Ešte čo sa týka riadenia križovatiek v priestore NO. Výstavbou AUPARKu a rekonštrukciou CSS-iek v tomto uzle konečne odíde do zabudnutia najstarší radič CSS v Košiciach, ktorý tu riadi dopravu už vyše dvadsať päť rokov. Toto staré BDE-čko konečne bude vymenené a nahradené Siemensom a tak bude možné celý úsek Štúrovej, NO a Palackého konečne riešiť v dynamike aj s možnosťou preferencie MHD, teda v prvom rade ED. A tu na NO pri AUPARKu sa jednoznačne požaduje priorita ED z Južnej triedy - z opačnej strany to nebude až také jednoznačné, lebo električky nebudú do križovatky vchádzať z rovného úseku, ale po odbočení. Súčasne bude preferencia ED aj na Mojmírovej, tu v smere od Kuzmányho, z opačnej strany od NO sa budú pohýňať električky na signalizácii priamo zo zastávky.
pedro77