"Tramvaje by byly nahrazeny moderními autobusy na plynný pohon, což by znamenalo snížení ekologické zátěže, protože tramvaje na některých traťových úsecích víří prach. "
--->>> to je logika Pred ňou by sa aj Spock musel skloniť.
cez opatske na nMMM,bana bankov+ expres cez juz.triedu na NO -nedobre
len po vazecku+ expres cez opatske na NO -nedobre
cez opatske na nMMM+ expres cez juz.triedu na NO -nedobre
cez opatske na stanicu a nMMM- nedobre
citujem http://www.dpmk.sk/content/view/208/156 :
Pre vybavenie BČK je potrebné predložiť:
Vyplnenú a podpísanú žiadanku (platí pre všetkých).
Fotografiu – nepoužitú – o rozmeroch 3 x 3,5 cm.
K nahliadnutiu občiansky preukaz alebo iný preukaz totožnosti.
A, samozrejme, ŤZP preukaz, ak máš záujem o tento typ BČK.
alebo tak, ako vravíš. A ani sa tam nemusí otáčať. Stačí, že prejde ešte pár metrov po Levočskej a cestným prejazdom cez trať sa otočí o 180° vpravo na Slaneckú. Ako vidieť, možností je viacero, ale to by musela byť v DPMK vôľa neťahať AD do súbehov s ED, čo, samozrejme, nie je. Takže pre nich je jednoduchšie hľadať dôvody, prečo to neurobiť a nie prečo to urobiť.
Končiť tam môže, veď z Južného nábrežia zíde cez MÚK tak, ako teraz L54, prejde okolo pobočky SLSP a na tej ploche medzi ČS a zastávkou vyloží cestujúcich. Tiež by to len nejak stačilo spevniť, určite by to nebolo horšie ako "pľac", na ktorom sa teraz otáčajú spoje linky 19 pri Mlyne. Len si nie som istý, či sa tam aj dokáže autobus otočiť.
a ešte predtým, než sa postavila ČS, na pravej strane cesty prestávkovala L 15. Dokonca, ak ma pamäť neklame, tam nebola ani riadna zastávka, ale len malými panelmi vydláždená a spevnená plocha. Dnes však už takto končiť linka nemôže, keďže ľavé odbočenie na križovatke Južné nábrežie - Jazerná - Bukovecká z Južného nábrežia na Bukoveckú už neexistuje.
A potešil by som sa kľudne aj menám osôb, čo majú tak nachytralé návrhy. Všímam si, že pod hlavičku DPMK a.s. sa veľmi radi poniektorí mudrlanti schovávajú. Neviem prečo by sme nemali veci servírovať tak, ako sú a kto s nimi prichádza, šak je to slobodné fórum.
v prvom rade by som z jazera od električkovej trate vyšmaril bus linky z krásnej ( keď sa bavíme o mimo špičke + víkendy) a potom by som robil prieskumy a filozofoval, nakolko je ED vyťažená. Samozrejme, že ak nieje aj potom silný dopyt a cestuje len vzduch, tak budiš, ale realita taká nieje. No a k zverstvu L19 do krásnej a súčasnému zrušeniu L 3 ( ak tomu dobre rozumiem ) sa ani nevyjadrujem, lebo by ma tu ešte zabanovali.
Obratisko by som si vedel predstaviť na mieste súčasnej čerpacej stanice pri zastávke Levočská. To by sa dalo uvažovať o združených zastávkach tram&bus. Keďže sme ale na Slovensku, špeciálne v KE, tak sa treba držať pri zemi. Možno by sa niečo dalo vymyslieť na ploche, medzi ČS a električkovou zastávkou, vyrovnať to tam a zaliať asfaltom by nemalo byť nejakou extra položkou. Autobusy by schádzali po MÚK tak, ako teraz L54 a končili by pri spomínanej ČS. Obratisko a zastávka by boli na tej ploche hneď za zastávkou električiek.
pedro77
len po vazecku+ expres cez opatske na NO -nedobre
cez opatske na nMMM+ expres cez juz.triedu na NO -nedobre
cez opatske na stanicu a nMMM- nedobre
tak ako teda s Krasnou?