Reply on: S499.1023 #4487:
Už pomerne početná skupina prešovských vodičov trolejbusov jazdí tak ako sa patrí. V Prešove je navyše dopravný polokolaps (modré gumy tlačia všetky vlaky cez mesto diesel lokomotívou, čo má za následok krokovú rýchlosť vlakov a mnohostometrové až polkilometrové dvojprúdové kolóny cestných vozidiel na Levočskej), a tak mnohé spoje dosť meškajú, čo podnecuje dravosť našich trolejbusákov (boj o prestávku na konečnej) 
Chronometráže, verím, budú čoskoro upravené v časoch, kedy je to vhodné.
V Žiline jednak majú väčšinou Kummlerky, kde je v max=15 km/h a jednak majú dosť voľné jazdné časy. Kompetentná osoba mi na námietku v tomto smere (chrono) povedala, že je to oukej, pretože je problém, ak vodič nestíha, ale keď má náskok, vždy môže pribrzdiť ?
KVKV
Tá databáza je fakt slušná práca, uvítal som hlavne autobusy, ktoré som nemal kompletne podchytené. Jedine ,čo by som doporučoval, je oddeliť električky od busov, nepriemne sa do toho pletú busy z prvého číslovania -rada1 až 100..., už aj preto, že to bola samostatná rada nezávislá na električkách.
V električkách som našiel niekolko chybičiek, postupne zašlem opravy, včetne doplňujúcich údajov. Ak budeš mať záujem. Bolo by dobré to potom aj zverejniť na stránke imhd. Mám čiastočne spracované aj prečíslovacie rošády u T3.