Reply on: Sarko #43048:
" Ano, ani mne sa nikdy iny navrh nezapacil viac ako tento. Podla mna by to bolo stale realizovatelne, len financna narocnost bude stale vyssia... Juzna cast komunikacie na NO je uz Auparku nepatri, takze do hlbky sa bude stale dat ist, ale za aku cenu. "--->>> severná časť cesty patrí Auparku
Mesto malo jednoznačne trvať na vybudovaní podzemnej komunikácie pri podpisovaní zmluvy o predaji pozemkov s HB Reavis Group. A nie dať klauzulu o smiešnom príspevku 3319391,89 € na riešenie dopravy. Neverím, že by s tým investor nesúhlasil, zdráhal by sa, no napokon by určite prikývol, keďže ide o sakramentsky lukratívne pozemky.
Sarko
Tak isto ako tunel, do ktoreho sa zbytocne prelialo obrovske mnozstvo penazi na to, aby tu vznikol jediny pruh, ktory vela nevyriesil. Za ten cas, kym sa postavil, sa doprava zahustila natolko, ze priepustnost tohto bodu je maximalne taka, aka bola predtym. Problem sa neuhasil, len sa oddialil a peniaze sa vyhodili celkom zbytocne.
Keby sa bol most rozsiril ako zvysne 3 a prelozil sa aj ten kusok parovodu, mohla tu casom pokojne vzniknut aj 6-prudovka s tym, ze v krajnych pruhoch by sa pohodlne a bez zdrziavania vo vnutornych pruhoch odbocovalo na autobusovu stanicu, resp. pripajalo z Krivej ul. Pripadne stredova cast by bola urcena vyhradne pre MHD (spolocny usek ED+TD+AD).
Netusim, kedy boli podjazdy rekonstruovane, mne sa zda, ze su dost stare a ze sa uz takto planovane postavili pocas pripadneho rozsirovania nakladneho priestoru stanice. Ten 1. podjazd vsak bude este starsi, trat sa v tomto useku elektrifikovala v januari 1962, tak budem hladat na nete nejake zachytne informacie.