Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #43720:
V kazdom pripade budem pokracovat v tlaku na zriadenie UDI 🙂
Reply on: Arksun #43719:
Vies, sa hovori, ze mudrejsi ustupi.. Musim protestovat! ? ? .. Zda sa, ze v Kosiciach mudrejsi ustupili a hlupaci nam vladnu ? ? .. Co sme v Mongolsku ? ?
Reply on: Dimi #43718:
musim stým len suhlasit ? ? ,a verim že sa to podari,a zmeni sa tento nenormalny stav do normaalu ? ?
Reply on: Arksun #43717:
No.. Ja stale tvrdim, ze TOTO by mal robit Utvar Dopravneho Inzinierstva. Pozeram, ze primator robi vyberove konanie na nejaku veducu, co sa dopravy tyka atd, ale nic to nemeni na tom, ze na kazdu stranu kricim a ziadam o opatovne zriadenie takeho utvaru. UDI ma velke opodstatnenie, v inych mestach v nom pracuju renomovani dopravni inzinieri a veducim je hlavny dopravny inzinier mesta. TOTO Kosice nemaju, lebo milostivy pan Krizan, byvaly starosta Furce sa postaral o zrusenie UDI. Cize teraz dopravu riadi pan Filipko. Je dopravnym inzinierom ? Nie je. Je hlavnym dopravnym inzinierom mesta ? Nie je!! Je poslancom, ktory sa ma starat o dopravu. A takto to potom cele v Kosiciach vyzera. UDI ma mat monitorovacie stredisko, s kamerami na kazdej krizovatke, podla potreby dokazu ovladat tieto krizovatky prave zo strediska, sleduju demograficky presun obyvatelstva z bodov A do bodov B, podla toho dokazu zmapovat poziadavku ludi na linky MHD a po ziadosti Mesta vyrabaju linkove vedenie, s casmi odchodov a cestovnymi poriadkami. Toto, az to vyhotovia, predlozia ako OBJEDNAVKU DOPRAVY, dopravnemu podniku, ktory ju len ZABEZPECUJE a vykonava ako dopravca. Tym padom sa nepotrebuje starat o LV a ani o ziadne ine veci s tymto suvisiace, lebo sa o to postaraju dopravni inzinieri... No ale, Kosice su extra mesto... UDI podla Titla zasadalo raz na jesen, kedy sa tam objavili zastupcovia CIU, Spravy komunikacii mesta Kosice, Inzinierskych stavieb, DPMK a roznych inych institucii, ktore mali nieco do cinenia s dopravou. Predostreli svoje poziadavky ku doprave, oprave ciest, krizovatiek a podobne, tie UDI spisal a ako celkovu poziadavku predlozil na rokovanie mestskemu zastupitelstvo. Podla toho sa MZ riadilo a pridelovalo financie na dopravu. Takto to ma vyzerat.. Mne len nejde do hlavy, ako vobec mestski pani svojho casu pripustili zrusenie UDI... ☠
Reply on: Arksun #43716:
aj teraz od 1.3 , prerobene CP , zase sa ubral vykon,vymysleli sa 4 až 6 hodinove služby,kto to ma robiť??? odkial mam mat mesačnu normu,kvoli týmto CP musia vodiči skaakať jak papagaje z voza na voz,a potom sa čudujeme že mame odstavenych 48 autobusov na ťažke zavady,vďaka tomu neni uplna vyprava vozidiel a nevypravene služby a tbusov sen ? ? ? 5 sedáčak na linke 34 ?
Reply on: Arksun #43715:
ta prečo cenzuura,šaak som bol slušnyy ? ? ?
malo byt n i e k t o k t o to ? ?
Reply on: Dimi #43712:
Už bolo načase,poslat cele to oddelenie dakde do pixi aj ztými odborníkmi.Pruserov už narobili dosť.6 hodinove služby,prekrívane služby,chyby v CP,nesulad z Emtestom ? ? ? .Len dufam že to bude robit už nie*****o vie robiť ?
Reply on: Alco #43709:

1. Existujúci CP MHD Nitra je a vždy bol z dielne dopravcu, nerobila ho žiadna externá "firmička".
2. Prosím zdôvodni úvodzovky v slovnom spojení »"MHD" Nitra«.
Kedze toto predstavenstvo je mimoriadne naklonene emtrestu, nie je tazke uhadnut, kto to bude.
Reply on: Alco #43709:
Mas dobre info. Rozhodnut sa ma o zruseni oddelenia cestovnych poriadkov. Ale ci buduci tyzden, to uvidime
Reply on: Alco #43709:
ešte presun kompetencií (spolu s pracovníkmi) na magistrát resp. údi by som si vedel predstaviť (zastrešenie pre viacerých dopravcov). Zase bude jediným kritériom výberu cena?
Nezaručená informácia č. 2.: Budúci týždeň má prdstavenstvo DPMK rozhodnúť o zrušení oddelenia cestovných poriadkov s tým, že túto oblasť budú zabezpečovať dodávateľsky!? V hre sú tri firmy:
1. nejaká firmička, ktorá robila CP pre "MHD" v Nitre (čo k tomu dodať?)
2. EM Trest Žilina (k tomu sa už nedá dodať nič....)
3. nejaká tretia, podrobné info nemám
Okrem toho, DP zakúpil ťahač Tatra 815 6x6-ťahač prívesov na odťahovanie poruchovaných A a T busov, už je na Hornádskej, má novú ŠPZ aj majáky, nálepky DP ešte nemá. Takže snáď už bude koniec trápnym odťahom za pomoci vyradených vrakos a iných alegorických vozidiel. Bude mi chýbať pohľad na dymiacu, revúcu a smradiacu vrakosu s otvorenou zadnou kapotou, ako sa snaží ťahať hore THC alebo Furčou nejaký klbák....
Reply on: eMareq #43706:
Že zelené vlny nie sú nastavené zaujíma každého. Ale že už pred dvoma a pol rokmi sa robil prvý test v rýchlosti jednotlivých spôsobov dopravy medzi bežcom, cyklistom, automobilom, busom a tram (na trase Družba, Moldavská - stanica) a, že v lete bolo oznámené, že do konca minulého roka bude spustená preferencia na Triede SNP každý rýchlo zabudol. Na križovatkách preferencia je, TREBA JU LEN ZAPNÚŤ, nie sú potrebné absolútne žiadne náklady, ale v tomto najkultúrnejšom meste má vôľa tých šašov na čele mesta cenu zlata. Toto najkultúrnejšie slovenské stádo zaujíma len rok 2[ ]13. ? ?
Zelené vlny nie sú preladené
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=20.2.2009/97556K

"Presný termín, kedy sa úpravy urobia, ani koľko to bude stáť, nie je rozhodnuté. Dátum, od ktorého by malo všetko fungovať tak, ako má, nikto nestanovil."

Asi v budúcom volebnom období, keď súčasná firma starajúca sa o CSSky (rozumej vymieňa žiarovky) nedostane zákazku.
Reply on: PTI #43703:
Ked skutocne bude ta preferencia fungovat, tak snimem klobuk. Detto na Pribinova x Sturova.
Reply on: PTI #43703:
Je nejaky dovod, preco nie je signalizacia aj pri prechadzani na Juznu triedu?
Reply on: jt #43702:

Je potrebné si uvedomiť, že na NO sa električky v smere zo Štúrovej a v smere zo ŽelSt už nebudú riadiť CSS, napr. linky 2 a 6 pôjdu cez triangel mimo signalizácie. Tým sa tam zruší dnešné čakanie na zelenú ako pred Dargovom od Štúrovej, tak aj pred Hiltonom od stanice. A z Južnej triedy by mali prechádzať križovatku na preferenciu s minimálnym zdržaním.
Reply on: PTI #43697:
Do úvahy som bral iba smer z Jazera. Takto električky stoja vedľa seba na zastávke a súčasne vyčkávajú na voľnú cestu. A pritom si električky dvoch smerov neblokujú cestu. Ak by boli zastávky zrealizované po vzore NO, teda, ak by stáli za križovatkou, linky 3 a 7 by mali zastávku na Južnej triede hneď za oblúkom. Linka 9 by stála vedľa most2 pri VSS, na úseku pred zastávkou Autokemping.
Reply on: Axel #43699:

V prvom rade je NO cieľom, potom je tranzitom a až tak je prestupom MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.