Reply on: mi.v #42668:
Ja si myslim, ze tie navrhy si neprotirecia a hned aj vysvetlim preco.Vsimni si, ze v prezentacii KORID1 su na snimkach 17 a 18 uvedene elektrickove aj zeleznicne trate akoby 2x, raz ako iba taky podklad tenkymi linkami a nad nimi uz s farebnym rozlisenim tucnymi linkami.
Cize smer zelenej spojky naznacuje prepojenie podkladovych tenkych liniek, ktore znazornuju SCHEMU KOLAJOVYCH TRATI, pricom tucnym je znazornena SCHEMA VEDENIA LINIEK.
Neprehladnost mozno vznika tym, ze kym REGIOTRAM je odlisena KAZDOU LINKOU samostatne, ale CITYTRAM (sucasna a planovana elektrickova siet s prevadzkou klasickymi elektrickami) je uz hodena iba do jedneho vreca ako siet ORANZOVEJ LINKY.
Dalsi problem vznika tym, ze v prezentacii KORID2 uz nie je zakreslena elektrickova trat medzi Zel. stanicou a Masarykovou, co odporuje moznemu prepojeniu elektrickovej siete podla prezentacie v KORID1, kde sa uvadzaju aj take trate ako:
* Valcovne USS - Saca
* Moldavska cesta - Letisko
* Nad jazerom - Krasna (nad Hornadom)
* prepojenie Bardejovska - Popradska - Pri Pracharni - Alejova
Na prezentacii KORID2, snimka 12 sa vsak dalej pise, ze: "Nie su uvedene investicne akcie mestskeho vyznamu, NAPR. predlzenie trasy elektrickovej rychlodrahy do mestskej casti Kosice - Saca."
Teraz neviem, ako to treba chapat, kedze to je len priklad a medzi ne potom patri aj trat Zel. stanica - Masarykova, ale NESPOMINAJU SA LEN V DANEJ PREZENTACII alebo ci sa s tymi tratami NEPOCITA VOBEC AKO TAKYMI.
Co sa tyka prepojenia REGIOTRAM, tak Tahanovce maju byt priamo prepojene aj s Nam. MMM (Sidl. Tahanovce - Nam. MMM - Kuzmanyho - Zel. stanica a dalej) aj so Zel. stanicou (Sidl. Tahanovce - spojka - Zel. stanica a dalej).
(Ne)postavenie elektrickovej trate Zel. stanica - Masarykova tak REGIOTRAM nijako neovplyvni, ale pre CITYTRAM by to znamenalo vela.
mi.v