Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mi.v #42668:
Ja si myslim, ze tie navrhy si neprotirecia a hned aj vysvetlim preco.

Vsimni si, ze v prezentacii KORID1 su na snimkach 17 a 18 uvedene elektrickove aj zeleznicne trate akoby 2x, raz ako iba taky podklad tenkymi linkami a nad nimi uz s farebnym rozlisenim tucnymi linkami.

Cize smer zelenej spojky naznacuje prepojenie podkladovych tenkych liniek, ktore znazornuju SCHEMU KOLAJOVYCH TRATI, pricom tucnym je znazornena SCHEMA VEDENIA LINIEK.

Neprehladnost mozno vznika tym, ze kym REGIOTRAM je odlisena KAZDOU LINKOU samostatne, ale CITYTRAM (sucasna a planovana elektrickova siet s prevadzkou klasickymi elektrickami) je uz hodena iba do jedneho vreca ako siet ORANZOVEJ LINKY.

Dalsi problem vznika tym, ze v prezentacii KORID2 uz nie je zakreslena elektrickova trat medzi Zel. stanicou a Masarykovou, co odporuje moznemu prepojeniu elektrickovej siete podla prezentacie v KORID1, kde sa uvadzaju aj take trate ako:
* Valcovne USS - Saca
* Moldavska cesta - Letisko
* Nad jazerom - Krasna (nad Hornadom)
* prepojenie Bardejovska - Popradska - Pri Pracharni - Alejova

Na prezentacii KORID2, snimka 12 sa vsak dalej pise, ze: "Nie su uvedene investicne akcie mestskeho vyznamu, NAPR. predlzenie trasy elektrickovej rychlodrahy do mestskej casti Kosice - Saca."

Teraz neviem, ako to treba chapat, kedze to je len priklad a medzi ne potom patri aj trat Zel. stanica - Masarykova, ale NESPOMINAJU SA LEN V DANEJ PREZENTACII alebo ci sa s tymi tratami NEPOCITA VOBEC AKO TAKYMI.

Co sa tyka prepojenia REGIOTRAM, tak Tahanovce maju byt priamo prepojene aj s Nam. MMM (Sidl. Tahanovce - Nam. MMM - Kuzmanyho - Zel. stanica a dalej) aj so Zel. stanicou (Sidl. Tahanovce - spojka - Zel. stanica a dalej).

(Ne)postavenie elektrickovej trate Zel. stanica - Masarykova tak REGIOTRAM nijako neovplyvni, ale pre CITYTRAM by to znamenalo vela.
Reply on: mi.v #42668:
v #2057 sa to spomína

inak, ak by mala na ŤHC jazdiť len regioelektrička, tak to by bol nádherný príklad neefektívnosti využitia trate. Pretože predpokladám, že regiolinky nebudú mať nejako extra malé intervaly.
Reply on: mi.v #42673:
Neviem si to teraz pozriet. Vecer si to otvorim a vyjadrim sa. V skratke ale ide o to, ze vozidlo regiotramu je schopne jazdit po zeleznicnej trati aj po trati mestkych elektriciek, kym mestska elektricka nie je schopna jazdy po zeleznicnej trati.
Reply on: -KT8D5- #42653:
Keby si pocul tie stare babky, co teraz vzdy pri Bille zacnu o nehode. A ze tam soferi jazdia ako blazni, az to s voznami hadze...
A dalsie podobne kydy.
Vcera dve "kozuchove barysne" vykrikovali, ako im elektrickar nezastal dverami rovno pred nosom, ale dovolil si panicky nebrzdit a presvihnut oznacnik asi o pol metra...
Reply on: Nodes #42672:
môžeš to objasniť? Pre celé centrum sa pre regiotram počíta koľajami mestských električiek (časť 1, snímok 19, bod č. 5)
Reply on: mi.v #42668:
Prepojenie elektrickovej siete so ZSR ma byt v priestore Stanicneho namestia. Co sa tyka Tebou spominaneho useku. Pokial by do Tahanoviec mala jazdit len regiotram, subezna trat nie je potrebna. Pokial by tam mali jazdit aj mestske elektricky, tak bez tej subeznej trate to nebude mozne.
Reply on: Sarko #42663:
Však samozrejme, že sa tam ísť nedá viac ako 40. BTW, na tejto fotke http://www.facebook.com/photo.php?pid=88932&id=1626185478&l=765b0 svieti nápis manipulačná jazda. Nevšímal som si to, lebo som bol skôr "uchvátený" tou zrážkou ako takou. Bol som však upozornený na to, ako sa tam ten nápis dostal a svietil aj 2 hod. po nehode.
Reply on: Peter55 #42656:
nie to nie je len na hlavu, to by mohlo byť na súd. Otázne je, prečo si ten-ktorý vodič nechá, keďže z veľkej časti ide najskôr len o subjektívne dojmy cestujúcich a nie o fakty.
reakcia na Sarka mala mat #42663... co uz... sorry
Reply on: tomik55 #42595:
)

Ten navrh rozvoja KORID si protireci v takom malom detaile, no v KE casto diskutovanom: prepojenie zeleznicnej stanice a severu mesta elektrickovou tratou cez Masarykovu (ci uz aj cez kolaje ZSR alebo nie). Na snimkoch 17 a 18 v prezentacii 1 je ta trat zakreslena (oranzovou) ako samozrejmost (hoci okato ignoruje smer zelenej spojky, ktora zodpoveda podrobnejsim planom). Ale v ostatnych snimkoch, ktore o vedeni kolaji diskutuju podrobnejsie, sa vobec nespomina... Myslim ze s jej existenciou sa tam nepocita a v tej scheme od ceskej firmy ide iba o teoreticky navrh, hoci v ostatnom sa tie schemy pomerne zhoduju. Asi to treba brat tak, ze podklady tych firiem asi dost tazko budu vo vsetkom zhodne. Podla tych podkladov sa o tom da povedat, ze Tahanovce by so stanicou casom boli priamo prepojene cez regiotram, ale Namestie MM so stanicou - to nie.

Re #42627 Sarko: od 1 vodica som pred rokmi pocul, ze 629 ked bola uplne nova na skusobnej jazde, isla dokonca az 120 km/h co je tym padom asi KE rekord... ti, ktori ste nepoculi o tom este, mozete hadat konkretny usek trate (napoveda: v meste to nebolo). Ale obdobie ked bola 629 nova... odtial uz takmer kazda informacia spada do urban legends 🙂 🙂
Reply on: Sheep #42665:
btw email mam rovnaky ako je ten ktory uvidis pri zamerani mojho ak ho nevidis tak

sheep (zavinac) inmail (bodka) sk
a akou rychlostou isla ta avia ?
Reply on: Peter55 #42662:


1. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42738&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
2. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42740&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
3. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42741&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
4. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42742&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
5. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42743&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
6. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42745&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
7. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42756&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
8. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42739&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
9. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42746&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
10. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42747&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
11. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42748&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
12. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42757&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
13. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42758&idt=u&idg=3692&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
14. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42759&idt=u&idg=3692&gi=20&gn=20&gs=c&gsd=
15. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42752&idt=u&idg=3692&gi=20&gn=20&gs=c&gsd=
16. http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42754&idt=u&idg=3692&gi=20&gn=20&gs=c&gsd=

tieto by boli fajn, zabal to do nejakeho archivu a posli na maila diki moc
Reply on: Peter55 #42662:
kuk na #42590. Keby si myslel aj na mna, tak budem vdacny.

Re #42640 Yogi616: Pekna nahoda, este ze nie 19.1. 🙂
Reply on: eMareq #42627:
Takze napokon bilancia su dvaja tazko raneni, ktori su na JIS-ke. Smutne...

Tragikomicky posobia aj spekulacie o rychlosti elektricky. Staci sa pozriet na tuto fotografiu http://www.imhd.sk/ke/index.php?img=42738&typ=gm . Na takejto rozbitej trati sa fyzicky vyssia rychlost ako 40 km/h ani neda dosiahnut. Potom to uz nenormalne nadhadzuje.

Takisto nie je pravda, ako sa vyjadruje v mediach, ze elektricka zvalcovala niekolko (AZ JEDEN!) stlpov trakcneho vedenia. To sedi tak na 40 km/h, ak dokonca nie menej. Vodica z videnia aj z jazdenia poznam a je to jeden z tych, ktori vedia ako sa ma jazdit.

Samozrejme elektricka bez problemov dosiahne 100 km/h, lenze to musi byt uplne nova trat a uplne nova elektricka s neojazdenym a rovnym priemerom kolesa.

Hm a tie vycislenia skod v uz neexistujucej mene je nejaka nova retro moda?
Reply on: Sheep #42660:
Napiš mi ktore v poradi (tak ako su v update) fotky chceš, pošlem ti ich na mail.
Reply on: Sheep #42638:
v prvom rade je to konštrukčná rýchlosť, ktorá je daná výrobcom a pri ktorej by stroj mal"fungovať"správne.Ja viem,že dokáže omnoho viac... ☺
Reply on: Peter55 #42656:
myslim ze tu je viac veci takych ?

btw, neposlal by si mi prosim origos fotky 618? ak hej nechaj na seba nejaky kontakt dik

Re #42639 RDZ 50: zijem zijem 😃
Reply on: Arksun #42651:
ta nesmies zabudat na to co ti sposobovalo taku velku radost a chut do prace ? ? ?
Reply on: pedro77 #42620:
ked mi pod oknom prejde 15m budar (hlavne 3521, 3522 a ine ) tak oknami trasie jedna radost... aj niektore CNG karosy vedia roztancovat skla na okolitych domoch ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.