Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nikoliatko #43342:
12 minut to je hrozne ci boha ?
Reply on: Isidor #43341:
Vďaka za odpoveď ?

Re #43342 Nikoliatko: Typický prípad Schvartzovho syndrómu...

Vieš kvôli čomu tie trolejbusy nešli? Nie je totiž porucha ako porucha. Ak sa totiž stane niečo také, ako minulý rok keď auto "sundalo" stĺp trakčného vedenia, tak ani najdokonalejšia trolejbusová trať je odstavená. Vždy sa nájde niekto, kto si pri nejakom zádrhely vypichne presne to, prečo je ten-ktorý systém zlý. Uvedomuješ si, že poruchovosť sa pohybuje v desatinách/stotinách percenta? Že z 1000 spojov na poruchu narazí len malý zlomok? Ak by si ostala trčať na letisku kvôli snehovej kalamite, zatracovala by si lietadlá? Ak by sa pod vlak hodil samovrah a prídeš s trojhodinovým meškaním, tak by si s iróniou písala o výhodách koľajovej dopravy?

Písala si o novom linkovom vedení a pre koho je robené. Predstav si, že aj pre teba. Nechápem ako môžeš nadávať na systém, ktorému očividne absolútne nerozumieš (vlastne ako všetci na Magoriáte). Systém ako taký vôbec nie je zlý, nadávať by si mala skôr na hustotu spojov. Je všeobecne známe, že máme nedostatok vodičov, preto spoje nejazdia tak často. Palackého je zastávka s veľmi vysokou frekvenciou spojov, zrejme si narazila na vynechaný spoj. Možno kvôli poruche na vozidle (nekazia sa len trolejbusy ? ), alebo spomínanému nedostatku vodičov.
Reply on: Nikoliatko #43342:
V civilizovanom dopravnom podniku to funguje tak, ze pri mimoriadnej udalosti je zabezpecena nahradna doprava. Dalsia vec, pri sucasnych modernych trolejbusoch sa zakaznik, dorpavca, moze rozhodnut, ci chce trolejbus s pomocnym pohonom alebo bez neho. A prave pomocny pohon je URCENY na mimoriadne udalosti. Ne/vyhodnost trolejbusovej dopravy by som do toho nemiesal.
Aj mne XY krat odišiel bus skôr alebo nešiel vôbec alebo mal poruchu a žijem a dýcham. A prežil som aj polhodinové státie na zastávke v silnom lejaku čakajúci na trolejbus. ?
Všetci sme len ľudia.
Reply on: RDZ 50 #43339:
Samozrejme. Uz pri Astorii meskala tri minuty.
Reply on: Nikoliatko #43342:
OMG, mala by si sa zamestnat na magistrate, dokonalo by si tam zapadla...
ja by som cela opísať dnešnú situáciu a podotknúť, ako sa cestujúci občania z furče môžu dostať domov...takže, išla som od TUKE autobusom č. 19, tým som sa pôvodne cela zviesť na Palackého.. pri Jumbe som však uvažovala, či neprejdem na trolejbus ale neprešla som našťastie.. išla som predsa len na Palackého.. a tu.. čo nevidím. pred plavárňou boli odstavené 3trolejbusy a štvrtý sa asi pekne išiel postaviť do radu.. to len aby ste všetci videli, aká výhodná je trolejbusovaá doprava, ke´d od takej NBS a následne ďalej nič iné na Furču nejde iba trolejbusy a tie ako vidím nešli.. no a potom som vystúpila na Palackého a čakala na tie priame prípoje ktoré by mali ísť na furču (l 15 17 alebo 20) no a čakala som tam celých 12 minút na ten môj úžasný priamy prípoj!!!! sa pýtam PRE KOHO je toto nové linkové vedenie robené?? to ete do krematória prišiel skôr autobus ako mne na Furču!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply on: jt #43340:
jednoduchšie spájanie na trati (pri odťahu/sunutí), nižšia cena, bohaté zásoby starých spriahadiel na sklade... také Brno má tiež povymieňané koncové hlavy v T6-súpravách, a divím sa, že Praha sa k tomu chystá až teraz (je to prvá vec, ktorá sa aj pri malej nehode zvyčajne poškodí a ceny Sécheronov idú do státisícov Kč), i keď tam sa častejšie čachruje so súpravami a rozpájaním na sóla a celkovo je Praha "bohatá" ...
Reply on: BMko #43335:
Tie tam sú, ale iba medzi trvalo spojenými súpravami. Ak hneď po dodaní boli vymenené, tak je to prakticky jasné. Len nerozumiem prečo sa to vlastne robilo.
Reply on: Nodes #43337:
A kto dnes nemešká? Ta vodička je z predposledneho kurzu tuším... ?
Reply on: TA #43325:
jj...presne tak 1,4 diesel, takze priemerna spotreba z domu do mesta so studenym startom vychadza cca 5l, aj ked pri pokojnej jazde na dlhsiu vzdialenost sa da dosiahnut aj nizsia, min. zatial bolo 4,2
ved prave preto sme to s bratrancom ratali, sme sa potom smiali, ze zacneme podnikat v doprave na osobnych autach ?
Ktora slecna ma dnes rano 402? Okrem toho, ze vo vozni nefunguje vnutorny displej, ta slecna stale meska. Neustale naslapovanie takisto nepridava na plynulosti jazdy. Napr.obluk zo zastavky na Maratone ku vjazdu do obratiska L6 isla na 7 naslapnuti.
Reply on: Dynamax99 #43329:
Čo sa chceš ísť povoziť VYHRADENOU PREPRAVOU? ?
Reply on: jt #43333:
tie tam stale su, ale len medzi vozmi. predne sa menili hned po dodani, ale to vie lepsie Sarko alebo Shorty
Reply on: Dynamax99 #43329:
hádam nejaký jeden z dvadsiatich trhanárov... ?
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=9829&idg=187&gi=220&gn=20&gs=e&gsd=
Nevie niekto kedy sa vymenili (polo)automatické spriahadlá na električkách za pražské? Kvôli čomu sa to vlastne urobilo? Fotka zachytáva zadný voz z trvalo spojenej súpravy na výnimočne samostatnej jazde, ktorej je schopná len malá časť zadných vozov.
Reply on: Axel #43331:
aha, v tom prípade môže byť. A rátal si s predplatnými ( traťovými ) CL či len s vynásobenou cenou samotnej 1 jazdy ❓
Reply on: TA #43330:
Slo o SAD a ZSR. V ramci mesta (MHD) sa auto vdaka/kvoli mesacnikom neoplati, no na dochadzanie uz zvycajne ano.
Reply on: Axel #43327:
mohol by si bližšie opísať, ako si to rátal? Teda či si uvažoval len s MHD alebo aj s SAD a podobne. Pretože, ak beriem do úvahy len MHD, za 179,2 € možno cestovať 360 dní, čo pri bežných autách pokryje akurát tak zákonnú poistku na rok, ak vôbec.
kto ma zajtra službu na eline 707 ❓ ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.