Vladimir:No neviem.Ale videl som ako sa ludom hlavne tym starsim zle nastupuje.Prejdu vacsinou na travnik a na cestu a potom do busu lebo aj tie paneli dobre ale ako su naukladane smer hotel strojar.Medzi nimi je uz vyskovy rozdiel asi 10 cm.A pocul som ze vela vodicou zastavuje az za oznacnikom teda na trave.Robil som to raz ale to mi povedal dispecer.Tak asi vedia o tom
Áno, jazdili. Do roku 1961. Konečná bola krátko za mostom - nazývala sa Petržalka - sad.
Re #4967 Pedro: No tu asi nebudem môcť súhlasiť. Viem o viacerých prešovských zastávkach, kde cestujúci nastupujú z trávy a vodiči sa výslovne dožadujú položenia panelu na nástupnú plochu. Okrem toho, že cestujúcim sa tak rozloží výstup do vozidla na menšie schodíky (podlaha vozidla je nižšej úrovni oproti nástupnej ploche) sa menej znečišujú vozidlá MHD. Cestujúci totiž v daždi nestoja na blate a pri nástupe ho nevláčia do vozidla. Ak nie je možné na zastávke na Karose otvoriť dvere, to je už problém výšky trávnika + panelu.
Pokial ma moje vedomosti neklamu, tak po Starom moste jazdili vlaky. Niekedy pred zhruba 30 rokmi zo zst. Ba filialka pokracovala trat cez mesto, bola tam este jedna zst., tusim ze Nivy, cez Stary most na druhy breh Dunaja. Ak sa mylim opravia ma isto veciznali.
Dispecer: Áno, je to školské vozidlo, ale má #100/II a ešte nejaký čas si ako služobné vozidlo pojazdí. Potom nie je problém urobiť školské vozidlo z ktorejkoľvek súčasnej T3. Veď aj 261/II bola najprv bežná osobná električka a až po vyradení z bežnej prevádzky sa z nej stala 100/II. V tej dobe sa vyradilo prvé školské vozidlo #100 (ex T2 #229).
Moze mi niekto vysvetlit naco dali panely na zastavky vyluky pri astorii.Len mi nepovedzte,ze je to koli pohode cestujucim ktory nastupuju a vystupuju z autobusu.Mal som tu cest robit tuto linku a dve pani si tak nabili usta ze jedna radost.Na travu to nieje pohodlne vsak?Este ze tie baby nevedie lietat jak superman.Rozdiel panel a druhy schod v buse je velky.Bus sa pristavit neda blizko lebo dvere osuchaju panel no hroza.
Tak to určite nie, pretože historické T3 už máme. Aj keď to nie je práve ČKD T3 #246, budeme mať nemenej zaujímavú a jedinú ČKD T3SU, #261/II a prvú ČKD T3SUCS #336.
Ostatné vyradené T3 sa budú šrotovať priebežne a pravdepodobne už nenastane situácia, ako v prípade 246, ktorá chátrala roky a roky.
A ešte prosba, obmedz prosím Ťa používanie smajlíkov, na čo je dobré ich tu toľko hádzať?
Niekde medzi bratislavskými fotkami som videl trať smerom na Starý most, a tak sa mi núka otázak, či chodili niekedy električky v BA cez Starý most??? O tom som nikdy nepočul, tak sa pýtam.
Žiadne nové koľajové vozidlo sa kupovať nebude. Rekonštrukcie prebiehajú spôsobom dosadzovania nízkopodlažných stredných článkov do KT8D5.
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.
Vladimír
Re #4967 Pedro: No tu asi nebudem môcť súhlasiť. Viem o viacerých prešovských zastávkach, kde cestujúci nastupujú z trávy a vodiči sa výslovne dožadujú položenia panelu na nástupnú plochu. Okrem toho, že cestujúcim sa tak rozloží výstup do vozidla na menšie schodíky (podlaha vozidla je nižšej úrovni oproti nástupnej ploche) sa menej znečišujú vozidlá MHD. Cestujúci totiž v daždi nestoja na blate a pri nástupe ho nevláčia do vozidla. Ak nie je možné na zastávke na Karose otvoriť dvere, to je už problém výšky trávnika + panelu.