bol som raz svedkom presne takejto situácie, nastala revízia CL a cestujúca mamička nemala označený CL, keďže v celkom preplnenej električke nechcela nechať kočík bez dozoru ( pýtam sa : kto by to urobil ). Najprv jej revízori chceli dať pokutu, potom však, čo sa ozvali ďalší cestujúci, ktorí slušne aj neslušne posielali tých revízorov niekde, upustili od toho.
nechcem sa postaviť na žiadnu stranu, ale ani pri zatváraní dverí by sa nemal pozerať inde než na dvere. V podstate, čo sa týka strany cesty, mal by to oveľa jednoduchšie, keby ostatní vodiči dodržovali, čo majú.
Zaujímalo by ma, čo robiť v prípade ak nastúpim do električky (T3), do zadnej časti, kde je jeden označovač, s detským kočíkom. Po priložení karty, resp. vsunutí lístka zistím, že ten označovač nefunguje. Keď držím detský kočiar, predsa ho nemôžem za jazdy pustiť, nechať tak a vybrať sa do ďalších častí električky za účelom označenia lístka. Ako by som mal v takom prípade argumentovať pred revízorom? ?
Zažil som situáciu keď sa známa s kočíkom po tom čo nastúpila do NP článku KT8 mala problém z neho vyjsť, lebo si tam jedna cestujúca prepravovala bicykel (naviac bez označenia lístka), ktorým potom statočne zablokovala dvere. ?
Nemal by som nič proti preprave bicyklov, ak by to bolo detailne špecifikované a nezakazoval by to MPP.
Zbytočnosti ako napríklad úplne nový podvozok, nové ovládanie vodiča, klimatizácia. Skôr by som to prirovnal k vylepšenému vozu, nie novej generácii, to je pravda. Ale ako nižšie píšem, ak chcú odbyt, musia inovovať, ponúknuť niečo nové, ak budú sedieť a čakať so založenými rukami, samé sa tie vozy predávať nezačnú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Maros3512