Reply on: jt #43668:
To priecestie so signalizáciou už nebude, lebo komunikácia okolo fontány sa AUPARKom ruší. Rozdelenie ostrovčeka v smere na stanicu je preto, aby sa tam nevytvárala bariéra pred hlavným vchodom z električiek, resp. čakajúcich cestujúcich, a ten priechod medzi obidvomi časťami je smerovaný priamo pred hlavný vchod do NZC. Bola to požiadavka investora, tak sa to navrhlo niekedy na začiatku pred 2 rokmi, a nik s tým nemal žiadny problém. Ja osobne skôr vidím problém v tom, že zrušením CSS-ky na severnej strane NO sa budú riadiť vodiči električiek iba dopravnými značkami, a mám obavy, že tu budú vznikať kolízne situácie. Dnes je signalizácia nastavená tak, že sú električky riadené bezkolízne, a keď dodržujú CSS-ku, tak sa nemôže stať, že by napr. 3-ka od stanice zavadzala 7-čke od jazera a pod. Tento signálny plán som navrhol keď sa dorábali priechody pred Dargovom /cca 12 rokov/a neskôr na D.Feju, a funguje to dodnes. Pričom v minulosti električiek cez NO premávalo podstatne viac.
jt
L52 a L13 chodia ráno slušne vyťažené, ak sa zrušia, tak gadžovia z Krásnej budú nahnevaní. Ale je nenormálne, aby si dve trakcie na jednom úseku (ktorý nie je zanedbateľný) konkurovali. Navyše s hodinovým intervalom v sedle tieto linky nedávajú takmer žiadnu šancu cestovať bez toho, aby človek poznal odchody. Gadžibusy do Hornej Dolnej chodia častejšie.