O údržbe len to najlepšie prekonávajú svoje možnosti to tak často nie je vidieť že zo starého voza urobia unikát vyzerá ako nový a to sú k tomu aj fotky
Aha to ma akosi minulo píšem veľa a toto mi ušlo.Je nevhodné teraz túto tému rozoberať príležitosť na to budú mať kompetentný a ukážu to ďaľšie možno pozitívne rozhodnutia mesta
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUKYmhd
L10 - Vsetky spoje by mohli záchádzať do OC Optima
L13 - Trasa: Krásna - Važecká. (Tak ako chodila predtým)
L15 - Posilnenie intervalu, hlavne ráno mozno aj na 7 minut.
L17 - Tam by som tiež trocha zhustil intervaly. Celý den by mohla behat kazdých 15 minút. Rano 12 minút.
L23 - Predlženie trasy: Pri hati - Slovenská - Alvyncziho - Staničné nám, a dalej po svojej trase na Letisko.
L29 - Trasa: ZOO - Kavečany - Mier - Mlýnská bašta - Staničné nám. (Skrátenie o úsek Staničné nám - OC Cassovia)
L30 - Nová trasa: Staničné nám - Pereš - Lorinčík - Staničné nám. (Okružná linka)
L50 - Zrušenie (Náhrada za nu by bolo výrazné posilnenie L15 a L17)
L51 - Tiez by som posilnil intervaly na tej linke.
L52 - Trasa: Krásna - Važecká - Tepláreň - Vyšné Opatske - NO - SOU Dopravné - Nemocnica Šaca.
L53 - Trasa: Hanojská - Mier - Mlýnská bašta.
L55 - Posilnenie intervalu aj rano a popoludní z 20 na 15 minut. Mimo špičky by mohla behať každých 30 minút.
Mohla by byť obnovená trolejbusová linka 73 s takou trasou aku mala pred zrušením.
Zrusil by som L 52L .
Prosim napiste na to svoje navrhy a pripomienky. Dakujem.