Reply on: Vladimír #4249:
Aj keď určite aj v Prešove by sa našli chybičky, ale pred niekolkými rokmi tam zrejme došlo k "velkému skoku" k lepšiemu (ja tam pamatám 80te roky- hroza skoro ako v ke).
Rozhodne každý, kto sa len trochu ohliada po mhd, tak rozdiel PO-KE je viditelný hneď.
Takže, keď už navštevuješ pravidelne dpmk, skús tam zaniesť ASPOŇ ten prešovský bacil

Uvažoval som už aj predtým o vhodnosti žst ako centr.terminálu mhd, pri dobudovaní okružnej trati a privedení trolejbusov by to šlo.
Ale ako konečná prímestských liniek** je to ideálne už teraz, skvelý nápad, zmizla by tak definitivne Fejova a Bottova.
**/pokial nebudu ukončené najblišom termináli MHD s prestupom na nosnú dopravu
Dopravák
Trolej 1020 prichádza (z garáže) na NO a cez Bottovú sa vracia k zastávke Jakabov palác...zastane za ňou a čaká...o chvíľu prichádza 3511 (L71) a zastane za trolejom... ľudia čakajúci na zastávke chcú nastúpiť (aj nastupujú), ale z vozidla sa náhle začnú valiť ľudia a utekať do troleja pred nimi... nastáva mierny chaos...
Pri tom jednoduchšie by bolo, keď už trolej prišiel na NO, počkať na Bottovej a bus s KVPčka by prišiel tiež na Bottovu a tam by si vymenili cestujúcich,
2. pri Mlynskej Bašte - konečná L70
3. pri HT - najjednoduchšia varianta - ušetria sa vozokilometre
No, ale my sme na Slovensku a tu sa to všetko robí naopak...najmä v DPMK