Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jt #45456:
kdesi som ale cital ze kruhova krizovatka sice vyhovuje momentalnym podmienkam, ale ak by doslo k prepojeniu kostolianskej so sidl.tahanovce viac by vyhovoval semafor
Reply on: eMareq #45452:
Pokiaľ viem, tak pred dvoma rokmi boli v rozpočte mesta vyhradené peniaze na ten kruhák pod zimákom. Stroskotalo to práve na vlastníkoch pozemkov. Už sme mohli mať novú križovatku, ale nejakí "podnikavci" boli proti.
Reply on: tomik55 #45451:
ta ja ti elektricku nekupim ani keby som 20 rokov na nu zarabal a pri tom vobec nejedol... to "sme" si mohol vypustit ?
Najprv treba zrekonštruovať trate a až potom nove električky, lebo ak nie tak nam nepomôže ani dvojite odruženie podvozkov
Reply on: tomik55 #45451:
myšlienka týždňa. Neverím, že si na to prišiel sám. Skús to napísať na dpmk@dpmk.sk a prilož aj nejakú súvisiacu otázku.
Reply on: Isidor #45447:
Súdruh brzdič rozvoja & architekt Drahoffský pôjde ručne vyhrabávať trať spod asfaltu. ? Vlastne z toho celého je reálny ten kruhák, keď vlastníci pozemkov nebudú pýtať nehorázne € za pozemky.

Re #45451 tomik55: Zajtra sa kúpia a prídu v roku 3000. ? ?
mali by sme kupovať nové električky a ekologizovať dopravu
Reply on: Isidor #45438:
busy sa prehanaju po elektrickovaj trati, auta nie ?
Reply on: janlanik #45445:
Rekonstrukcia jednej nasej KT 8 vychadza priblizne na 8 mil. Sk. Som presvedceny o tom, ze vsetky KT 8 nebudu reko na nizkopodlazne. O 12 rokov budeme radi, ked vobec este nejake tram budeme mat.
Reply on: janlanik #45445:
A overovačky 500 a 501 aj tak nebudú (nemali by byť) rekonštruované ? .
Reply on: kulty #45446:
hej, môžeš vystúpiť kde len chceš. Holt niektorí vodiči sú tak trošku... prinajhoršom sa treba povyhrážať sťažnosťami a telefonátmi na dispečing ?
______

Pozemky pri Aničke: Chýbajú investori

Električka po Kostolianskej

Pre celé územie medzi Hornádom a Kostolianskou vypracoval Útvar hlavného architekta za posledné desaťročie viaceré urbanistické štúdie.

"Overovala sa možnosť jeho využitia pre usporiadanie paralympijských hier, pre aquapark a tiež na výstavbu futbalového štadióna. Je pripravená štúdia električkovej trate pozdĺž Kostolianskej cesty cez obec Ťahanovce na Sídlisko Ťahanovce, projekt kruhovej križovatky Kostolianska - Vodárenská, rozšírenie a prepojenie Kostolianskej cesty s Americkou triedou poza Ťahanovce obec.

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=15.4.2009/91719K

KE - Európske hlavné mesto štúdií a projektov ?
Zdravim, mam otazku. Som student, mozem cestovat autobusom RA4, ktory ide cez KVPcko, nastupim si do neho a vystupim o dve zastavky dalej, teoreticky napriklad na Luniku IX? Lebo som to skusil, a sofer sa na mna vyziapal ze to nie je autobus pre studentov a ako si dovolujem vobec vystupovat... Ved mam normalne listok (celorocny na vsetky pasma, zamestnanecky), tak co sa ma co vodic rozculovat ked raz pride na zastavku na ktorej si mozem nastupit a vystupit kedy chcem a ako chcem. Vdaka.
Reply on: jt #45444:
To je ale ostuda 1 tramka/rok. Je jich 7, čili až za 12 let? To snad proboha ne. Zas tak strašně drahý to není ne?
Reply on: janlanik #45443:
Troška si si to poplietol. U nás sa rekonštruuje podobne ako v Prahe, no v značne oklieštenej verzii, na KT8D5R.N2 (v PHA na KT8D5R.N2P). Asi si si to splietol s brnenskými KT8D5N, ktoré ale nie sú rekonštrukcie, sú to nové vozy.

No pri tempe jedna KT8/rok tu tak skoro na dovolenku neprídeš... Už vôbec nie pri súčasnom utlmovaní električkovej dopravy.
Už se těším až bude v Košicích všech tramvají KT8D5 rekonstruovaných na KT8DRN5, tak pak se sem pojedu podívat na dovolenou. ?
Reply on: TA #45440:
pokiaľ je mi známe, dpmk len počítanie cestujúcich na zastávkach, mala nasledovať aj dalšia etapa, ale zatiaľ ticho je o tom.
Reply on: m2001 #45439:
to je jasné, ale senzory tu budú vždy a prieskum sa pominie raz-dva.
BTW robil DPMK aj smerový prieskum teraz či len o vyťaženosti?
Reply on: TA #45437:
zase náklady na 1 prieskum sú určite menšie ako vybavenie celého vozového parku (alebo aj len nových vozidiel) senzormi + senzor zatiaľ nedokáže urobiť smerový prieskum a najdôležitejšie zistiť či si dôchodca ? .
Moyzesova ulica - 6. etapa čiastočnej uzávierky
http://www.dpmk.sk/content/view/239/132/
Kadiaľže pôjdu (nielen?) autobusy na NMM? Po Hviezdoslavovej?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.