Obsadenosť bytov v tom určite nebude. Nazdávam sa, že zjavne ekonomika prevádzky autobusovej dopravy nepustila. Veľa vozidiel = veľa spapanej nafty a tá už tiež nebola za bagateľ, tiež jej cena rástla.
to áno, ale zase na 2. strane v takomto prípade potrebuješ už 2 linky. A na 2 linky je potrebných určite viac vozidiel ako na 1. Takže je to otázne, čo je výhodnejšie.
"tak to je viac než zaujímavé vedenie expresných liniek - každá stojí na Furči " obzastávku ". Nedochádza mi praktický význam."
Asi z dôvodu zachovania počtu vypravovaných vozidiel resp. intervalu. Keby si mal zastavovať na každej zastávke, tak pri zachovaní pôvodného intervalu potrebuješ viac vozidiel, alebo musíš redukovať interval, aby si mal rovnaký počet vozidiel. Zhodou okolností je tu príklad CP L54. A to poobedných 9 minút (ten sa predĺžil z pôvodných 7-8 minút na 9, lebo sa do trasy linky pridali zastávky Tuzex a Hornád Most).
No pre linku 55 bol VŠA dnešné SOU Dopravné a pre L54 dnešná Gymnázium Alejová.
Ano, dost daleko. Inac Krosnianska je ulica, ktorou bolo kedysi mhd planovane, ma vybudovane na ceste zastavkove "zachadzky", ktore su dnes ale vyuzivane na odstavenie aut
tak to je viac než zaujímavé vedenie expresných liniek - každá stojí na Furči " obzastávku ". Nedochádza mi praktický význam.
Inak, super názov pre zastávku - Potraviny.
Kde sa nachádzala vtedajšia zastávka VŠA, ktorá sa spomína v CP L 54 a L 55?
eMareq
Re #49406 5: No ci pana! Možno tento rok bude aj druhá!!! ?