"Využitím akejkoľvek služby spoločnosti Mediatex, užívateľ automaticky súhlasí s využívaním svojho telefónneho čísla na marketingové účely spoločnosti Mediatex, s.r.o."
nepis to co si len ty v hlave vymyslis. Ani nemas sajn preco praska ram na Tedome v oblasti prednej napravy. Karoseria Tedomu je kusok tazsia, vozidlo ma relativne nizko zavesene napravy. Naprava od ZF je zla varianta pre Kosicke cesty a nedostatocny balik penazi na udrzbu vozidiel. Vybite stabilizatory na prednej naprave vdaka cestam, sposobuju, ze sa netlmia razy, ktore vznikaju pri jazde nerovnym povrchom, automaticky po case odchadzaju tlmice a razy pri prejazde dierami su silnejsie. A ak mas cyklicky pretazovany ram razmy, tak je jasne ze po case sa material unavy a nastane deformacia alebo lom. To je pripad Tedomu. K napravam prispela cesta na Furcu, ktora bola v dezolatnom stave, dalej cesta k ZOO. Nakolko som jazdil po nich tak viem ako trpel voz pri prejazde. Napravy od ZF su konstrukcne riesene pre nemecke a francuzke cesty. Bohuzial este len minuly rok odprezentoval Mercedes novy typ naprav pre nizkopodlazne vozidla, ktory vyuziva podobny system ako zavesenie naprav McPershon a znizuje tak zatazenie na napravu a ako aj lepsie kopirovanie povrchu vozovky. Je to obdobne zavesenie ako bolo u Ikarusu a Karos na Slovensku. Je otazkou, kedy ktory vyrobca si odkupi licencne pravo na pouzivanie tohto typu naprav na nizkopodlaznych vozoch. Osobne mal som, moznost jazdit na novom type napravy na najnovsom Mercedese z tohto roku a je to neporovnatelne lepsie
Nemali sme tu to iste , akurat v bledomodrom, pred 2 tyzdnami?
Pekne nahnat vsetkych povalacov do ulic a nie zase vyhadzovat 10 tisic ojro von oknom...
no ešte aby mi DPMK posielal reklamné SMSky.
Čo je horšie je ale to, že tú databázu môže využívať na posielanie reklamných SMSiek aj samotná spoločnosť, ktorá bude prevádzkovať predaj CL pre DPMK.
ad.jt: A co se ti zdá na konstrukci Tedomu jiné než u ostatních busů? Viděl jsi nějaký jiný bus takto? Viděl jsi toto vůbec na vlastní oči? Máš za sebou nějaký základ strojařiny? Pokud ano, tak se omlouvám a jdu zpytovat svědomí.
Konateľ firmy A-SMS, s. r. o., Richard Szabó považuje vyhodnotenie súťaže za neštandardné, pretože na Slovensku túto službu požadované obdobie nikto neprevádzkoval: "Naša firma ju poskytuje od novembra a napriek tomu to vyhrala spoločnosť, ktorá s tým nemá žiadnu skúsenosť. Riaditeľ DPMK Michal Tkáč mi odpísal, že víťazná firma poskytla lepšie obchodné podmienky. Tomu rozumiem. Ale nemohla poskytnúť referenciu a pokiaľ na tlačovke priznal, že ju nemá, tak priznal, že tender mohol byť nejakým spôsobom ovplyvnený." Napriek tomu sa s podnetom na Úrad pre verejné obstarávanie v Bratislave ani on neobráti.
Vedenie DPMK : Všetko je v poriadku
Predseda predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák tvrdí, že z piatich prihlásených firiem vybrali Mediatex, ktorá mala najnižšiu požiadavku na províziu. Navyše má podľa neho skúsenosti vo verejnej hromadnej doprave a podobné služby poskytuje pre SAD. "Výberové konanie žiaden z uchádzačov ani primátor nespochybnili, definitívne ho potvrdila dozorná rada aj predstavenstvo," zdôrazňuje hovorkyňa DPMK Monika Murová."
Keď to povedal Bruňák, že je šicko v porádku, tak to musí byť pravda. Värímä. ?
BTW, dajte si stránku www.teltex.sk (Mediatex s r.o.) no a potom referencie. Nevraviac o tom, že vo Výhodách SMS služieb je jeden riadok kde sa píše "získanie databázy telefónnych čísiel pre cielenú reklamu"
Tak aby sa SMSkárom v mobiloch nezačali objavovať nevyžiadané reklamy.
Ja na čierno nechodievam, ani by som nikdy nešiel. Stalo sa mi to len raz, aj to nedopatrením, lebo som si zle zapamätal dátum platnosti CL. V tomto konkrétnom prípade mi šlo len o princíp, či revízor na to právo má, alebo nie.
No revizor v Norsku je na urovni vektera, ma 1 hodnost na pleciach. Vekter ma pravo zadrzat osobu a dozadovat sa osobnych udajov. V Norsku je jediny udaj s ktorym pracujes takzvane Fødselsnummer, cize nieco ako nase rodne cislo. Inac pokutu platia vacsinou vsetci na mieste. Kreditna karta tu v norsku staci uplne ako identifikacny doklad a zaroven s nou mozes zaplatit pokutu. Nestava sa ale aby domaci sli na cierno, alebo na slepo ako sa to tu vravi. jediny kto cestuje na cierno su utecenci a pristahovalci.
Prepravny poriadok je zmes chujovin. Dam si tu namahu a zistim, aka je skutocnost. Jedna vec je to, co moze revizor ziadat. Druha vec je to, na co ma pravo. Ked prepravny poriadok v tomto bode odporuje norme vyssej pravnej sily, tak je v tomto bode neplatny. Opakujem, zistim, aka je skutocnost.
v PP je uvedené, že musíš strpieť nevyhnutný čas na zistenie totožnosti. Je to práve úprava kvôli takým, ako ste vy. Ak máš neplatný lístok, buď predložíš doklad totožnosti alebo si počkáš na zistenie totožnosti iným spôsobom (polícia). Samozrejme, väčšina tohto národa je naučená podvádzať a okrádať, tak sa to musí riešiť takto. Väčšina ľudí pozná svoje práva, ale povinnosti ani zbla.
Napríklad v Nórku som stretol prepravnú kontrolu, ktorých som sa pýtal, ako postupujú pri zistení čierneho pasažiera. Rovnako sa tam vyžaduje doklad na zistenie totožnosti. Na moju otázku či volajú políciu, keď sa im odmietne čierny pasažier preukázať boli dosť udivený, vraj sa to nikdy nestalo. ?
keď skončia na hornom konci, tak sa budú musieť presunúť späť na dolný. Teda musia ako musia, mestu to je určite jedno ( má iné priority - EHMK 2013 a podobne ) a pochybujem, že sa bude zaoberať nejakou reklamáciou cesty.
Podľa platných právnych predpisov nie. Legitimovať občana smie len policajt (verejný činiteľ) a prepravný kontrolór verejným činiteľom nie je. Nesmie ťa nútiť legitimovať sa, ani zadržať vo vozidle.
Pri "kvalite" s akou tu opravu plynovodu robili (mam to rovno pod oknom, takze som to mal online), sa nebudem cudovat, ked to o 2-3 mesiace bude rozkopane znova.
O tom, ze ten beton je zle vyspadovany, snad uz ani nema zmysel hovorit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
--->>> to je pekné, ale nebolo to podložené zákonom, takže to malo nulovú právnu hodnotu. Teraz po zmene, ktorú spomína BMko, je to už iné.