Reply on: Dimi #43499:
Idem si zafantazírovať. ? Ak by sa urobil najlacnejší variant - Podhradová.- nová linka 73 z Pohradovej ku Kláštoru (krátke vozy) by bola náhradou za L16 pre Podhradovú a za L50 pre KVP (teda L16 a 50 sa zrušia),
- chýba nám teraz kapacita z NO na Železníky (namiesto L16) a na Furču (namiesto L50), čo krásne porieši nahustenie intervalu L15 na skutočne nosnú linku (7/8' v špičke),
- za chýbajúcu L50 z Furče na Mier by sa mierne nahustila L55.
A je to! ?
.. Pokial mame dobre info, DPMK ma aj stlpy, aj trolejove vedenie na sklade. Kde je problem ? Staci konecne zamestnat pracovnikov udrzby vrchneho trolejoveho vedenia.. Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? Vykopat diery dokazu, staci po jednej strane cesty, kedze Podhradova je uzka ulica, akurat DPMK zaplati domiesavac, zeriavy maju, tak tie stlpy dokazu aj osadit! A ked mame osadene stlpy, trolejove vedenie vedia predsa namontovat, ved sa s tym hraju aj teraz... Nane problema.... ?
m2001