Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #43512:
Jasné. Nikdy sa to tak nerobilo, teda nemôžeme experimentovať. Všetci môžu prestupovať, len L16 je náš nedotknuteľný poklad. ? Pozor, lebo čochvíľa dôjde furčianska črieda a to isté Ti napíše o niekdajšej L18. ?

Áno, zachádzka na stanicu by tam až do jej zatrolejovania chýbala, to je iste mínus. Potrebu spojenia ŽST so starou nemocnicou a Cassoviou chápem. Veď aj cezpoľní majú právo byť chorí, umierať a nakupovať priamo. ?

No a po krátkej sarkastickej vložke ešte k nápadu 71 nosič a 72 doplnok. Dobrá myšlienka, len potom nerozumiem zmyslu 72 od NO po HMT. Iba žeby sa zrušil autobus do Džungle alebo by na ňu prispievalo Tesco.
Reply on: tbus #43513:
To chodilo plné aj keď tam jazdil budarek półsky 15 metrowy. ?
Reply on: eMareq #43512:
Veru, v useku Stara Nemocnica - Zel. Stanica ju vidim vecne natrieskanu, to bude aj tym ze chodia kratke busy.

Paci sa mi velmi ten napad s 71 a 72 ?
Reply on: 5 #43504:
Neviem či je rozumné experimentovať s L16 a presmerúvať ju kdesi ku Kláštoru. Tá linka v dnešnej trase má stále svojich cestujúcich a je ich dosť (stačí ísť ráno na stanicu a zistíš, že je ten bus plný, ale plný je aj mimo špičky).

Prednedávnom tu bol Deko, navrhoval som mu, aby sa L71 intervalovo zlúčila s L72 (t.j. 2x toľko spojov na L71) a zriadiť L72 s trasou Müslava - HM TESCO & Baumax s dnešným počtom spojov a výpravou iba MT. Tým odpadne vetva dnešnej L50 (Kláštor - NO) + pribudne o 50% väčšia kapacita a novou L72 budú využívané MT počas celého dňa.
Dobré ráno prajem KOSITu! ?
Reply on: Isidor #43509:
duochodcovia si stale vymyslia nejaku vyhovorku, napr. ze linka 12 stoji daleko od hlavneho vchodu, alebo, kym by tam dosli s L12 tak to mozu rovno vystupit pri novej nemocnici (alebo na Verejnom Cintorine ? ) Nijak nedobre, po starom bolo lepsie...
tbus: ku starej nem. ide aj L12 (priamo :D) a blsak coskoro nebude, ak sa postavi ten futbalovy stadion znacky Whirlpool. Ale Zelezniky trolejovat treba samozrejme tiez 😛
Reply on: 5 #43507:
ale to by trebalo trolejbusy s pomocnym pohonom, L16 predsa ide k Starej Nemocnici a na Blsak! Priamo! Priamo!
Reply on: TA #43506:
Náhodou, dôchodcovia majú trolejbusy radi. Nehučia im pod oknami. ? Nuž tak navrhujem, žiadna 73 ani 74, nech to je trolejbusová L16. Aj číslo im ostane. Už sa nemôžu na nič sťažovať. ?
Reply on: 5 #43504:
zrušenie L 16? Ta co šiii... to by si nikdy dôchodcom nevysvetlil, ani keby L 73 jazdila 2-krát častejšie. A aspoň nech to je L 74. L 73 sme už mali.
Na schémach liniek od roku 2008 chýba zastávka Kino Družba, ked sa niekedy bude pripravovať nová schéma, aby sa na to nezabudlo ?
Reply on: Dimi #43499:
Idem si zafantazírovať. ? Ak by sa urobil najlacnejší variant - Podhradová.
- nová linka 73 z Pohradovej ku Kláštoru (krátke vozy) by bola náhradou za L16 pre Podhradovú a za L50 pre KVP (teda L16 a 50 sa zrušia),
- chýba nám teraz kapacita z NO na Železníky (namiesto L16) a na Furču (namiesto L50), čo krásne porieši nahustenie intervalu L15 na skutočne nosnú linku (7/8' v špičke),
- za chýbajúcu L50 z Furče na Mier by sa mierne nahustila L55.
A je to! ?
Reply on: Stevqo #43502:
Tu je utópia veľa vecí a nie nejaké trolejbusy, ktoré sú "drahé", nieje z nich biznis lebo sú na elektrinu a nie na CNG. Však konieckoncov tu je prvoradý práve ten biznis a až potom (ak vôbec) nejaký cestujúci. Treba si zarobiť kým sme v predstavenstve. ?
Bolo by urcite krasne, ak by sa tbusove vedenie predlzovalo, rozvijalo, ale tomu pride viac nez utopicke pod vedenim, ktore chcelo postupne tbusovu dopravu vypoklonkovat z tohto mesta. Tak najprv ju chceli zrusit a zeby ich zrazu osvietilo a mali by ju rozvijat? Pochybujem, ale ak by k tomu prislo, budem prvy, kto bude gratulovat...
Reply on: Dimi #43499:
" Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? "

--->>> ? na to ale určite museli mať niekoho požehnanie zvnútra DPMK.
BTW podniku to v podstate môže byť jedno, avšak pochybujem, že v celkovej cene zakázky neboli zohľadnené odmeny týchto brigádnikov, takže DPMK im zaplatil vlastne 2-krát. Ak naozaj neboli, tak sa hlboko ospravedlňujem. ?
Reply on: 5 #43492:
Našťastie je dnešné sneženie ku Kositu zhovievavé.
Reply on: 5 #43488:
1,3 mil € ?? Naco tolko prosim ta ? 🙂 .. Pokial mame dobre info, DPMK ma aj stlpy, aj trolejove vedenie na sklade. Kde je problem ? Staci konecne zamestnat pracovnikov udrzby vrchneho trolejoveho vedenia.. Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? Vykopat diery dokazu, staci po jednej strane cesty, kedze Podhradova je uzka ulica, akurat DPMK zaplati domiesavac, zeriavy maju, tak tie stlpy dokazu aj osadit! A ked mame osadene stlpy, trolejove vedenie vedia predsa namontovat, ved sa s tym hraju aj teraz... Nane problema.... ?
Reply on: RDZ 50 #43497:
zamerne som nenapisal ze pride kalamita ?
Reply on: tbus #43493:
Dobré ráno ?
Reply on: Nodes #43494:
jak tak pozeram z okna, na THC snezi tak, ze vlocky padaju horizontalne, uz sa drzi vrstvicka snehu na ceste... zaciatok ako vzdy, rano sa mozme tesit opat na to iste

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.