Nie, tam som nemieril. Sociálne zázemie je nevyhnutnosť, len práve pri tej linke som si ho nevedel vybaviť. A pritom cez Opátske chodievam, že si nič nepamätám... ?
Ja neviem o žiadnom, ale dlhá prestávka je na VO. Ak tým mieriš tam, že aj oni nemajú, tak prečo by nemali mať aj trolejbusáci, tak nesúhlasím. Ale mohli by sa vyjadriť samotní vodiči, či by sa im to pozdávalo.
"Vrátim sa k hneď zavediteľným riešeniam. Dosť veľa km navyše kvôli sociálnemu zariadeniu. Nedalo by sa to riešiť dohodou s niečím poblíž Bottovej (kde by sa prestávkovalo), napr. Gloria palac? Aspoň WC, keď už nie biliard."
Nejde len o samotné WC, ale aj mať kde si odpočinúť príp. sa najesť z VLASTNÉHO (to máš v reštauráciách zvyčajne zakázané si nosiť vlastné a tam u nich konzumovať). Ale keď sa s Gloriou Palace dohodnú a dajú im tam posteľ, stol(ček), µ-vlnku / dvojplatničku, tak nedbám. Alebo môžu prestávkovať na Rooseveltovej na predpredaji. ?
Ano, v celkovej cene za pracu boli aj uhrady brigadnikov. Je to na slak trafenie, ale tito zamestnanci boli zaplateni dvakrat.. Trosku este raz rozpisem: Ty si zamestnanec DPMK, udrzbar tratoveho vedenia. Vezmes si dovolenku, ktoru ti samozrejme, DPMK zaplati. A tu dovolenku vyuzijes na to, ze si zabrigadujes u mna, budes kopat diery na stlpy a tahat trolejove vedenie, za co ti zaplatim pre zmenu ja... ?
Chcel som zachovať dlhé trolejbusy aj na Moskovskú (nie kvôli Myslave, ale spodnej-južnej časti KVP). Vychádzal som zo súčasného modelu (71+72+dačo). Pri úvahe 71 ako nosiča by to mohlo ísť z Podhradovej do Myslavy. Duchovnú turistiku nepestujem, do pozornosti však dávam PRIAME spojenie Pohrado-magistrát (ako plnohodnotná náhrada za blšák, pre dôchodcov ešte lukratívnejšia ? ).
Vrátim sa k hneď zavediteľným riešeniam. Dosť veľa km navyše kvôli sociálnemu zariadeniu. Nedalo by sa to riešiť dohodou s niečím poblíž Bottovej (kde by sa prestávkovalo), napr. Gloria palac? Aspoň WC, keď už nie biliard.
Vzhľadom na absolútnu nereálnosť postavenia vôbec nejakej trate (fantazírovať môžme koľko chceme), je toto moje riešenie zavediteľné prakticky okamžite (ide o využitie malých trolíkov a nič viac). Ak máš lepšie a takisto okamžite zavediteľné, tak sem s ním. ?
Ukončenie L72 na Trolejbusovej ul. je preto, lebo tam je sociálne zariadenie. Inde po trase nieje žiadne.
BTW, prečo ten tvoj Podhrado-Kláštorný pokus si nepresmeroval do Müslavy, kvôli kostolnej turistike (kostol pri magoriáte vs kláštor na KVP)? ?
BTW 2, Len aby tá fučianska črieda sa tej L18 naozaj nedočkala...
Jasné. Nikdy sa to tak nerobilo, teda nemôžeme experimentovať. Všetci môžu prestupovať, len L16 je náš nedotknuteľný poklad. ? Pozor, lebo čochvíľa dôjde furčianska črieda a to isté Ti napíše o niekdajšej L18. ?
Áno, zachádzka na stanicu by tam až do jej zatrolejovania chýbala, to je iste mínus. Potrebu spojenia ŽST so starou nemocnicou a Cassoviou chápem. Veď aj cezpoľní majú právo byť chorí, umierať a nakupovať priamo. ?
No a po krátkej sarkastickej vložke ešte k nápadu 71 nosič a 72 doplnok. Dobrá myšlienka, len potom nerozumiem zmyslu 72 od NO po HMT. Iba žeby sa zrušil autobus do Džungle alebo by na ňu prispievalo Tesco.
Neviem či je rozumné experimentovať s L16 a presmerúvať ju kdesi ku Kláštoru. Tá linka v dnešnej trase má stále svojich cestujúcich a je ich dosť (stačí ísť ráno na stanicu a zistíš, že je ten bus plný, ale plný je aj mimo špičky).
Prednedávnom tu bol Deko, navrhoval som mu, aby sa L71 intervalovo zlúčila s L72 (t.j. 2x toľko spojov na L71) a zriadiť L72 s trasou Müslava - HM TESCO & Baumax s dnešným počtom spojov a výpravou iba MT. Tým odpadne vetva dnešnej L50 (Kláštor - NO) + pribudne o 50% väčšia kapacita a novou L72 budú využívané MT počas celého dňa.
eMareq