Reply on: TA #43039:
Nasiel som niekde na nete, ze sucasna budova CSOB a byvaly OD Horizont, mala byt udajne medzitym aj domom nabytku. Na wikipedii som nasiel, ze Tuzex v CR presiel do likvidacie v roku 1998, tak predpokladam, ze tak dopadla aj organizacna zlozka pre SR. Tuzex sa na NO nikdy neotvoril, takze predpokladam, ze budovy sa stavali v obdobi pred rokom 1998. Prekvapene zistujem, ze Tuzex, a.s. existuje dodnes http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=1668&SID=2&P=1.Tie navrhy uz radsej ani nekomentujem...
Co sa tyka asanacii, nespravne som uviedol, ze Pribinova a Kriva, spravne som mal na mysli Pribinova a Vratna (dobre citate, malo sa zajst este dalej ako po Mojmirovu...), o com rozpraval Kladek.
Re #43040 TA:
Ano, ani mne sa nikdy iny navrh nezapacil viac ako tento. Podla mna by to bolo stale realizovatelne, len financna narocnost bude stale vyssia... Juzna cast komunikacie na NO je uz Auparku nepatri, takze do hlbky sa bude stale dat ist, ale za aku cenu.
Pri brazdeni netom som prekvapivo narazil stranku autora byvaleho navrhu vyskovej budovy VSZ uprostred Senneho trhu. Ta vizualizacia akoby mala byt stale aktualna, pokochajte sa:

Re #43047 pedro77:
OK, dajme tomu ze poriesil, ale nie z dlhodobeho hladiska. Ak sa buduje nieco tak financne narocne, tak by sa to malo robit sposobom, aby to vystacilo aspon na 10 a viac rokov a nie na rok-dva pri neustale sa zvysujusom pocte IAD a suvisiacich naporov.
Sarko
Tak isto ako tunel, do ktoreho sa zbytocne prelialo obrovske mnozstvo penazi na to, aby tu vznikol jediny pruh, ktory vela nevyriesil. Za ten cas, kym sa postavil, sa doprava zahustila natolko, ze priepustnost tohto bodu je maximalne taka, aka bola predtym. Problem sa neuhasil, len sa oddialil a peniaze sa vyhodili celkom zbytocne.
Keby sa bol most rozsiril ako zvysne 3 a prelozil sa aj ten kusok parovodu, mohla tu casom pokojne vzniknut aj 6-prudovka s tym, ze v krajnych pruhoch by sa pohodlne a bez zdrziavania vo vnutornych pruhoch odbocovalo na autobusovu stanicu, resp. pripajalo z Krivej ul. Pripadne stredova cast by bola urcena vyhradne pre MHD (spolocny usek ED+TD+AD).
Netusim, kedy boli podjazdy rekonstruovane, mne sa zda, ze su dost stare a ze sa uz takto planovane postavili pocas pripadneho rozsirovania nakladneho priestoru stanice. Ten 1. podjazd vsak bude este starsi, trat sa v tomto useku elektrifikovala v januari 1962, tak budem hladat na nete nejake zachytne informacie.