Reply on: Vladimír #529:
Celý systém ad bod 7 funguje tak, že cestujúcemu hodlajúcemu sa prepraviť na jednorazový CL je povolené nastúpiť len prednými dverami prvého vozidla, UKÁZAŤ JEDNORAZOVÝ CL VODIČOVI a svoj lístok znehodnotiť v prvom označovači umiestnenom pri vodičovi.
Podrobnejšou analýzou bol zistený prudký pokles tržieb za jednorazové CL, pričom počet cestujúcich naopak pozvoľna narástol. Zistilo sa, že už veľký počet železiarov vlastní vlastnoručne vyrobený miniatúrny znehodnocovač, pričom pri nástupe si označí vystrihnutý čistý papier v tvare CL pozrie rozmiestienie kolíkov a poslepiačky prestaví vlastný znehodnocovač vo vrecku alebo taške s vloženým a neznehodnoteným pravým CL.
Keďže sa zistilo, že sa v najbližšom období z finančných dôvodov nepodarí presadiť zmenu za elektronické znehodnocovače, polícia odmieta v týchto prípadoch spolupracovať (z dôvodu nejasne formulovaného zákona) a vzhľadom k minimalizovaniu neustáleho klesania tržieb sa pristúpilo k tomuto nepopulárnemu kroku.
To mi len stále viac pripomína ako sa teším na popisy vozidiel. Koľko bolo T1 v KE.
Vladimír
A práve táto linka by v čase špičky mohla byť osadená tretím vozňom a premávať až do Barce, kde by v čase navyšších nárokov na prepravu nárazovo skrátila interval na 10 min.