dnes :)))) sla 36 a pri jumbe smerom na kvp sla rovno a ne doprabva hehe az na zastavke mu doslo ze ma ist doprava ta sa dajak vyjabel dolava cez dvojitu ciaru po kruh objazde a spat na povodnu trasu : bolo okolo 18-45, 36 sla smerom z TAHANOVIEC
Cez vozovňu jazdila 6C. Prvá etapa rekonštrukcie SNP bola v lete 1997 od Spol.pavilóna po prejazd u Kosmaltu. V lete 88 naopak. V tom istom roku na jeseň obojsmerne úsek Spol.pavilón po pôvodnú križovatku na Moldavskej s jej prestavbou na kruhový objazd a napojenie na Alejovú (jazdili len 6A a 6B, cez vozovňu všetky R). A na jar 1989 v dvoch etapách od Kosmaltu po Amfiteáter a potom naopak.
Re #5038 Furčan: trocha máš chyby v gramatike. ? ?
Tak potom si v robote celý týždeň ( okrem soboty a nedele )
Ad terajšia situácia v KE: neplánujete ( máte zmluvu na ) nákup nízkopodlažných električiek,trolejbusov,autobusov?
Vidím, že máte podpísanú zmluvu z firmou Solaris & Coach Bus PL ( ale rád by som vedel dokedy ?).
Trolejbusy neplánujete? Bude to firma Solaris& Coach Bus PL ?
Vážne, neviete niekto, prečo dpmk nechce kĺbové vozidlá?
No ja osobne sa značke prispôsobým.
Plán :
10 KS Solaris 12M-Karosa Renault 12M
8 KS{15M}10 KS {18M} ( 15 M = Solaris,18 M Solaris,Karosa renault.
☺ ☺ ☺ ☺
1/RT začali jazdiť už začiatkom 70-tych rokov, to ešte trojičky nejazdili
2/To je vzácna tabulka! Je z dlhodobej výluky niekedy zač.80.r., keď sa terasa prerábala na bkv panely, linky boli odklonené. Jedna kolaj sa prerábala, po druhej sa jazdilo jednym smerom tak, že do východzej stanice sa vracalo cez kuz. To boli aj linky 6A, 6B, 6C. Behom rekon.trate sa operativne menilo aj vedenie liniek. Myslim, že jedna zo šestiek ,čo jazdila moldavskou otáčala cez vozovňu aj s luďmi.
väčšinu fotiek busov bez ev.č. mam stamať napr.6408. Prepis robia pred bivalym vstupom do štadiona 1.FC Pondelok-Stredu-Piatok a mam to rovno pred robotou takže vydím čo stoji naprepise.
5:
a/žel.stanica-masarykova-n.mm-komenského*? -anička*?=40.roky
b/št.lokom-anička = 50.roky,cca do1962(?)
c/št.lokom-ťahanovce = 60.roky,cca do r.1966(?)
d/št.lokom-h.strojár = koniec60tych r.,potom pauza, znovu v 70,80tych r.(skrátená jednička)
e/krásna-n.osl.-moldavská-cez terasu-komenského-št.lok.(pozdejšie skrátená len k amf.)=po velkej reorganizácii, potom zrušená
f/žel.stanica-oc.optima = od 2004 (predtým to bola linka W)
8:barca-alejová-terasa-amfit.
10:autobus.linka, prvé trasovanie: n.osl.-vyš.opátske, potom niekolkokrát menila trasu, neviem z hlavy. Ako pravidelná električková linka nikdy nebola.
Pri návšteve Pápeža ako L10+ zabezpečovala spojenie zhromaždišťa na rýchlodráhe s barcou (myslim)
Mohlo ísť aj o značenie "T" ako "trojička", veď práve na linkách R4, R6 a R7 trojičky aj začínali. Inak mám v zbierke niekde aj tabuľu linky RT s trasou VSŽ - Kuzmányho - Amfiteáter - Tr. SNP - VSŽ. Boli samozrejme aj tabule linky R6 s trasou VSŽ - vozovňa, len sa málo používali. Obe tabule sú ešte z tvrdého kartónu.
Re #5005 Furčan: No výborne! Dúfam, že nákup SU12 znamená, že DPMK už prestane kupovať tie hlučné Karosy B952. Aspoň posledné dve série sú priveľmi hlučné...
Teda, Solaris Urbino 15: 3533, 3534, 3535
Solaris Urbino 12: 5502, 5503
Linky:SU 15: 12, 16, 18, 27, 30, 31, 32, 34, 37(myslím, že mali by sa nasadiť medzi tieto linky)
SU 12: 13 (videl som na nej 5501), 14, 15, 17, 20 (videl som na nej 5501), 22, 23, 25???, 29 (videl som na nej 5501), 33, 35, 36 (videl som na nej 5501) (myslím, že ...)
,,P.S: Prečo nechcete klbáky? (SU 18)" Na túto otázku neviem odpoveď. Spýtaj sa iných. ? ? ? ? ? ? ☺ ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Furčan
L8: Barca-amfiteáter
L10: Americka trieda(tr.Solidarity)-Palackého-Jantarová-Rastislavova-Barca-Šebastovce.