5. v poradí ❓
2. prečo sa v názve nachádza číslo 1, ktoré podľa legendy nového označenia služieb značí, že ide o prekrývanú službu, hoci v skutočnosti nejde o prekrývanú službu ❓
3. napokon poprosím preklad do starého označenia.
Reply on: Dispecer #55917:
zaznelo to ako fór a niekomu sa to zapáčilo... ? odvtedy sme na fórach opatrní s nápadmi ?
Reply on: tbus #55915:
A práve to zaznelo na jednom s fór KE.iMHD.sk... ?
Reply on: TA #55914:
To je všetko v poriadku,čaká sa na nové vozy ? Solarisi (nie všetky) ktoré boli písane na túto linku nahradili Ikarusy ktoré na staré kolena treba dať na celodenky a Solarisi ako dispozičné vozidlá? . Dúfam že to je už posledné čoho sa tento podnik dočká, potom sa už dočkajú len cestujúci niečoho nového a nebudú to vozy. ?
Reply on: TA #55909:
ale hlasenie z oznacovacov aspon nie je okopirovane zo zapadu a je to kosicky vynalez ❗
Reply on: gabo5607 #55912:
tak ako som reagoval v predchádzajúcom príspevku, môžeme sa aj poskladať od super kvality našich hlásení, keď ich poriadne nepočuť. Tak to vníma zákazník - cestujúci.

Čo sa týka typovosti busov na linkách - úžasným príkladom je L 19. Typy vozidiel vypravovaných na ňu hovoria sami za seba.
Reply on: Dispecer #55911:
1 ks je iné, ako keby mala prísť celá flotila. Hoci pôvodne som myslel, že to bude diaľkový a nie mestský minibus.
Práve na to som narážal. Čo z toho, že prijímaš digitálny full HD TV signál, ak ho pozeráš na 5-palcovom ČB televízore ❓ Hlásenia môžu byť akokoľvek kvalitné, keď sa vyhlasujú cez minireproduktory označovačov, ktoré na to ani nie sú určené a informácie na vnútorných paneloch môžu byť akokoľvek obsažné, keď sa nedajú pri silnejšom svetle prečítať z infopanela. Ale za to iste Emtrest nemôže. On len dodal techniku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.