Reply on: Pes Trasoles #44219:
Mne nejde o to či vo voze idu dopredu alebo dozadu hodinky ale o to, že čas ktory ma napisany vedľa nazvu zastavky kedy tam ma byť je iny ako na vyvesenom CP.
Vodič ide podľa emtestu správne ale podľa CP nadbieha 2 minúty, ja keď ho nestihnem tak automaticky si myslim ktory debil išiel, že nadbiehal ale on išiel pri tom NA ČAS podľa svojich CP. To nikomu nevadi do 3,14če? Vtomto meste asi nie, každy tu ma všetko na haku, v japonsku stoja na nastupištiach vypravcovia so stopkami a tu je kľudne rozdiel v CP aj 2 minuty.
Alebo pockajte na nejake vyznamne vyrocie (13.5.2012 napriklad, polstorocnica trolejbusov v PO) a bude nejedna mimoriadna jazda
.. No a trat plus obluky su riesene konikmi. Ja som prave pisal o najproblemovejsom useku starej trolejovej stopy, kam treba dat delta zavesy a o vymene prudovej vyhybky za radiovu v mieste starej stopy, odbocka do vozovne, hlavne z dovodu castych dopravnych zapch. V tomto mieste su po sebe na hlavnej stope dve vyhybky, pripajacia a odpajacia, takze bude len velkym prinosom vymena aspon tej prvej v smere jazdy, odpajacej. Pokial mam ale info, ma sa menit aj ta druha. V protismere to nie je take nutne. Presovske riesenia sa mi pacia, ak si z dpmp, raz ta s kolegami zo zdruzenia navstivime a mimoriadnou jazdou prejdeme mesto.

jt