Ohladne ulic, ktore sme tu rozoberali:
http://img291.imageshack.us/img291/6929/snap067aiy2.jpg
* Laborecka ul. - od krizovatky Tr. SNP po krizovatku s Inzinierskou ul. (nespravne po krizovatku s Povazskou ul.)
* Ungarova ul. - od krizovatky s Inzinierskou ul. po krizovatku s Povazskou ul. (nespravne od krizovatky s Povazskou ul. po Husarsku ul.)
* Husarska ul. - od krizovatky s Povazskou ul. po krizovatku s Florianskou ul., ale neprejazdna a cast prerusena, co je vidiet na mape
* Ul. strmy kut - nie je pomenovana, ale na mape opat vyznacena ako komunikacia bez pristupu (brana) s vyznacenim cintorinskeho muru, popri ktorom v minulosti viedla peso prejazdna ulicka
* Ul. macacia medzierka - nie je pomenovana, zhruba schody medzi ulicami Belanska ul. a Muranska ul.
http://img291.imageshack.us/img291/6929/snap067aiy2.jpg
* Laborecka ul. - od krizovatky Tr. SNP po krizovatku s Inzinierskou ul. (nespravne po krizovatku s Povazskou ul.)
* Ungarova ul. - od krizovatky s Inzinierskou ul. po krizovatku s Povazskou ul. (nespravne od krizovatky s Povazskou ul. po Husarsku ul.)
* Husarska ul. - od krizovatky s Povazskou ul. po krizovatku s Florianskou ul., ale neprejazdna a cast prerusena, co je vidiet na mape
* Ul. strmy kut - nie je pomenovana, ale na mape opat vyznacena ako komunikacia bez pristupu (brana) s vyznacenim cintorinskeho muru, popri ktorom v minulosti viedla peso prejazdna ulicka
* Ul. macacia medzierka - nie je pomenovana, zhruba schody medzi ulicami Belanska ul. a Muranska ul.
jt
Keď už sme načali túto tému, spomeniem ešte zopár zaujímavostí.
Koľaj z Južnej triedy (-> NO) sa tesne pred križovatkou (hneď za výjazdom z Fejovej) rozdelí a vznikne súbežná trojkoľajná trať. Pravá koľaj bude určená pre linky na ŽSt, prostredná pre linky smerujúce ku Krajskému súdu, ľavá, samozrejme smer Barca.
Križovanie koľavových tratí na NO bude riešené s výhľadovým napojením Hlavnej (predpokladám, že pre všetky smery). Reálneho napojenia sa ale asi nikdy nedočkáme, keďže už 22 rokov je ED z Hlavnej oficiálne dočasne vylúčená.
Pri výstavbe Auparku sa na Štúrovej plánuje vybudovanie 6-prúdovky (2+2 IAD, 1+1 MHD), ktorá by mala pokračovať aj po severnej strane Štúrovej, kde zatiaľ BUS pruh chýba.