nehovoril som o fyzickej komplikácii so zastavovaním, tá nie je žiadna, ale o komplikácii CP ako takého - raz by sa zastavovalo a raz nie. Proste nech sa tam stojí stále. Výhovorky typu, že to zdržuje jazdu neobstoja. Už sme tu mali inštitút zastávky na znamenie a sám si mohol vidieť, ako to dopadlo.
vieš vôbec, o čom hovoríš? Evidentne si nečítal dobre predchádzajúce príspevky. Tu nejde o to, že by nebol prestup, ale o to, že sa zriaďuje bus linka tam, kde sa ruší električková linka. Nádherná ukážka nezmyselného súbehu.
Predpokladám že si myslel situáciu keď sa chceš dostať busom v smere soud-centrum na zastávku idanská alebo zimný štadión...ale prečo tak komplikovane,keď môžeš vystúpiť z busu pri soud a tam prestúpiť na električku
Re #46521 TA:teraz neviem ako to myslíš,čiže keď by to malo byť len počas akcii tak vtedy by to bola komplikácia a keby tam mali stať stále tak nie? aj ja tadiaľ chodím pravidelne,a hlavne na zast. zimný štadión málokedy nastupujú viac ako 4 ľudia
som presne vedel ze ked sa ukazu informacie o zmenach aj elektriciek hned budete vsetko kritizovat "to je magorizmus a pod"nevem este ake trapne slova tu vymyslate co teraz placete ked ja so m tu upozornoval na zlu situaciu ze nam vzali vytazenu linku 18 to nevadilo lebo tie zmeny spravil vas kamarat uz sa uvedomte a spamätajte ste absolutne trapny a uz len hadam kto asi mi na to prvy odpovie ☺ chceli ste prestupny uzol chceli pojdete na nam.osloboditelov L7 a tam si prestupite na L6,L2 ja nevidim problem ked mi mozme na furci ist trolejom ku tescu a tam cakat na L18 tak co nevidim problem ..ako chlapci kakate si do ust
Šak normálne, prestup pri Važci na TRAM + posilnenie tram v špičke intervalovo,mimo špičky aspoň kapacitne ( L3) a Krásna má dopravu poriešenú. Hádam by som iba doriešil prestup tak, že BUS by stál na na Važeckej na TRAM trati. A neviem, koľko je miesta v obratisku, ale teoreticky by prestup mohol prebehnúť aj tam za predpokladu zriadenia zastávok aj v obratisku, ale to už ozaj neviem, ako by sa to dalo, lebo zase nechodím tamade každý deň, ale myslím, že nejakými úpravami by sa to dalo. Ale začal by som tým prestupom na TRAM pri Važci ?
"Tramvaje by byly nahrazeny moderními autobusy na plynný pohon, což by znamenalo snížení ekologické zátěže, protože tramvaje na některých traťových úsecích víří prach. "
--->>> to je logika Pred ňou by sa aj Spock musel skloniť.
cez opatske na nMMM,bana bankov+ expres cez juz.triedu na NO -nedobre
len po vazecku+ expres cez opatske na NO -nedobre
cez opatske na nMMM+ expres cez juz.triedu na NO -nedobre
cez opatske na stanicu a nMMM- nedobre
citujem http://www.dpmk.sk/content/view/208/156 :
Pre vybavenie BČK je potrebné predložiť:
Vyplnenú a podpísanú žiadanku (platí pre všetkých).
Fotografiu – nepoužitú – o rozmeroch 3 x 3,5 cm.
K nahliadnutiu občiansky preukaz alebo iný preukaz totožnosti.
A, samozrejme, ŤZP preukaz, ak máš záujem o tento typ BČK.
alebo tak, ako vravíš. A ani sa tam nemusí otáčať. Stačí, že prejde ešte pár metrov po Levočskej a cestným prejazdom cez trať sa otočí o 180° vpravo na Slaneckú. Ako vidieť, možností je viacero, ale to by musela byť v DPMK vôľa neťahať AD do súbehov s ED, čo, samozrejme, nie je. Takže pre nich je jednoduchšie hľadať dôvody, prečo to neurobiť a nie prečo to urobiť.
Končiť tam môže, veď z Južného nábrežia zíde cez MÚK tak, ako teraz L54, prejde okolo pobočky SLSP a na tej ploche medzi ČS a zastávkou vyloží cestujúcich. Tiež by to len nejak stačilo spevniť, určite by to nebolo horšie ako "pľac", na ktorom sa teraz otáčajú spoje linky 19 pri Mlyne. Len si nie som istý, či sa tam aj dokáže autobus otočiť.
a ešte predtým, než sa postavila ČS, na pravej strane cesty prestávkovala L 15. Dokonca, ak ma pamäť neklame, tam nebola ani riadna zastávka, ale len malými panelmi vydláždená a spevnená plocha. Dnes však už takto končiť linka nemôže, keďže ľavé odbočenie na križovatke Južné nábrežie - Jazerná - Bukovecká z Južného nábrežia na Bukoveckú už neexistuje.
TA