nie je to az taka volovina, obchadzat rozpoznavacie useky na konci alebo na zaciatku spoplateneho useku sa mozno bude dat, ale na ukor prejazdenych km navyse a teda spotreby nafty a aj na ukor casu, cize sa to neoplati a sposob ktory som navrhol v #51551 zase nenapadne kazdeho
"Zatial èo autobusy mestskej hromadnej dopravy v BA by mali od februára platiť zrejme len za jazdu po jednej ceste prvej triedy, košický dopravný podnik bude od mýta oslobodený len v jednom prípade. (Južná Trieda)" ?
Ono pravda je sice taka, ze do kolaji je ide praveze kladny pol (+) a do troleji zaporny (-) Ale samozrejme dovod preco ta kolaj nekope je uplne inde.. myslim ze kazdy vie kde
Fíha, no to vyzerá divne. Vedel som, že v Nancy jazdia zvláštne vozidlá "po" jednej koľajnici, ale ešte som ich nevidel. VAL to nie je a to som si práve o ňom myslel, že je to hybrid ?. Keď sa spájajú základné princípy viacerých systémov, tak za účelom využitia ich pozitív, tu je to ale úplne opačne (skoro ako električkobus ?).
Peter55