Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #41492:

na to existuje len jedna odpoveď : fuck off Eurobus ☠ ☠ ☠

.. "Predĺženie lehoty nevnímam ako neštandardný krok. Je to náročné rozhodovanie, ktoré si vyžaduje čas, a zrejme ešte ďalšie stretnutie," reagoval generálny riaditeľ Eurobusu Ľubomír Gerši.

..asi treba niekomu viac pomazať peňaženku s eur ...
Mesto váha, čo s Eurobusom
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.12.2008/88989K

"Linky Eurobusu majú chodiť len v špičke a po trasách Furča KVP, Sídlisko Ťahanovce obchodné centrá pri VŠA a Krásna centrum mesta. Tie sú dlhé a prakticky súbežné s trasami DPMK. "Nebudeme predsa premávať tam, kde nie sú žiadni cestujúci," poznamenal Gerši. Ten tvrdí, že nechcú DPMK konkurovať, len ho dopĺňať."

- Hej, hej, budete sa dopĺňať (rozumej parazitovať). ?

"Chcú vlastné lístky

Podľa informácií Korzára však návrh Eurobusu ráta s vlastnými lístkami či mesačníkmi. Teda tie z DPMK by v ich autobusoch neplatili. Cestujúci by tak s nimi nemohli prestupovať z linky jedného dopravcu na linku druhého. "Možno aj to je jedna z príčin, že mesto ešte nerozhodlo. Ale žijeme v 21. storočí a 70 percent našich cestujúcich už má čipové karty. Všetko je otázka dohody s DPMK.""

- Jedna vec je mať čipové karty a druhá, koľko z nich má EP. A vlastne, kto bude cestovať na iné druhy lístkov.

"S udelením licencie v tomto rozsahu nesúhlasí mestský poslanec poverený dopravou Jozef Filipko (SMK): "Môže to znamenať opätovnú celoplošnú zmenu linkového vedenia. Plánované trasy Eurobusu sa dotýkajú takmer všetkých nosných liniek DPMK. Je neštandardné, aby sa mesto prispôsobovalo súkromnému prepravcovi. Navrhované riešenie je proti integrácii dopravy. Zakladá sa na neekonomickom súbehu liniek a nemá systém pre jednotné cestovné doklady, napríklad mesačníky. Tie vlastní viac ako polovica cestujúcich. Nemôžeme ich nútiť, aby prešli na elektronické peňaženky."

Či má byť cestovné Eurobusu lacnejšie alebo drahšie ako u DPMK, Gerši neuviedol. Avizoval, že Eurobus počíta s tým, že mesto by aj im dotovalo MHD rovnako ako DPMK. V žiadosti o licenciu však dotáciu nepýtajú. Budúci rok má mesto prispieť DPMK na MHD 460 miliónmi Sk. Okrem toho ráta podnik s tržbami z cestovného 370 miliónov Sk."

No tak nech im neudelia licenciu, lebo to dopadne fiaskom a KDH treba odkázať, nech si hľadajú sponzorov na kampaň u iných subjektov.
Reply on: Bobafet #41489:
srandu si robíš najskôr Ty. Lebo inak nechápem, ako môžeš porovnávať obsluhu zastávky podľa počtu liniek ňou prechádzajúcich. Kľudne môžeš mať aj 10 liniek, ale ak budú obsahovať len 1 spoj denne, tak Ti to je na nič.
Zaujímalo by ma tých " plno " možností, z ktorých sú teraz len " 2 " možnosti. Ktoré sú to?
Reply on: pedro77 #41485:
podľa toho kam. Nahradenie L 50 opätovným zavedením L 73 by nebolo na škodu. Inak povedané, zbaviť sa L 50 by bolo OK.

Re #41486 sittam : nie sú a ani to veľmi nemá význam ich koordinovať, keďže maximálneby mohli odchody L 12 do medzery medzi L 16 a L 29, čo by aj tak bola len čiastočná koordinácia. Problémom je, že Podhradová sa nechce vzdať L 12 na úkor posilnenia L 16 ( + L 29 ). Sami si tým degradujú MHD.
Vy si snad robite srandu s tymi novymi spojmi! Pred velkou zmenou spojov som mal plno moznosti ako sa dostat do skoly na opatovsku, po zmene len 2 a to dalej, uz nie na ruzovej ale na sou dopravne, fajn, to sa este da ale teraz mam uz len jeden autobus a to ne na zvyknutych 07:28 ale o 13 minut skorej!
Preco zabudate na ruzovu, jednu z byvalych najfrekventovanejsich zastavok? Z povodnych 5-6 tu uz chodia len 2 autobusy( trojelbusy presnejsie) a vzdy su napraskane, treba tam viac spojov, hlavne na opatovsku...
Reply on: R55ka #41465:
Z podhradovej sa nebude dat dostat na NO? ..Taka nehoraznost 🙂
Reply on: R55ka #41465:
a z podhradovej sa nebude dat dostat na NO? ..taka nehoraznost 🙂
Reply on: TA #41470:
16 a 29 su koordinovane dokonalo. Ale take 16 a 12 uz velmi nie. Vid cestak na zastavke Mier smer Podhradova. Hlavne po 20tej hod.
Reply on: TA #41484:
no ale ked raz treba zvysit kapacitu na trase kvp klastor-NO, tak jo, da sa to s L73, ale nie je to skoda ze nemoze od NO pokracovat dalej ?
Reply on: pedro77 #41482:
práve preto, že je sieť TD v KE malá, je o to väčší nezmysel práve pod troleje ešte navyše pchať AD.
Reply on: pedro77 #41482:
Presne, až jedna trať s odbočkou do Musslavy ?
Reply on: TA #41481:
asi preto lebo je tu malo trati v KE, ono sa moc toho na jednej ciare vymysliet neda..
Reply on: Mr.Henky #41477:
ale načo pchať bus pod troleje? Lebo tu to tak roky bolo?
Reply on: Nodes #41438:
A to nove je skoordinovane? Jaksi som ešte nepostrehol nič take ako koordinaciu dačoho z dačim ? Taky veľky realista si ale v tejto veci maš asi stenu pred očami ?
Reply on: eMareq #41424:
Veď ja nehovorim, že si to vymyslel... A čo ti pomôže to, že na papieri bude odchod medzi L29,16 či jak ale v skutočnosti pojde zaroveň z nimi lebo tie jazdne časy sa NEDAJU dodržiavať? LV treba robiť realne t.j., že keď ma byť trolik na 21 pri TESCU ma to aj stihať čo nestihaju ani večer ? ? ? ? ? ?
Reply on: Mr.Henky #41477:
Chces dat na 19ku rovnaky interval jak prekladany 71/72? Co robi abus linka v subehu s tbusmi?
Reply on: TA #41476:
Pravda, potom nechápem, načo pcham späť L73... Tak bez nej, no. Skoordinovať L71/L72/L19 a bude super. Aspoň myslím.
Reply on: Mr.Henky #41474:
až teraz pozerám ten XLS súbor. Myslel som si, že nechávaš L 50 v dnešnej podobe. Avšak pod troleje dávaš inú linku - pôvodnú L 19.
Reply on: R55ka #41472:
nič to nemení na fakte, že dokonalá koordinácia je na mieste, keďže tým smerom - na Podhradovú idú 3 linky, pričom 3. ( L 12 ) nie je viac významná.
Reply on: TA #41471:
Ale aj tak nechápem. Mnou navrhovaná L50 sa nejak extra pchá trolejbusom do cesty? Jedine na Furči, pretože v Starom meste stojí na 4 zastávkach (vrátane konečnej) a z toho ani jedna nie je spoločná pre L50 a L71/L72. O trase samotnej sa môžeme baviť tiež na Furči a v Starom meste len na úseku NO a NMM, lenže nikde medzi nimi nestojí, takže neviem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.