Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://carnero.cc/doprava/o-mhd-a-ceste-do-evropy/

Aj ked ne o slovensku ale daco sa tam najde povedome
Reply on: Yogi616 #48873:
* nechápavý
Reply on: jt #48872:
ty si nechápaví? Žiaden semafor pri odberovej výhybke nebol. Len teraz keď tam dali novú výhybku,tak tam dali aj svetelnú návesť a od včera tam už nieje s modrými ledkami,ale s bielymi. Nechápeš?
Reply on: Majo #48863:
Načo tam bol ten pred tým?
Reply on: S499.1023 #48869:
Áno, nakoľko nie som vlastníkom individuálneho gumokolu, skutočne nemám príležitosť toho po diaľnici najazdiť toľko čo Ty. Každopádne napriek tomu, že na slovenských diaľniciach nie je až taká frekvencia IGK ako v Tebou spomínanom Porúrí, sa určite nedá povedať, že by boli nevyužité alebo dokonca prázdne. Zástancom fickoidného rozšírenia som nikdy nebol...
Reply on: S499.1023 #48869:
Idú volby, treba preinvestovať štátne prachy v spriaznených firmách, kým sa dá ?
Reply on: Majo #48868:
Vidieť, že po diaľnici toho moc nenajazdíš. To, čo je maximálna dopravná špička na slovenskej D1, je bežné sedlo pracovného dňa na českej D1 a hlboká noc na takej nejakej A2 v Porúrí. Dva pruhy medzi BA a TT by ešte vydržali pekných pár rokov a zatiaľ sa mohlo pripraviť NORMÁLNE, nie Ficoidné rozšírenie. Z toho ešte bude megaprieser...
Reply on: Peter55 #48867:
Však som písal, že "súhlasím, treba mať rezervu, ak by raz prišlo niečo ťažšie", takže z toho vyplýva, že súhlasím aj s tým, že treba stavať podľa normy. A ten koridor, diaľnicu a pevný disk si si odkiaľ vycucal? Ale keď už si s tým začal, tak na koridore sa bude jazdiť od nového GVD 160 km/h a na diaľniciach má čo jazdiť, inak by neboli také preplnené a nebolo by ich treba rozširovať.
Reply on: Majo #48864:
Prečo by sa podľa teba nemali stavať koľajnice podľa normy? Podľa teba ani koridor netreba šak ajtak nema čo jazdiť a o dialnici môžeme povedať to iste, a načo si kupuješ veľky HDD ajtak tam nemaš čo dať, kup si 10gb ?
Reply on: eMareq #48865:
ja som bol spokojny ? ,ale cestujucim sa nepačilo že prichadzam na zastavku o 4min. skôr ? .
Reply on: Furčan #48843:
Dnes mám dostať údaje mailom. Skontrolujem a prípadne opravím, aby bola obojstranná spokojnosť. ?
Reply on: S499.1023 #48860:
Nie že by som bol neprajný, ale keď sa na to pozrieme objektívne, v KE budú minimálne najbližších 20 rokov aj tak jazdiť len rôzne podoby PCC. Ale dobre, súhlasím, treba mať rezervu, ak by raz prišlo niečo ťažšie.
Reply on: jt #48861:
Načo by bol na SAMOVRATNEJ prúdovej trolejovej výhybke LEDkový semafor?
Reply on: jt #48861:
Čo nieje dôvod načo? Veď keď tam bola prudova vyhybka tak bola vždy nastavena na jeden smer a odberom sa prestavila na smer druhy ale aby pre to dane vozidlo takže ten ukazovateľ by tam bo zbytočny.
Reply on: Peter55 #48859:
To nie je dôvod na to, aby sa nepoužil lepší, modernejší spôsob.
Reply on: Majo #48852:
Áno, 12 ton na nápravu. Už len RT6 mala 8,5 tony na nápravu. Budapeštianske Combino má tesne pod 10 ton. A musíš mať aj nejakú rezervu.
Reply on: jt #48857:
Trolejbusy na nič nečakali, ten ukazovateľ nebolo treba pretože donedavna tam bola prudova vyhybka.
Reply on: solac3903 #48856:
Kto to má pod kontrolou? Nepovedz, že ty ?
Reply on: redburger #48854:
Nie je to žiadna novinka. áno, ide o jasne svietiace diódy, rovnaké ukazovatele nájdeš aj na kruhovom objazde a už aj trolejbusy sa dočkali.
Reply on: Davidoshmhd #48845:
nestresúúúúúúúúúúúúúj všetko je pod kontrolou...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.