Keby sa urobili intervaly tak, že by sa dalo dobre prestupovať na a z 18ky nikto by sa nehadal, ale nečudujem sa THC lebo určite to bude tak, že pride 34ka a 18ka išla 2 minuty pred ňou.
A dufam, že sa nezabudlo na to, že pri tescu je prestupny bod keď sa ide z THC, teraz to bolo ako tak nastavene, že ledva som stihol trolik tak dufam, že teraz to bude lepšie.
						
						
						
					A dufam, že sa nezabudlo na to, že pri tescu je prestupny bod keď sa ide z THC, teraz to bolo ako tak nastavene, že ledva som stihol trolik tak dufam, že teraz to bude lepšie.
 no lenže teraz je spor medzi furčou a thc ale kebyže sa zrušila tak sa pridá aj kvpčko a neviem neviem ako dlho by bola zrušená, šak by tých ujov a tety na dpmk ukameňovali už tri sídliská
 no lenže teraz je spor medzi furčou a thc ale kebyže sa zrušila tak sa pridá aj kvpčko a neviem neviem ako dlho by bola zrušená, šak by tých ujov a tety na dpmk ukameňovali už tri sídliská 
Jasejo
Ono to bude tým, že kým sa L34 dostane z jedného koca mesta na druhý tak bežne naberie meškanie od 4 do 10 minút (viď napríklad jedno z najproblémovejších miest: "kruhová križovatka" pri Nám Maratónu Mieru, tam niekedy treba stáť aj 3-4 minúty kým sa autobus dočká voľnej cesty)... vďaka tomu L34 dobehne L27, ktorá oficálne má podľa CP ísť 7 minút za ňou a na Mieri sa samozrejme s minútovým rozdielom nalepí na nich L18.
Večný boj o linku 18 má jednoduché riešenie, ktoré by viedlo k všeobecnej (ne)spokojnosti: zrušiť ju bez náhrady. Medzi oboma sídliskami zavládne mier a ušetria sa aj kilometre ?