Veď KVKV túžil po tejto linke. Pričom je jasné, že L24 také km denne/ročne nerobí.
Re #46569 3001: Furča si polepší, ale ako? Počas špičky naviac 15N (no a vylobovaná 18 - len cez PD). Pričom by som radšej videl túto linku ako CLD (s prejazdom na 10N - tiež ako CLD). A písmeno N by som nahradil A. ?
Ak niekto dopadne zle, tak je to len a len cestujúci. Ten si to odnesie. Myslím si, že je už zbytočne čosi prelinkovávať (pod dojmom toho, že niečo bude lepšie), keď to už nič nerieši. Stále sa čosi skúša, stále to nefunguje, je to už čisté zúfalstvo. V decembri 2010 na to netreba zabudnúť!
ale zas treba uznať, že niektoré zmeny v autobusovom LV pomôžu ED.../obmedzenie L52,trasa L24,L32/ale vidím, že plány s R7kou spľasli, a v Optime máme nezmyselnú L34, ktorá vôbec nič nerieši!
je to veľmi smutné, ale keď sa tak pozerám, nielen električky dopadli zle, ale aj autobusy...
Zdá sa mi, že sa vrátia problémy sídliska Ťahanovce. Zato Furča si polepší. Škoda túto srandu komentovať, lebo v tomto meste každý hrabe pre seba, každý škrtnutý vozkm ide niekomu do peňaženky...
Ako bolo viackrát spomenuté, pre krásnu sú dve alternatívy : buď to prestup na Važci na TRAM, alebo bus do centra v špičke každú hodinu a mimo špičky každé dve- tri a bolo by. Ak sa zrealizuje druhý prípad, nastáva otázka, na čo krásnej MHD, nech sa vozia E-busom
presne tak ! ja si rád hoc aj prestúpim na NO, ak na JZR neuvidím ani jeden bus popri trati , sedmička mi pojde každých 5 minut a na NO sa urobí zastávka smer Stanica pred Dargovom.
Práve že je za AD. Súbeh električiek a autobusov škodí obom druhom. Vzájomne si konkurovať nemajú, AD ma dopĺňať električky. Čiže každý, kto podporuje výhradne trams tam, kde sú koľaje, podporuje zdravý rozvoj autobusov, lebo sa môžu posilňovať linky tam, kde ED nepremáva. ? ?
Yogi616