Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pedro77, jt, Nodes #43936, #43940, #43941, #43945):

Ano, myslel som to tak, ako pise Nodes, t.j. ze "tie elektricky" by tam boli na samostatnom elektrickovom pase a trolejbusy by obojsmerne premavali po mnou navrhovanych "BUS LINE".

Kedze som mal taku ideu, ze by elektrickovy pas bol blizsie pri zastavbe domov (kvoli plynovodu, ktory prechadza pozdlz v druhej polovici komunikacie - smer od Hviezdoslavovej ku Sturovej) a "BUS LINE" by boli blizsie pri pozdlznom parciku, tak trolejbusy by takto na krizovatke Mojzesova - Postova tym padom vobec nekrizovali. Krizovali by sa iba jediny krat v oboch smeroch na krizovatke Moyzesova - Hviezdoslavova.

Chalani, nezabudnite, ze prelozka elektrickovej trate z Kuzmanyho na Moyzesovu je cisto iba zaujimavy napad, ktory by stal za zrealizovanie z viacerych aspektov, avsak myslienka, ktorej pravdepodobnost realizovania do stavu skutocnosti sa rovna 0,0000000001% 🙂
Reply on: TA #43932:
Ale veď aj v druhom voze sa to musí dať, na kartu sa predsa musí zapísať, kedy sa lístok kúpil, inak by revízori nemali ako kontrolovať karty, nemali by sa ako vybavovať reklamácie apod.
JT a Pedro77: Presne tak. ?
Reply on: pedro77 #43938:
Keďže Sarko píše aj o križovaní trolejbusov a električkovej trate, tak z toho vychádza, že tbusy by jazdili po ceste.

Re #43943 Nodes: Električky môžu mať svoje vedenie priamo nad traťou (inak ani nemôžu) a trolejbusy by mali svoje vedenie posunuté smerom von. Napríklad takto: http://hampage.hu/trams/TdT2/04020036.JPG Toto je fotka zo švajčiarskeho Bernu.
Reply on: Nodes #43943:
no da sa to, ale trolejbus musi mat svoje droty vedla ved keby presla popod ne elektricka tak by to skratovala
Reply on: pedro77 #43941:
Kdesi som videl fotky spolocnych zastavok elektriciek a trolejbusov, a pritom mali rozne napajanie. A dalo sa to. ?
Reply on: pedro77 #43941:
sice mas pravdu, da sa to chapat aj tak ako myslis ty..
Reply on: Nodes #43940:
"Na Moyzesovej by mohli trolejbusy existovat spolu s elektrickou, tie by tam boli na samostatnom elektrickovom pase." podstatne je slovicko "tie" a v mnoznom cisle spomina trolejbusy ,nikoliv elektricky
Reply on: pedro77 #43938:
A zas ja som to pochopil tak, ze elektricky by tam boli na samostatnom pase.
Reply on: TA #43916:
Neberte to prosim ako reklamu, ale
otvor si tuto moju stranku: http://slovakia.kosice.googlepages.com/ (je to aj na fotke) potom klikni na Historicke fotografie a tam sa ti otvoreni a zvacseni kazdeho odkazu postupne zobrazi stara a potom nova fotka. Najdes tam aj tento Cermel, aj ked tuto fotku budem musiet este prerobit. Ta cakarnicka je dnesna Ovecka.
Reply on: Nodes #43937:
no ale tam sa trolejbusy predsa nepohybuju po elektrickovom pase, nie ? teda ja som to aspon tak pochopil zo sarkovho prispevku ze by mali chodit po kolajniciach
Reply on: pedro77 #43936:
Presne tak, jak na Sturovej.
Reply on: Sarko #43930:
"Na Moyzesovej by mohli trolejbusy existovat spolu s elektrickou, tie by tam boli na samostatnom elektrickovom pase."

elektricky spolu s trolejbusmi? a ako by boli napajane ??
Reply on: Sarko #43928:
kadiaľ teda viedla cesta na Bankov? Lebo v mape z roku 1965 už existuje - a aj s L 14. Takže jedine mohla viesť niekde po pravej strane od 1. fotky a poza dnes neexistujúcu budovu, čo by sedelo podľa mapy. Škoda, že nevidieť viac napravo.

Ešte ma napadá otázka : prečo sú všetky zastávky na Čermeľskej ceste naznačené len v smere z Čermeľa?
Reply on: Isidor #43933:
nič alebo to, že sa stáva, že po zatlačení PCL mi nabehne ponuka s lístkami, kde mám na výber len z 24-hodinového celého a 24-hodinového zľavneného CL. A čo ak sa počas cesty v 1. spoji rozhodnem, že pôjdem inak?

" A inak nevravelo sa, že od Nového roka sa už nebude dať "optimalizovať" lístok vôbec? "

--->>> kde? Lebo v DPMK o tom nevedia.
Reply on: TA #43932:
čo ti bráni si hneď v prvom spoji manuálne kúpiť 30 min lístok?
A inak nevravelo sa, že od Nového roka sa už nebude dať "optimalizovať" lístok vôbec?
Reply on: Riks #43927:
pedro77 má pravdu ( v príslušnom manuáli je chyba ). Ale má to veľký háčik. To, ako dlho bude trvať cesta, si vieš zistiť z CP.
Teraz k tomu háčiku : nastúpim do 1. spoja, kde mi defaultne zakúpi 60-min. CL. Vystupujem do 4. zastávky s tým, že prestupujem na iný spoj a viem, že celá cesta bude trvať kratšie než 30 minút. Čo z toho vyplýva? Jednoducho Emtrest NEDOKÁŽE rozlíšiť takúto situáciu - vôbec ju nepozná, a teda cestujúci je NÚTENÝ si zakúpiť 60-min. CL napriek tomu, že vie, že cesta bude trvať len do 30 min. Toto je svinstvo najvyššieho kalibru, na ktoré Ti dajú v DPMK odpoveď v štýle : " Vieme o tom, ale nemôžeme s tým nič robiť ".

VLK, čo ty nato?

Inak, hoci sa nedá optimalizovať lístok v 2. spoji po prestupe, v žiadnom prípade Ti Emtrest NESMIE zakúpiť ďalší CL, pokiaľ je ešte predchádzajúci v platnosti.
Takže, Riks, jednoznačne to treba reklamovať v DPMK + pýtať cestovné za podanie a vybavenie reklamácie.
Reply on: TA #43889:

http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=kosice+myslava&sll=48.749281,21.231396&sspn=0.002423,0.006786&gl=uk&ie=UTF8&ll=48.711948,21.209235&spn=0.019397,0.054288&t=k&z=15

Ee, islo o to, ze Sidlisko KVP sa malo dalej rozsirovat juznym smerom a nie som si isty, ci nemali padnut za obet aj rodinne domy v Myslave. Za sucasnych okolnosti to uz nikto neda potiahnut dalej, ci uz do Mase alebo ku Luniku IX.
Reply on: jt #43891:
Neratalo sa, ale si myslim, ze skor ci neskor by sa na to prislo, ze postavenie by prinieslo len uzitok. Ved je to jedno z najfrekventovanejsich miest.

Ano, je velka skoda, ze sa neslo podla povodneho planu, lebo dnes vidime, ze vozit Furcanov naokolo vrchom na spodnu cast centra je dost nestastny sposob. Trolejbusy by mali jednoznacne trasovane na NO (a dalej cez Torysku) po Secovskej ceste a Palackeho a na NMM (a dalej cez Vojensku) po Hlinkovej a Stefanikovej ul.

Na Moyzesovej by mohli trolejbusy existovat spolu s elektrickou, tie by tam boli na samostatnom elektrickovom pase. Trolejbusova trat by sa aj tak odpajala na krizovatke s Postovou ul. a viedla dalej na Vojensku.

Ak by bola elektrickova trat na Moyzesovej, trolejbusy by ju krizovali na krizovatke Moyzesova - Postova a Moyzesova - Hviezdoslavova. Ak by ostala trat ako dnes na Kuzmanyho, trolejbusy by elektricky nekrizovali na Moyzesovej, ale na Kuzmanyho ul.

Trat na Anicku bola podla KVKV #30090 funkcna aj po predlzeni elektrickovej trate do Tahanoviec v roku 1960, len tam uz nejazdila ziadna pravidelna linka, len pri nejakych prilezitostiach. Dnes by tam odbocka nemala vyznam, jedine, ze by sa tam naozaj nieco seriozne postavilo, napr. rekreacno-oddychovy areal alebo hoci aj nanovo postavene kupele, ale to by bola poriadne draha zalezitost...

Inak okrem KT8 existuju aj ine obojsmerne solo vozidla. 😉 A obavam sa, ze kym sa tam nieco postavi, tak vsetky sucasne kosicke elektricky uz budu davno v elektrickovom nebi.
Reply on: Furčan #43892:
Ano, viem a som zvedavy ako to dopadne pri uzemnom planovani, ci tam ta trat vobec je zahrnuta v uzemnej rezerve a ci to nedopadne ako s Palackeho. Aj keby sa trat stavala hoci aj za 100 rokov, dnes je to este stale mozne urobit a pri buducich opravach ciest a upravach okolia to miesto vyuzit, ale v buducnosti uz asi len velmi tazko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.