Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #54152:
na to mali myslieť v DPMK predtým, než niečo také zaviedli
Reply on: TA #54151:
ty si želáš, aby to vedel zistiť na ktorejkoľvek zastávke z označníku. OK, tak to ale premyslime ďalej...čo ak plánuje prestupovať? Vyvesíme všade cestovné poriadky všetkých liniek v meste zo všetkých zastávok?
Reply on: Isidor #54150:
to, čo si ja želám, je, aby cestujúci vedel, aký CL potrebuje pre svoju jazdu. Inak, aspoň na stránke DPMK ( alebo inej oficiálnej stránke s CP DPMK ) by mohli byť CP v takejto forme dostupné.
Reply on: TA #54149:
to čo ty chceš, je vlastne aby na každej zastávke boli takéto CP: http://portal.idos.cz/Data/pdf/L100340_100307_89438.pdf z ktorých zistíš úplne každý čas pre akýkoľvek mysliteľný úsek a spoj.
Už sa neviem dočkať ?
Reply on: Jasejo #54142:
" chronometráž uvedená na zastávkových CP je (vo väčšine prípadov) najdlhšia možná, tým pádom ak budeš počítať s tou, môže sa Ti stať len to, že do cieľovej zastávky prídeš skôr (čo je vlastne pre Teba +) "
--->>> súhlas. Hraničná situácia nastáva, ak podľa jazdnej doby v CP trvá cesta viac ako 30 minút, ale podľa skutočnej jazdnej doby ( tej, ktorú ukazujú označovače ) trvá menej ako 30 minút. Cestujúci s papierovým CL sa to nemá ako dozvedieť, a preto cestuje so 60-minútovým CL, hoci by mu stačil 30-minútový. Ja viem, že takýto prípad nastáva len v malom zlomku ciest všetkých cestujúcich, ale prečo nedotiahnuť do dokonalosti niečo, čo sa zaviedlo do praxe? Ak sa na tom už pracuje, tak ma to len a len teší.
Reply on: Dimi #54145:
" Ja som pochopil cele gro diskusie tak, ze nikde sa na zastavke nedozvie zakaznik to, ci je tarifa pol resp. celohodinova. "
--->>> presne tak

" Ale ved sa to dozvie po nastupe do vozidla. "
--->>> tam je to už cestujúcemu zbytočné, lebo zaobstarať papierový CL si musí ešte pred nástupom do vozidla

Kvitujem snahu DPMK o zohľadnenie rôznych jazdných dôb, len to ešte nie je dotiahnuté tak, ako by sa patrilo.
Reply on: tbus #54144:
to je jedna z tých akcií, ktoré podporujem, problém je, ako to tu už bolo spomenuté, že ľudia k tým vozom nemajú žiadnu úctu...
Reply on: TA #54140:
Tak to som ťa ais nepochopil. Ja som mal na mysli úmyselný "delay" potvrdzujúcej správy proti objednávke. Samozrejme, že sa predpokladá okamžité doručenie potvrdzujúcej SMS. Ale keďže to provider ani operátor asi nevie garantovať, tak sa istia tým, že do vozidla môžeš nastúpiť až s prijatou správou.
Reply on: TA #54141:
Neviem sice, ci som to pochopil spravne, ak nie, tak je tento prispevok passe. Ja som pochopil cele gro diskusie tak, ze nikde sa na zastavke nedozvie zakaznik to, ci je tarifa pol resp. celohodinova. Ale ved sa to dozvie po nastupe do vozidla. Kazda citacka BCK (teda oznacovac) to pise. Napriklad trolejbus ak ma od furce tarifu 60 minut, zhruba od NO sa tato zmeni na 30 minut. Ak cestujem ale z furce na Mlynsku bastu a stale pred prilozenim karty si pozriem, aka je momentalne aktivna tarifa, tak v tom nevidim problem 🙂
Reply on: redburger #54143:
aj ked jazdi historicka elektricka zadarmo, cestuju nou aj ti co maju mesacniky... tiez je to kontraproduktivne? Princip podla mna ten isty
Reply on: S499.1023 #54135:
No... električenkára možno netreba do tej MHD prilákať, ale si ho tam udržať.Kto ostane v električke skor? človek,čo ňou pravidelne cestuje, alebo ten, čo jazdí autom, DPMK mu poskytne nejaké trápne dni zadara, pričom ich ani nevyužije, lebo sa o to nestará..hm? MHD má byť najprv o udržaní si zákazníka a potom o prilákavaní iného, hlavne, nového nieje na čo lákať a ak už aj, tak inou formou, sám nosím v hlave pár nápadov. To za prvé, za druhé, nikto tu nikomu nezávidí cestovanie jeden zadrbaný deň zadarmo, taká socka ešte niesom, aby ma toto tankovalo, ale také akcie sú úplne kontraproduktívne, lebo sú zamerané na ľudí, ktorí do MHD proste nepojdu, lebo KE sú stále v stave, že jazdiť MHD sa oproti káre jednoducho nevyrovná ( i keď zas to je individuálne, ale vačšinou nie).
Re #54129 VLK: v poriadku, ak si to takto objednáva mesto KE, tak si to tam dosaď namiesto DPMK. Akurát by ma zaujímalo, či v DPMK slepo robia všetko, čo im mesto prikáže, alebo tam niekto aj niečo povie a príde s niečim vlastným...
Reply on: jt #54133:
vrámci možností som si dovolil spáchať takú malú úpravu CP na mojej stránke ... stačí si domyslieť 5 rôznofarebných stĺpcov na ľavej strane (vďaka čomu by sa podľa mňa úplne stratila nejaká prehľadnosť): http://www.tdke.tym.sk/cp.jpg

Re #54141 TA: chronometráž uvedená na zastávkových CP je (vo väčšine prípadov) najdlhšia možná, tým pádom ak budeš počítať s tou, môže sa Ti stať len to, že do cieľovej zastávky prídeš skôr (čo je vlastne pre Teba +) ... teda v prípade, ak sa bavíme o DPP a okrajovom režime.
Čo sa týka prestupovania (a zakupovania CL): tu na imhd máš CP, kde tie rôzne chronometráže zohľadnené sú. Takže si to vieš odkontrolovať, či sa do prestupného bodu dostaneš včas, koľko minút máš na prestup a koľko minút Ti zaberie cesta celkovo do cieľovej zastávky. Ak viem, že mi to bude trvať na druhú stranu mesta 47 minút, tak si zakúpim cez voľbu PCL 60min lístok a neriešim. Pokiaľ neviem ako dlho to bude trvať, cestujem podľa návodu uvedeného na stránke DPMK - prikladaním BČK k označovaču len pri nástupe do vozidla.
Reply on: Jasejo #54132:
odkiaľ si má teda cestujúci vycucať dĺžku jazdy, keď nie je nikde uvedená táto jazdná doba a dozvie sa ju až po priložení BČK k označovaču ❓
Nehovoriac o tom, že cestujúci s papierovým CL sa ju nedozvie vôbec.
Reply on: S499.1023 #54137:
tak teda prezraď ten dobrý dôvod.
Hoci neviem, či si ma pochopil - ide o okamžité doručenie spätnej SMS voči jej odoslaniu - nie voči odoslaniu žiadajúcej SMS o CL od potenciálneho cestujúceho.
Reply on: jt #54133:
už len toto mi chýbalo aby som lúštil CP s 15 stĺpčekmi každý inej farby a pri každom odchode ešte zo dve tri písmená ?
Reply on: jt #54133:
Mozog ostal kde?
Reply on: TA #54128:
Čo takto si tie podmienky najprv preštudovať? NEpredpokladá sa okamžité doručenie spatnej SMS a to úplne úmyselne a z dobrého dovodu.
Reply on: jt #54118:
To "zadarmo" zaplatia v prvom rade tí, čo MHD vobec nepoužívajú, pán analytik. A keďže ako priaznivec MHD by si mal túto situáciu podporovať, tak by si do nej nemal rýpať. Rozštuchané hovno smrdí viac.
Reply on: redburger #54111:
1) Nie sú á la DPMK. 2) Nie sú výsmechom. Sú určené inej cieľovej skupine. Električenkára netreba lákať do MHD. A závistlivý škrek električenkárov "predĺžiť platnosť kupónov o deň" je dovodom, prečo by som také akcie nerobil. Socialistické myslenie je mocné - "hlavne aby niekto náhodou nedostal viac ako ja", chce sa mi z toho zvracať ako pred troma týždňami v EN 424.
Toto nie je odpoveď len pre teba ale do celej diskusie o utláčaní úbohých električenkárov.
Reply on: SHORTY #54108:
Ktorý zákon stanovuje, že k plneniu musí dojsť presne v okamihu zaplatenie. Dochádza k nemu predtým aj potom. Zbytočne to komplikujete.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.