Reply on: Vladimír #55050:
Samozrejme že nie a vy to dobre viete, ako som to myslel, že je potrebné previezť cestujúcich z bodu A cez B do C. Interval sa stanoví tak, aby bol uspokojený každý potenciálny cestujúci a to tak, aby nestál na jednej nohe na schodíkoch vozidla. A ten počet cestujúcich na iks profiloch v meste má DPMK odsledovaný, prieskumy si robia prakticky nonstop. Ak vyjde požiadavka na 8-minútový interval, tak treba 8-minútovú linku. Ak stačí 30-minútový, tak 30 minút. Ale nie všade a na všetko 12, resp. 15, resp. 20 lebo to treba prekladať na 8 miestach - už sa opakujem. Áno, aj 30 minútový špičkový interval je interval, v rannej špičke je to 7-8 spojov, čo je ponuka 500 až 1000 miest a to nie je málo. A ešte jeden poznatok z mnohých miest v zahraničí - v normálnych DP sa sieť nosných liniek nemení, predávajú sa aj linkové mesačníky - platné len na vybratú linku. A DP má perfektný prehľad o týchto linkách, najmä to, koľko abonentov tá-ktorá linka má. A ak majú na nejakú linku predaných pravideľne 500 mesačníkov, tak do nej určite nebudú babrať. Nuž ale v Košiciach si počítajte ďalej svoje preklady a nas*erajte stále viac a viac cestujúcich svojimi experimentami....
TA
Ak by si posunul z Palackého L10, stalo by sa aj toto:
* rozbitý preklad 6+10 na úseku NO - Spoločenský pavilón -> posunúť L 6 a L 9
* rozbitý preklad 10+34 v úseku Spoločenský pavilón - Luník VIII -> oželieť, aj tak je len víkendový a okrajový
Ak by sa mali posunúť o príslušné minúty aj L6 a 34, tak:
* rozbitý preklad 6+9 na Triede SNP -> posunúť L 9 (v tom problém nebude, keďže na L 9 už nie sú viazané ďalšie linky (snáď jedine pri VSS L 4 cez víkend)
* zrušená nadväznosť 34>36 na KVP -> oželieť, aj tak je len víkendová
Ak by sa posunula aj L36, tak:
* rozbitý preklad 19+36 medzi KVP a NMM -> posunúť, aby sedel preklad
Ak by si posunul od HM Tesco L36, stalo by sa aj toto:
* zrušená nadväznosť 36>34 na KVP -> oželieť, aj tak je len víkendová
* rozbitý preklad 19+36 medzi NMM a KVP -> posunúť, aby sedel preklad
Ak by sa mala posunúť o príslušné minúty aj L34, tak:
* rozbitý preklad 10+34 na úseku Luník VIII - Spoločenský pavilón -> oželieť, aj tak je len víkendový a okrajový
Ak by sa zase posunula aj L10, tak:
* rozbitý preklad 6+10 na úseku Spoločenský pavilón - NO -> posunúť L 6 a L 9
Ak by sa posunula aj L6, tak:
* rozbitý preklad 6+9 na Triede SNP -> posunúť L 9 (nadväznosť s L 4 pri VSS je otázna)
otázky:
1. na čo je viazaná L 19? (prípadne čo by sa stalo, ak by bola zavedená nadväznosť L 34 na L 19 po všetky dni vrátane víkendu?)
2. čo mi ušlo?