Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jt #48861:
Načo by bol na SAMOVRATNEJ prúdovej trolejovej výhybke LEDkový semafor?
Reply on: jt #48861:
Čo nieje dôvod načo? Veď keď tam bola prudova vyhybka tak bola vždy nastavena na jeden smer a odberom sa prestavila na smer druhy ale aby pre to dane vozidlo takže ten ukazovateľ by tam bo zbytočny.
Reply on: Peter55 #48859:
To nie je dôvod na to, aby sa nepoužil lepší, modernejší spôsob.
Reply on: Majo #48852:
Áno, 12 ton na nápravu. Už len RT6 mala 8,5 tony na nápravu. Budapeštianske Combino má tesne pod 10 ton. A musíš mať aj nejakú rezervu.
Reply on: jt #48857:
Trolejbusy na nič nečakali, ten ukazovateľ nebolo treba pretože donedavna tam bola prudova vyhybka.
Reply on: solac3903 #48856:
Kto to má pod kontrolou? Nepovedz, že ty ?
Reply on: redburger #48854:
Nie je to žiadna novinka. áno, ide o jasne svietiace diódy, rovnaké ukazovatele nájdeš aj na kruhovom objazde a už aj trolejbusy sa dočkali.
Reply on: Davidoshmhd #48845:
nestresúúúúúúúúúúúúúj všetko je pod kontrolou...
Reply on: redburger #48854:
Ano osadzuju to už par mesiacov. A je to LEDkove.
Reply on: marek.16 #48841:
Aj pod mostom VSS majú električky takú peknú novú... akoby diodkami to ukazuje šípku, je to celkom štýlové. neviem, či myslíš tú. Asdi to DPMK teraz začal tak osadzovávať...
Reply on: S499.1023 #48850:
ok ok, tak ČSN 28 1300.
Reply on: S499.1023 #48849:
Dobre, ale 12 ton na nápravu?
Reply on: Isidor #48846:
Samozrejme, že som myslel aj na cestujúcich. Hmotnosť plne obsadenej T3 je 27 400 kg. Keďže nápravy má štyri, hmotnosť na nápravu je 6 850 kg, teda niečo vyše polovice z toho, čo sa uvádza v tom článku.
Reply on: Isidor #48847:
Česká + ISO = oxymoron.
Reply on: Majo #48844:
Sú aj iné električky ? .
Reply on: Davidoshmhd #48845:
Klidek. Aj tak nikto nase T3 nekupi.
Reply on: Isidor #48846:
Takže česká ISO norma pripúšťa maximálne zaťaženie na nápravu 110 kN. U tej Škodovky to zrejme bude len-tak-tak na hrane, vzhľadom na nerovnomerné zaťaženie stredného a krajných podvozkov.
Reply on: Majo #48844:
A to električky jazdia len prázdne? 🙂
Napr. Škoda 14T má pri maximálnom obsadení hmotnosť vyše 60 ton, čo už sa (6 náprav) danému údaju približuje. IMHO to najskôr bude nejaká norma pre projektovanie tratí/vozidiel.
Niekomu asi v DPMK šiblo, chcú predať 336, historické vozidlo, alebo inak povedané sklad. O čo ide? Čo to má byť? No predávať historičák nóó, kto vie viac? ?
Reply on: eMareq #48837:
Celkom by ma zaujímalo, ako ten "špecialista na koľajové stavby spoločnosti REMING CONSULT, a. s." prišiel na to, že zvislé statické zaťaženie na nápravu je u mestských dráh približne 11 až 12 ton. Električka typu T3 má pohotovostnú hmotnosť 18 100 kg, T6A5 má 18 700 kg a nech počítam ako počítam, z toho mi zvislé statické zaťaženie na nápravu 11 až 12 ton nevychádza...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.