Z marsu nie som, ale ktovie . Tvoj nazor je zaujimavy, ale absolutne neakceptovatelny. Tak ak raz mam CP aj na 18 kilometri s presnym casom, tak ake meskanie? To potom zbytocne davat po 10 kilakoch CPčka . To je taky nazor . Ja z tohto meskania neobvinujem vodicov, ale DP, ze to nedokaze prisposobit realite.
K tym 500 metrom . No ano, v lete, bez cest.tasky nedbam. Ale po futbale, v -10 st. a s bagazou, no neviem neviem..Myslim, ze nejaky dodatocny nedobrovolno-dobrovolny pohyb nepotrebujem .
Re #43202 snopy10: Neviem, je rozdiel 18:35 a 18:36? Mna ucili v skole, ze je rozdiel ci mam 5 jablk alebo 6...Nechcem byt sarkasticky, ale tak nechapem ako si to myslel...Ak je v CP napisane odchod 18:36, tak ratam, ze by ten voz odtial odchadzal 18:36:20, ale nie o minutu skor..neviem, mozno som fakt z marsu...
bežne sa stávajú situácie, že :
1. električka nedostane signál voľno smerom od centra - obvykle však nečaká dlhšie než 1 - 2 križovatkové cykly;
2. električka nedostane signál voľno smerom do centra - v tomto prípade niekedy čaká aj dlhšie než 2 - 3 cykly a napokon to vodiči riešia tak, že idú cez križovatku aj napriek tomu, že na CSS svieti signál stoj;
3. po prejazde električky sa nie vždy pokračuje v začatom cykle;
4. pri vstupe viacerých električiek naraz do križovatkovej zóny, teda napríklad ak stojí električka v zastávke TU v smere do centra a prechádza križovatkou električka v smere od centra, stáva sa, že z druhej strany nenaskočí signál voľno;
5. chodci niekedy aj napriek dopytu po zelenej ju nedostanú v čase, keď doprava odbočujúce autá majú zelenú;
6. ak majú chodci na rovnobežných priechodoch pre chodcov s traťou zelenú a v tom momente dostáva električka taktiež signál voľno, niekedy sa automaticky prepne červená pre chodcov.
Nie, nie. Necestujem len jednu zastavku tam a spat, len prave to ma napadlo:D. Som rad, ze si dal aj nejake priklady z praxe, myslim, ze niektore veci to fakt vysvetluje. Ale zhodneme sa asi na tom, ze CP by sa mali fakt upravit, nie v zmysle menit intervaly, zhustovat, predlzovat, ale hlavne priblizit sucasne odchody realite, lebo ak si clovek podla toho zariadi volny cas, potom moze mat problem, ak zisti, ze sa mu to cele posuva o 8 min a neskor nestihne prestup a uz je tam sklz polhodinu atd atd..
Počuvaj ma sem linka č.72 ma asi cca neviem to presne 20 km ty si z marsu však musi meškat.A inač bavi me sa asi o 500 metrov trasy takže nemam slov ja by som sa radšej prešiel
vedz,že pretriasať tvoj názor sa tu nebude,ja vyslovím tiež len svoj na to,čo ti leží v žalúdku...píšeš,že ideš z gruntu na moskovsku a z moskovskej na grunt,to mám chápať tak,že sa potrebuješ dostať iba jednu zástavku tam a späť? to sa mi nezdá. no ak je pravda,že trolík odíde skôr,tak to by nemal,ale...každý má nárok na tu prci,prci prestávku,ktorá činí aspoň 15 min, a z praxe je známe,že v KE sa už normálne nedá jazdiť,takže príde na konečnú s 7-8 min. meškaním, a z prestávky už potom nemá prakticky nič /podotýkam,že hovorím o tom miernom meškaní/.dalšia vec je,že kedysi sa tak jazdilo ako si navrhoval,ale to je minulosť,na označníkoch bol napísaný spoj,ten ide 18:00 a každých toľko alebo toľko min.,možno by sa ti to páčilo. a to posledné čo ťa trápilo bolo meškanie. na to ti poviem asi toľko,pod sa povoziť so mnou,a ak nie si vo voze prizváraný o podlahu,tak dovidenia,lietaš tam jak holubička,časy by mal aj schumacher problém dodržať,nehovoriac o tom,že semafori po 21:00 stále fungujú,niekedy aj dlhšie...a na záver,prispievaj aj nadalej len tak príležitostne,ja si zas rád prečítam nevedemosť nevedomých...
spravne minule som tam stal asi 5 min.a jedna električka man.jazda-druha električka zalohove vozidlo-a tretia električka do vozovne a my len stojime stojime.Pridem na železniky meškam 3-4 minuty.Strašne rozumni semafor ?
Ano, bude tam isty sklz, ale maximalne do 2 minut ak sa vodic skutocne snazi dodrziavat CP. Tu je vsak problem v 2 veciach - v zlom CP, mal by sa posunut a tym by mal DPMK prestat defacto oblbovat vlastnych zakaznikov (co asi fakt napisem do nejake OFICIALNEJ staznosti) a v druhom rade je to styl vedenia tbusov. Ja totiz dost dobre nechapem jednu vec...v pondelok idem so soferom, ktory ide s tbusom klasicky ako s abusom, teda uplne identicka rychlost, styl jazdy a cuduj sa svete, tomu trolejbusu ani zberacom to nic nerobi...v utorok ale zrazu idem s vodicom, ktory stlaci brzdu na podlahu este aj vtedy, ak ideme z kopca a to mi nie je zname, ze preco...Chapem, ze pred vstupom do tbusu ich takto skolili a masirovali mozgy istymi fundovanymi manualmi, ale realita jasne ukazuje, ze prah unosnosti ma tbusova doprava vyssie ako si v skutocnosti niektori ludia myslia. Mam vsak pocit, ze toto do ofic staznosti je zbytocne davat lebo ma nejakym "padnym" argumentom sfuknu ako male chlapca.
Dnes vraj nemáme dosť dlhých (pojazdných) trolejbusov na plné vykrytie výpravy. To je vraj dôvod, prečo 2 špičkové služby robia pravidelne 2 krátke trolejbusy. V tej jednej "NP autobusovej" službe by som problém nevidel... lenže tu DENNE jazdí niekoľko autobusov T linky. A čo nechápem vôbec, posledné víkendy aj 5 autobusov na T linkách. Toto je na zamyslenie, nie tá jedna NP služba. (A už nehovorím, čo jazdilo na L73 a z akého duchaplného dôvodu.)
Križovatka pri Železníkoch má ten problém, že sa po prejdení električky začína cyklus odznova, už to tu bolo niekoľkokrát spomínané. V dobe, keď všetko riadia počítače predsa taký problém to zapnúť tak, ako to má byť.
To čo som písal, o tom, že preferenciu treba iba zapnúť, som myslel tak, že netreba tam nič montovať, zariadenia na preferenciu sú v semaforoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Stevqo